quote:
Minstens ja, boh, niet leukquote:Op zondag 12 februari 2012 21:56 schreef lily het volgende:
Jamaar
Ik heb de tien jaar al twee keer gezien (mokt verder)
maar erg verrassend was t niet toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Jane, ik zit nu je spoiler te lezenBen blij dat ik niet geklikt heb vanmiddag
Voor mij wel, maar ik ben ook geen echte kenner denk ikquote:Op zondag 12 februari 2012 23:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar erg verrassend was t niet toch?
Eerste seizoen is in 2003/2004 op DVD verschenen maar inmiddels Out Of Print. Heb de mazzel dat ik ze in een ver verleden via internet heb besteld en in een iets later maar nog steeds ver, ver verleden, door Jean-Marie en Carmen heb laten ondertekenen. Het eerste deel dan toch.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:25 schreef kwiwi het volgende:
Zijn die afleveringen ook op dvd te krijgen? Kan ze nergens echt vinden behalve "de 100 beste minuten" van een seizoen.. Maar ja wat moet ik met maar 100 minuten
Nu je het zegt ja... dat vond ik dus ook, het was ineens floeps af, uit.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:04 schreef Magnificat het volgende:
Vondt het einde wel een beetje teleurstellend.
Oh ik zie ze dat nog wel es uitgezonden laten worden hoor, scheelt in de kostenquote:Op maandag 13 februari 2012 02:10 schreef Zana het volgende:
Carmen was veel afgevallen, petje af, stond haar goed.
Jammer dat het huwelijk van Debby niet meer uitgezonden wordt.
in de weekend of privé van een paar weken geleden (tandartsbezoekquote:Op maandag 13 februari 2012 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik zie ze dat nog wel es uitgezonden laten worden hoor, scheelt in de kosten
Maar dan een eenmalig dingetje ofzo? Hmmm..quote:Op maandag 13 februari 2012 19:47 schreef JaneDoe het volgende:
carmen zei dat ze misschien op internet verder gaan!
Hahah ja best wel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:58 schreef Oliver23 het volgende:
Wel leuk om de eerste seizoenen weer terug te zien. Wat mij opvalt is wat een 'verwend persoon' Lindsay eigenlijk is ... ...
nee volgens mij niet, ze had het erover dat er nog steeds camera's in huis zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dan een eenmalig dingetje ofzo? Hmmm..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |