Ik geloof er ook weinig van, maar TS weet het natuurlijk beter dan wij, dus ik ga er vanuit dat ze de waarheid spreekt. Maar zelfs dan, als het nichtje teveel eet vergeleken met haar verbruik, komt ze gewoon aan. Klaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
een uur wat? En ik geloof het niet. Ook nog alleen maar gezond eten en toch 100kg wegen, yeah right. Ze dunkt zeker ook alleen maar water.
Triest verhaal, beter zoekt zij een leuk vriendje die haar overal mee naar toe neemt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:04 schreef Aliana het volgende:
Mijn nichtje is 18 en redelijk stevig. Ongeveer 1.60 en rond de 100 kilo, wel zwaar dus.
(Het komt trouwens ook door medicijnen, maar dat is persoonlijk verder.)
Ze is altijd al heel depressief geweest door jarenlang gepest en heeft verder weinig vrienden.
Ik stelde dus voor om haar mee uit te nemen, zodat ze wat nieuwe mensen kan ontmoeten.
Eerst had ze echt geen zin, maar na 100 keer zeggen dat het heel leuk gaat worden en mijn vrienden het ook leuk vinden dat ze mee gaat, had ze besloten om mee te gaan.![]()
Maar toen we in de stad waren.. eigenlijk vrijwel meteen mensen die haar gingen uitlachen en grapjes gingen maken. Uiteindelijk moest ze huilen en is weg gegaan doordat iemand patat (met veel mayonaise) naar haar gooide.
Waarom moeten mensen dit zo nodig zeggen en doen. Haar haten om haar gewicht.
Ze heeft nooit iemand lastig gevallen of ook maar iets verkeerd gedaan.
Ik snap het niet hoor. Al die oppervlakkige personen overal !![]()
Als je mensen die dik zijn haat, draai je dan om en ga weg. Zo sneu om iemand daarop te beoordelen en er iets van zeggen. Vooral omdat het iemand compleet kan veranderen.
Ze was vroeger altijd zo'n vrolijk sociaal meisje en had veel vrienden. Moet je haar nu zien..
Krijg net een PM van TS dat ze ook 1x per maand de ironman doet en een fervent marathonloopster is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik geloof er ook weinig van, maar TS weet het natuurlijk beter dan wij, dus ik ga er vanuit dat ze de waarheid spreekt. Maar zelfs dan, als het nichtje teveel eet vergeleken met haar verbruik, komt ze gewoon aan. Klaar.
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Krijg net een PM van TS dat ze ook 1x per maand de ironman doet en een fervent marathonloopster is.
Jij bent echt hopeloos.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:04 schreef Levolution het volgende:
TS' nichtje drinkt zeker bij elke dag sapjes 'want fruit is gezond'.
Zou ik ook leuk vinden voor haar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:04 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Triest verhaal, beter zoekt zij een leuk vriendje die haar overal mee naar toe neemt.
Ja, maar geen 100 kiloquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik geloof er ook weinig van, maar TS weet het natuurlijk beter dan wij, dus ik ga er vanuit dat ze de waarheid spreekt. Maar zelfs dan, als het nichtje teveel eet vergeleken met haar verbruik, komt ze gewoon aan. Klaar.
Hoe gaat dat vriendje ooit de natte plek vinden zonder een pallet meel?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:04 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Triest verhaal, beter zoekt zij een leuk vriendje die haar overal mee naar toe neemt.
Hebben ze ook zo jou natte plek gevonden op het matras?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:06 schreef Lolque het volgende:
[..]
Hoe gaat dat vriendje ooit de natte plek vinden zonder een pallet meel?
Trouwens TS, een foto van je nichtje zodat iedereen mee kan leven!
Nu ben ik opeens hopeloos, terwijl ik je gewoon inhoudelijk heb geprobeerd te helpen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:05 schreef Aliana het volgende:
[..]
Jij bent echt hopeloos.
[..]
Zou ik ook leuk vinden voor haar.
Oh man, ik heb daar mijn ogen uitgekeken. Wel respect dat ze elke dag uren gaan sporten D:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:05 schreef jcdragon het volgende:
Laat haar meedoen aan het RTL 4 programma Obese
http://www.rtl.nl/gezondheid/obese/home/
Gastquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:06 schreef Lolque het volgende:
[..]
Hoe gaat dat vriendje ooit de natte plek vinden zonder een pallet meel?
Trouwens TS, een foto van je nichtje zodat iedereen mee kan leven!
jouw*quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:07 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Hebben ze ook zo jou natte plek gevonden op het matras?
Dieetcake, je verzint ditquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:06 schreef Awesome_ het volgende:
Ik kreeg ooit in een ver verleden de vraag in de supermarkt of we ook dieetcake hadden..
"Plakje minder misschien mevrouw?"
""
Helaas, dikke vrouwen met pittige kapsels doen er werkelijk alles aan om de dans te ontspringen.quote:
Inderdaad ja vond het ook zeer knap, maar vergeet niet dat zij wel onder heel wat strictere begeleiding stonden dan de gemiddelde sportschool-chubby.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh man, ik heb daar mijn ogen uitgekeken. Wel respect dat ze elke dag uren gaan sporten D:
Ik doe max 40 minuten cardio drie keer in de week, en dan ben ik het al goed zatquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:11 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Inderdaad ja vond het ook zeer knap, maar vergeet niet dat zij wel onder heel wat strictere begeleiding stonden dan de gemiddelde sportschool-chubby.
Overigens zou ik het zelf niet aan raden om iedere dag langer dan 45 minuten aan cardio te doen. Je doet het om af te vallen, niet om voor een marathon te trainen. Tevens kun je altijd nog de intensiteit op voeren om meer uit de tijd die je hebt te halen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Die mensen gooide dat patatje helemaal niet naar haar hoofd, dat werd gewoon aangetrokken door haar eigen zwaartekrachtveld
Family Guyquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Die mensen gooide dat patatje helemaal niet naar haar hoofd, dat werd gewoon aangetrokken door haar eigen zwaartekrachtveld
Hahaha echte gems in dit topic.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Sterker nog, die boy had geluk dat het daar bij bleef.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Niet jij weer!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |