Wachten totdat deze regering weg is en er weer werk is in de cultuursectorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:09 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens, Jan, hoe geraak ik nog eens bij een optreden van je vader?
Ja, het is niet veel soeps meer qua "echte" muziek. Zijn nu vooral feesten en partijen.quote:
Ja heeft ie altijd ook wel gedaan hoor, maar hij heeft natuurlijk liever optredens waar ie iets serieuzer aan de bak moet dan 3 akkoorden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:13 schreef The_Dean het volgende:
Soms moet je toch wat als je er je brood mee moet verdienen.
Als hij eens een 'echt' optreden heeft, meld het dan even, wil die man echt eens aan het werk zien!
Bij gebrek aan optredens kan ik je ook wel wat sturen als je wilquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:20 schreef The_Dean het volgende:
Ben benieuwd, want wat ik van hem gehoord heb
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:50 schreef The_Dean het volgende:
Hopelijk, over een paar jaar![]()
[ afbeelding ]
Student!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:48 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien als ik klaar ben met studeren.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:03 schreef jna het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/10216
De BoerBeter stelt ie zichzelf op
quote:
Meisje tochquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:26 schreef vincm het volgende:
Ik wist dat stage vermoeiend zou worden, maar ik word er ronduit depressief van :/
Faaltopic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Faaltopic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Op naar Spanje en kielhalen die klootzak!quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:52 schreef Isdatzo het volgende:
Motor, MTB, kletteren, skydiven, spitsstrookfrustraties filmen, etc.
Ondertussen is een nieuwe al onderweg maar die kakspanjaard heeft hem dus gewoon gejat (bij de douane in amerika hebben ze dingen verprutst). Eerst 't WK, nu m'n GoPro.
Misschien in februari een weekje racen op Aragón.. kan ik meteen ff m'n camera terughalen bij die wausquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Op naar Spanje en kielhalen die klootzak!
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:13 schreef jna het volgende:
[..]
Aragon ligt buiten Zeeland he, dat je het weet.
Ja! En nee. Ben geen fan, maar knokken is wel cool. Is't wat?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:15 schreef jna het volgende:
Dean, jij hebt een ps3 toch? UFC demo al gedownload? Of hou je niet van ufc?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja! En nee. Ben geen fan, maar knokken is wel cool. Is't wat?
RDR. GT5. Duke Nukem. Nfs Hot Pursuit. God of War 3.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:32 schreef jna het volgende:
Welke games heb je nog meer? Kunnen we misschien keer online met iets
Ik heb alleen RDR van dat lijstje, maar eigenlijk heb ik dat al maanden niet gespeeld. Heeft GT5 een goed online gedeelte?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
RDR. GT5. Duke Nukem. Nfs Hot Pursuit. God of War 3.
Ja, geloof het wel. Zelf nog niet gedaan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:36 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb alleen RDR van dat lijstje, maar eigenlijk heb ik dat al maanden niet gespeeld. Heeft GT5 een goed online gedeelte?
Ben geen meisje :|quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meisje toch
Wat doe je voor stage?
Ga ze dan eens sneller laten groeien danquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:43 schreef vincm het volgende:
[..]
Ben geen meisje :|
Ik loop stage in een laboratorium van een onderzoeksinstituut. Zit vooral met stamcellen/celkweek/virale transducties. Maar die cellen groeien niet zo snel als je zou willen, dus het is veel wachten. En ik heb tot nu toe vervolgens alleen maar plaatjes lopen maken, terwijl ik ook wat andere (moleculaire) truukjes moet gaan doen. Staat wel op de planning, maar het duurt zo laaaaaang...
...kan dus nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga ze dan eens sneller laten groeien dan
Waar doe je het onderzoek eigenlijk?
Sure you canquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:47 schreef vincm het volgende:
[..]
...kan dus niet
Ik vertel niet precies waar, maar het is in Amsterdam.
PM me dan waar? Als je het uit mn postgeschiedenis haalt: ik ben geswitcht naar ergens anders omdat er te weinig moleculairs aan wasquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sure you can
Maar ok, dan weet ik het al
Hoeft niet, we laten zelf dingen al licht geven in het donker (fluorescentie) met die virale transductiesquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:44 schreef jna het volgende:
Laat Bart je maar geen advies geven, voor je het weet geeft alles licht in het donker
Oh geen idee, ik blijf maar wat, je hebt zoveel in Amsterdamquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:34 schreef vincm het volgende:
[..]
PM me dan waar? Als je het uit mn postgeschiedenis haalt: ik ben geswitcht naar ergens anders omdat er te weinig moleculairs aan was
Neuh, die bende zou dit jaar pas klaar zijn geloof ik, maar door bezuinigingen en alles heb ik geeen idee of en hoe dat gehaald zal wordenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:09 schreef jna het volgende:
Nice!
Over die lichtgevende dingen van jou gesproken Bart, zijn ze nou al te bewonderen in Artis?
GFP nomnomquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:51 schreef vincm het volgende:
[..]
Hoeft niet, we laten zelf dingen al licht geven in het donker (fluorescentie) met die virale transducties
Not that shit againquote:
Ik ook niet hoorquote:
...quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:59 schreef Isdatzo het volgende:
Haha, mijn ex-werkgever is tot beste werkgever van brabant gekozen.
En terecht. Vind 't nog steeds een beetje jammer dat ik er weg ben gegaan.
Ik moet eigenlijk nog even leren voor tentamen van morgen....quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:00 schreef Californium het volgende:
Hai!
Pfff. moet eigenlijk pubmed nog even afzoeken naar een goed artikel....
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog even leren voor tentamen van morgen....
Fermentation Technology & Environmental Biotechnologyquote:
Het is een Engelstalig vak noobquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klinkt vooral stoer proberen te doen met Engelse termen, maar hopeloos falen.
Dus?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is een Engelstalig vak noob
Toch wel heel hard? Anders snappen ze het niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:31 schreef Bravebart het volgende:
Vind ik ook, ik lul ook gewoon Nederlands tegen ze!
Duh!quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:32 schreef jna het volgende:
[..]
Toch wel heel hard? Anders snappen ze het niet.
Yeah, volgende week vrij FTW!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:47 schreef jna het volgende:
Volgende week hele week in bed liggen! Of voor het raam zitten kijken als het glad wordt
Ah vandaar de fb oproep van Lienquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:02 schreef The_Dean het volgende:
Morgen naar SC Heerenveen - FC Utrecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar het om te doen was:
Huilen dan.
Daarom ga ik bij mooi weer ook lekker fietsen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:21 schreef Isdatzo het volgende:
Luctor! Ik was in zeeland vandaag!
Ook even op 't strand geweest. Bewijs:
[ afbeelding ]
Zeeland is best een mooie provincie..
Met die wielen kan ik met slecht weer ook zonder kenteken door zeeland scheurenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom ga ik bij mooi weer ook lekker fietsen.
top, alleen is het bij ons niet zo vaak slecht weer.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met die wielen kan ik met slecht weer ook zonder kenteken door zeeland scheuren [ afbeelding ] .
Zitten regenbanden op.
De gasten van de uitclub? Mag je wel oppassenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:58 schreef The_Dean het volgende:
Had ik al gezegd dat het gratis kaarten voor de gastentribune waren?
Dan kom ik wel gewoon met slicks.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
top, alleen is het bij ons niet zo vaak slecht weer.
Spaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:36 schreef Isdatzo het volgende:
Assen geboekt en Spa-Francorchamps geboekt om 't seizoen mee te beginnen. 15 en 20 april, nu hopen dat het dan een beetje weer is
.
Spaquote:
quote:
Nee man, genodigden van de hoge menerenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:03 schreef jna het volgende:
[..]
De gasten van de uitclub? Mag je wel oppassen
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:30 schreef Isdatzo het volgende:
Porsche 911 bij Isdatzo.
Ooit, jonge. Ooit!
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee man, genodigden van de hoge meneren
Mijn baas is sponsor van Heerenveen, en heeft ook een Skybox, en zo nu en dan krijgt hij een stapel tickets voor een wedstrijd, die hij soms verdeeld onder het personeel. Awesome
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:21 schreef Isdatzo het volgende:
Luctor! Ik was in zeeland vandaag!
Ook even op 't strand geweest. Bewijs:
[ afbeelding ]
Zeeland is best een mooie provincie..Fap fap niggaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar het om te doen was:
[ afbeelding ]
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn iPod is nu al een half uur vastgelopen.
quote:
quote:
Die krijgt iedereen toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:17 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ff serieus hè. Mensen met zo'n verschrikkelijk vervelend timeline-ding op facebook moeten dood.
Allemaal.
timeline-ding?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:17 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ff serieus hè. Mensen met zo'n verschrikkelijk vervelend timeline-ding op facebook moeten dood.
Allemaal.
Spijtig, maar het zij zo dan.quote:
Viel Spaß!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:56 schreef The_Dean het volgende:
Groeten vanuit de zakenloge van het Abe Lenstra
Niet rellen hequote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:56 schreef The_Dean het volgende:
Groeten vanuit de zakenloge van het Abe Lenstra
quote:
Ik 10 euro op Samantha uit Utregquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:15 schreef Isdatzo het volgende:
Sowieso, áls er gereld wordt zet ik 10 euro op dean.
+100 van mij.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:43 schreef jna het volgende:
DEAN! Leo Driessen is commentator. Je krijgt 100 euro van me als je 'm op zn bek stompt!
Ik heb FB jonge.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:00 schreef jna het volgende:
[..]
Begeef je eens wat meer onder de mensen op FB jonge
We konden na de tweede helft al weggaan. De Utrecht begon 1% meer in actie te komen, maar dat was nét niet genoeg.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:27 schreef The_Dean het volgende:
Wel gave wedstrijd, mooie kansen. Maar we hadden na een kwartier wel weg gekund
Jawel!quote:
Bij mij is het 1 grote positieve flow, echt beangstigend chill :Squote:
Zeker omdat je tentamens slecht zijn gegaan...quote:Op zondag 29 januari 2012 16:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bij mij is het 1 grote positieve flow, echt beangstigend chill :S
Niet haten hèquote:Op zondag 29 januari 2012 16:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zeker omdat je tentamens slecht zijn gegaan...
Yooooooquote:
Oh yeahquote:
Fix dat even voordat hij ons op 't EK te kijk zet.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:45 schreef Milou__ het volgende:
Kuipers kan beter een rondje om de aarde maken.
Ja want daar maak ik me echt zorgen overquote:Op zondag 29 januari 2012 21:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Fix dat even voordat hij ons op 't EK te kijk zet.
Daar kan ie Nederland niet benadelen, gok ik zo.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:04 schreef jna het volgende:
[..]
Ja want daar maak ik me echt zorgen over
Sneeuwquote:Op zondag 29 januari 2012 22:05 schreef The_Dean het volgende:
JAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
SNEEUW!!!!
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kan ie Nederland niet benadelen, gok ik zo.
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Fix dat even voordat hij ons op 't EK te kijk zet.
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:05 schreef The_Dean het volgende:
GEEN SNEEUW!!!!
Ik wil ook.. maar 't schijnt goed te komenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:05 schreef The_Dean het volgende:
SNEEUW!!!!
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is het seizoen dat Ajax genaaid wordt, zowel nationaal als internationaal.Daar valt niet tegen te voetballen.
quote:
Hij is groot en ik is klein, das nie eerlijk.....quote:Op zondag 29 januari 2012 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is het seizoen dat Ajax genaaid wordt, zowel nationaal als internationaal.Daar valt niet tegen te voetballen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja precies!quote:Op maandag 30 januari 2012 06:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Twee doelpunten in de CL, en in de Eredivisie heeft het ook al 5 punten gekost.
Ah chill, ik durfde nog niet uit het raam te kijken, maar nu kan het gerustquote:
We klagen niet, want er ligt geen 2mm sneeuwquote:Op maandag 30 januari 2012 12:42 schreef The_Dean het volgende:
Jullie zijn wel helden hoor. 2mm sneeuw en meteen klagen.
Ik zou überhaupt niet gaan werken met dit weerquote:Op maandag 30 januari 2012 12:49 schreef The_Dean het volgende:
Jullie zijn net als van die gemeentewerkers die bij de eerste grijze wolk naar de schaftkeet rennen.
quote:Op maandag 30 januari 2012 13:04 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zou überhaupt niet gaan werken met dit weer
Ik wil DH ook niet echt goed noemen inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ga Den Haag nou niet met Zeeland vergelijken mafkees!
Nou, 6.5 uur lopen is dus iets van 40 kilometer, dat fiets je wel in 2 uurquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:58 schreef Lithia het volgende:
Als je naar Leeuwarden fietst, dan duurt het 2 uur, laat staan naar Grou.
Ook echt die naam van de weg door het voetbalveld heen, De Middellinequote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:02 schreef jna het volgende:
serieus, die dude die het gras maait bij de voetbalclub daar heeft wel skills. Diagonale lijnen in het gras, nog nooit gezien
Theoretisch kan alles wel makkelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, 6.5 uur lopen is dus iets van 40 kilometer, dat fiets je wel in 2 uur
Vetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:00 schreef jna het volgende:
Jullie hebben een ijsbaan volgens google maps. Vet!
Oh, die van mij vast ook wel, daarom moet ik nu de hele dag in het zonnetje binnen zitten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Vet![]()
Over ijs gesproken.. mijn voordeur is vandaag vastgevroren.
Wat een baas!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Theoretisch kan alles wel makkelijk natuurlijk.![]()
Zelfs als hij zou fietsen, dan zou hij rond deze tijd op het werk zijn. Zelfs zijn baas vindt het nutteloos om zo weinig te werken.
Welke zon? Dat ding wat zit te schijnen? Dat is misleiding. Zodra ik een stap naar buiten neem, voel ik mijn hele lichaam niet meer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:06 schreef jna het volgende:
[..]
Oh, die van mij vast ook wel, daarom moet ik nu de hele dag in het zonnetje binnen zitten.
damwoudequote:
Ja, welke straat bedoelde ikquote:
Het daar zit ik ook net toevalligquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:11 schreef Bravebart het volgende:
Gaan jullie wel eens naar Bakkerij van Eck?
nije halequote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:11 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, welke straat bedoelde ikOf waar in de buurt als je het niet op internet wilt zetten
Nah, te duur. Maar het is wel in de buurt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:11 schreef Bravebart het volgende:
Gaan jullie wel eens naar Bakkerij van Eck?
quote:
Ja, als het goed is wel. Directeur van een bouwbedrijf, rijk man. Ook altijd de nieuwste en dikste VW's en Audi's.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:16 schreef jna het volgende:
Dat huis links van bakkerij van Eck, heeft dat nou een zwembad?
Het zou me iig niet verbazen als dat zou kloppen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:16 schreef jna het volgende:
Dat huis links van bakkerij van Eck, heeft dat nou een zwembad?
Netjes hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |