Ah, je hebt het onderzoek naar het ongeluk al afgerond, begrijp ik?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:52 schreef Deadre het volgende:
DDAH - Een Saudische vrouw die het verbod op autorijden overtrad, heeft een dodelijk ongeluk veroorzaakt. De auto sloeg over de kop en een passagiere kwam om het leven, meldde de politie noordelijke provincie Hael maandag. Zelf werd de vrouw gewond in het ziekenhuis opgenomen. Saudi-Arabië is het enige land ter wereld waar vrouwen geen auto mogen besturen. Er zijn de aatste jaren enkele incidenten gemeld met laatste jaren enkele incidenten gemeld met vrouwen die het verbod negeerden.
Bron
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=buitenland
Achterlijk wijf, je hebt maar weer eens bewezen waarom een rijverbod gehandhaafd moet blijven voor jouw geslacht.
Ja een aanrecht! Wahahahaha!quote:Op maandag 23 januari 2012 23:57 schreef Jellereppe het volgende:
En vrouwen hebben even veel rechten als mannen
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:57 schreef Jellereppe het volgende:
Dit neem je toch niet serieus. Waar baseer jij op dat de fout bij de vrouw lag? En vrouwen hebben even veel rechten als mannen. Discriminatie op grond van geslacht is zo fout.
Domweg om het feit dat er toevallig een vrouw achter het stuur zat. Nergens anders om.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:57 schreef Jellereppe het volgende:
Dit neem je toch niet serieus. Waar baseer jij op dat de fout bij de vrouw lag?
Het lijkt de Saudische maatschappij wel.quote:
Nee, die smilie was meer omdat volgens jou mannen en vrouwen gelijk zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een reactie die je al van mijlenver ziet aankomen. Discriminatie is altijd fout. Tevreden.
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Domweg om het feit dat er toevallig een vrouw achter het stuur zat. Nergens anders om.
En als er een man achter het stuur zat en de vrouw zat naast hem dan "zou ze hem wel af hebben geleid".quote:
Inderdaad. Ik maak geen onderscheid als het gaat om gelijke rechten. Een vrouw zie ik als een gelijke wezen. Een vlieg wil ik weleens dood meppen in de zomer. Die is in mijn ogen irritant en minderwaardig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:00 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nee, die smilie was meer omdat volgens jou mannen en vrouwen gelijk zijn.
Je zou de zwaar gereformeerde rokdragende dames eens moeten zien rijden in hun A4 Avant... niks stiekem, gewoon de kinderen naar school brengen en boodschappen doen, en dan heb ik het over een dorp waar de SGP 52% van de stemmen haalt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Eens met de Saudische machthebbers.![]()
De enige reden om SGP te stemmen overigens: een rijverbod voor vrouwen. Helaas ook tevens dus echt enige reden om op die partij te stemmen, de reden dus dat ik geen SGP stem.
Datzelfde heb ik bij vrouwen, en dan ook niet alleen in de zomer.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik maak geen onderscheid als het gaat om gelijke rechten. Een vrouw zie ik als een gelijke wezen. Een vlieg wil ik weleens dood meppen in de zomer. Die is in mijn ogen irritant en minderwaardig.
Duidelijk. Waarom als ik mag vragen? Of puur en alleen omdat het een vrouw is?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:06 schreef YazooW het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik bij vrouwen, en dan ook niet alleen in de zomer.
Wordt er ook eentje wakker, tuurlijk zit ik maar te kuttenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:09 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Duidelijk. Waarom als ik mag vragen? Of puur en alleen omdat het een vrouw is?
Of is dit een trollactie?![]()
1998 belde, hij wil z'n grap terug.quote:
Dan moest je je door iemands piem0l wurmen bij je geboorte.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:12 schreef YazooW het volgende:
[..]
Wordt er ook eentje wakker, tuurlijk zit ik maar te kutten![]()
Waar zouden we zijn zonder vrouwen...
Welk één uiterst en zeer onappetijtelijke gedachte, mijn waarde kameraad. Hier moet ik van griezelen, waarlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moest je je door iemands piem0l wurmen bij je geboorte.
Pardon?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:52 schreef Deadre het volgende:
DDAH - Een Saudische vrouw die het verbod op autorijden overtrad, heeft een dodelijk ongeluk veroorzaakt. De auto sloeg over de kop en een passagiere kwam om het leven, meldde de politie noordelijke provincie Hael maandag. Zelf werd de vrouw gewond in het ziekenhuis opgenomen. Saudi-Arabië is het enige land ter wereld waar vrouwen geen auto mogen besturen. Er zijn de aatste jaren enkele incidenten gemeld met laatste jaren enkele incidenten gemeld met vrouwen die het verbod negeerden.
Bron
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=buitenland
Achterlijk wijf, je hebt maar weer eens bewezen waarom een rijverbod gehandhaafd moet blijven voor jouw geslacht.
Een mongool met een smartphone...oh irony.quote:
Jij kent de TS dus duidelijk niet...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:33 schreef nattermann het volgende:
Mensen die niet doorhebben dat de opmerking van TS sarcastisch is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |