SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.
[ Bericht 7% gewijzigd door Klinkerbotsing op 23-01-2012 23:20:03 ]
TEREGTE BOOSquote:
Da's toch positief?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja verdomme nu moest ik gniffelen
macquote:Op maandag 23 januari 2012 22:11 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ken het font niet, maar dit zie ik:
[ afbeelding ]
High five, sisquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:12 schreef Henkie94 het volgende:
EN IK MAAR DENKEN DAT JE VAN ME HIELD
Er is een verschil tussen Applegebruiker en Applefanboy.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:13 schreef HappyBob het volgende:
Apple adorerenGewoon niet doen toch.
Zeg ik ook nergens toch. Ik ben ook beetje een gebruiker, maar nooit zal ik het adoreren. Niets beter dan andere zooi.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen Applegebruiker en Applefanboy.Ik ben een gebruiker. [ afbeelding ]
Het is goed spul, maar ongelooflijk duur.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zeg ik ook nergens toch. Ik ben ook beetje een gebruiker, maar nooit zal ik het adoreren. Niets beter dan andere zooi.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻quote:
HOE KUN JE BOBO NOU VERGETENquote:Op maandag 23 januari 2012 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Toen Bobbert opeens postte dacht ik wie is deze man. En toen dacht ik, ohja.
Eerst zeg je dat het goed spul is. En daarna zeg je dat je voor minder beter kan kopenquote:Op maandag 23 januari 2012 22:16 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Het is goed spul, maar ongelooflijk duur.Van 1 Macbook Pro kun je 3 normale laptops kopen die veel beter zijn.
+1quote:
Iedereen zeikt dat Mac kut is, maar het is degelijk spul. :3quote:Op maandag 23 januari 2012 22:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat het goed spul is. En daarna zeg je dat je voor minder beter kan kopen
?????????
Dit dusquote:
Goed spul, maar zeker niet beter dan andere merken. En dan zoveel betalen voor een logo.. pure diefstal is het.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:16 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Het is goed spul, maar ongelooflijk duur.Van 1 Macbook Pro kun je 3 normale laptops kopen die veel beter zijn.
Als je het vergelijkt met ander spul is het wel kut ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:17 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Iedereen zeikt dat Mac kut is, maar het is degelijk spul. :3
Het werkt wel allemaal net wat anders en ik vind het fijner dan Windows. =] Vind het wel stabieler to be quite honest.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Goed spul, maar zeker niet beter dan andere merken. En dan zoveel betalen voor een logo.. pure diefstal is het.
Neenquote:Op maandag 23 januari 2012 22:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met ander spul is het wel kut ja.
Foutieve mening, post gereport.quote:
Ondanks dat ik de meest crappy laptop ooit heb, heb ik nooit problemen met Windows. Dus dat stabieler onzin trap ik niet meer in. Ik heb in de jaren dat ik met Mac en Windows werkte vaker gehad dat een Mac crashte dan een Windows computer. Maar het ziet er wel beter uit, naar mijn mening.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Het werkt wel allemaal net wat anders en ik vind het fijner dan Windows. =] Vind het wel stabieler to be quite honest.
dafuqquote:
Mijn Mac is nog nooit gecrasht, maar m'n Windows laptops aldoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ondanks dat ik de meest crappy laptop ooit heb, heb ik nooit problemen met Windows. Dus dat stabieler onzin trap ik niet meer in. Ik heb in de jaren dat ik met Mac en Windows werkte vaker gehad dat een Mac crashte dan een Windows computer. Maar het ziet er wel beter uit, naar mijn mening.
Moet je ook eerst kijken wat voor bestanden je download. Mijn Windows is ook nooit gecrasht.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
dafuq
[..]
Mijn Mac is nog nooit gecrasht, maar m'n Windows laptops aldoor.
Joh.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet je ook eerst kijken wat voor bestanden je download
Dat ligt dan toch echt aan de gebruikerquote:Op maandag 23 januari 2012 22:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mijn Mac is nog nooit gecrasht, maar m'n Windows laptops aldoor.
Mja, is ook weer zo.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch echt aan de gebruikerMacs zijn door Apple zelf ontwikkeld, dus daar zou je eigenlijk niet van mogen verwachten dat ie crasht. Bij andere besturingssystemen ligt dat weer iets anders.
En wiens schuld is het dan?quote:
Jij keek toevallig op het fobo van Klinky?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:28 schreef JanPiraat het volgende:
Cos Jesus he knows me
and he knows I'm right
I've been talking to Jesus all my life
oh yes he knows me
and he knows I'm right
and he's been telling me
everything is alright
Die's tantoelekker vriend, heb er gelijk trek inquote:Op maandag 23 januari 2012 22:29 schreef Henkie94 het volgende:
Hoe heet die vla ook alweer met die chocobolletjes er in?
Nee ik luister gewoon Genesis tochquote:Op maandag 23 januari 2012 22:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij keek toevallig op het fobo van Klinky?
Ja ik ook.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die's tantoelekker vriend, heb er gelijk trek in
Knibbel knabbel vla?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:29 schreef Henkie94 het volgende:
Hoe heet die vla ook alweer met die chocobolletjes er in?
Dit is té toevalligquote:Op maandag 23 januari 2012 22:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee ik luister gewoon Genesis toch
Waarom zo haten en sarcastisch doen?quote:
Ik haat niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom zo haten en sarcastisch doen?Ik ben ook gewoon een mens met gevoelens.
Lekkel.quote:
Kusquote:Op maandag 23 januari 2012 22:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lekkel.
Nu ga ik slapen zodat ik morgenvroeg 't kan oppikken.
slapen is zooo middeleeuwenquote:Op maandag 23 januari 2012 22:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lekkel.
Nu ga ik slapen zodat ik morgenvroeg 't kan oppikken.
quote:
Goed van jou! Nu mag je een sticker uitkiezen.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Fuck ja, ik heb een 8.6 voor wiskunde A
ook al sta ik nog steeds een 4.8 gemiddeld![]()
Wiskunde A.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
WAUW! Nice! Ik heb nog nooit zo hoog gehaald voor WiA.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Kusquote:Op maandag 23 januari 2012 23:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Bob, mag ik een mega Mindy sticker?
Henkie is een nerd.
En dankje klinkerIk haal ook niet zo vaak zulke cijfers hoor
Sorry, te lui om te quoten.
kusquote:Op maandag 23 januari 2012 23:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Henkie is een nerd.
Kies maar eentje uitquote:Op maandag 23 januari 2012 23:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Henkie is een nerd.
Mag ik niet alles hebben?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kies maar eentje uit
[ afbeelding ]
Kusquote:
Kusquote:
Klinks, ik heb in je vriendenboekje geschrevenquote:Op maandag 23 januari 2012 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAUW! Nice! Ik heb nog nooit zo hoog gehaald voor WiA.![]()
Bij een 8.7 had ik hier geen moment over getwijfeld, maar een 8.6 is maar één stickertje waard.quote:
Ik zag hetquote:Op maandag 23 januari 2012 23:05 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Klinks, ik heb in je vriendenboekje geschreven
Maar ik heb ook voor 't eerst een voldoende voor wiskunde b?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bij een 8.7 had ik hier geen moment over getwijfeld, maar een 8.6 is maar één stickertje waard.
Jij hebt WisA en WisB? Wutquote:Op maandag 23 januari 2012 23:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik heb ook voor 't eerst een voldoende voor wiskunde b?
Voor het eerst?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik heb ook voor 't eerst een voldoende voor wiskunde b?
GVDquote:Op maandag 23 januari 2012 23:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Voor het eerst?Dat kost je helaas weer een sticker
Nee, zo werkt het niet natuurlijk. Stickers moet je verdienen. Zie het als een soort van Boeddha beeldje. Zodra je zelf stickers gaat kopen, brengen ze ongeluk.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
GVD
Ik ga morgen zelf wel stickers kopen
Maar ik wil zo graag een stickerquote:Op maandag 23 januari 2012 23:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet natuurlijk. Stickers moet je verdienen. Zie het als een soort van Boeddha beeldje. Zodra je zelf stickers gaat kopen, brengen ze ongeluk.
aww slaap lekker dan zal ik morgenochtend een sticker voor je gehosseld hebben met mn charmesquote:Op maandag 23 januari 2012 23:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik wil zo graag een sticker
Jongens, ik ga slapen(huilend, want geen sticker) truste
hier heb je een sticker en nu slapen jaquote:Op maandag 23 januari 2012 23:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
EN DAAR GA JE DE MIST IN,quote:Op maandag 23 januari 2012 23:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Leugens hoor, geluk kun je kopen. Geld maakt gelukkig.
Slaap lekkerquote:Op maandag 23 januari 2012 23:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan heb je niet genoeg geld om het te betalen. Op alles staat een prijs.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
EN DAAR GA JE DE MIST IN,
van mijn geld kan ik geen vrijheid kopen.
Hihi, dankjewelquote:Op maandag 23 januari 2012 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
aww slaap lekker dan zal ik morgenochtend een sticker voor je gehosseld hebben met mn charmes
Was het maar zo...quote:Op maandag 23 januari 2012 23:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Leugens hoor, geluk kun je kopen. Geld maakt gelukkig.
Alleen geld of meer?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dan heb je niet genoeg geld om het te betalen. Op alles staat een prijs.
Yeah right, ik krijg dus nooit een stickerquote:Op maandag 23 januari 2012 23:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Slaap lekkerEn bij je volgende voldoende voor Wiskunde B krijg jij je sticker.
Jij ook alvastquote:
Lelijk sticker, ik wilde er een van mega Mindyquote:Op maandag 23 januari 2012 23:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hier heb je een sticker en nu slapen ja
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lelijk sticker, ik wilde er een van mega Mindy
Stikker?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:21 schreef 2Happy4U het volgende:
A-J, zal ik een stikker voor je regelen?
Nou, als je daar op kickt wil ik het best wel doen maar eigenlijk hou ik daar niet zo vanquote:
Ik weet hoe, door hetzelfde te doen als deze Pokémon zeker:quote:Op maandag 23 januari 2012 23:21 schreef 2Happy4U het volgende:
A-J, zal ik een stikker voor je regelen?
Kut mobiel, sorryquote:Op maandag 23 januari 2012 23:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee liefie ik had het tegen die A-J die me gewoon negeert hier alsof ik bij het grofvuil lig
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou, als je daar op kickt wil ik het best wel doen maar eigenlijk hou ik daar niet zo van
Maar die zingt toch altijd? En dan gaat 'ie op mensen stiften?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet hoe, door hetzelfde te doen als deze Pokémon zeker:
[ afbeelding ]
Waaraan?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeempje jij ontkomt er ook niet aan....
Mijn excuses namens mijn kut mobielquote:Op maandag 23 januari 2012 23:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik voel de oprechtheid![]()
ik vergeef je en bied meteen mijn excuses aan voor mijn geflip
Ik hossel als Gandhi op een stoomboot.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga maar een sticker voor me hosselen dan
Doei
Klinkers Vriendenboekje < Daaraan!quote:Op maandag 23 januari 2012 23:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Waaraan?
En jezus wat zijn jullie een spamsletten hier tegenwoordig.
Boos?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Waaraan?
En jezus wat zijn jullie een spamsletten hier tegenwoordig.
WRMquote:Op maandag 23 januari 2012 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik gniffelde om jullie conversatie Bloempje en Henk.
Mn moeder riep allemaal dingen net naar beneden, maar geen idee wat ze zei. Iets over een droger ofzo.
Misschien is ie ontploft?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik gniffelde om jullie conversatie Bloempje en Henk.
Mn moeder riep allemaal dingen net naar beneden, maar geen idee wat ze zei. Iets over een droger ofzo.
Hij denkt dat 't nacho's zijn schat ik.quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij denkt dat 't nacho's zijn schat ik.
Gewoon Spaans toch.quote:
Zoiets vermoedde ik al. Wat een suffie.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij denkt dat 't nacho's zijn schat ik.
Sinds nu.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sinds wanneer post cerror nou hier?
Ten eerst ze heeft het wel gezien ten tweede waar is mijn uitnodiging ten derde goedenavond ten vierdequote:Op maandag 23 januari 2012 23:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Bloemps ga je mee Twilight marathon kijken met KB en moi? Wij hebben dat nog nooit gezien..
Doe het me niet aanquote:Op maandag 23 januari 2012 23:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Bloemps ga je mee Twilight marathon kijken met KB en moi? Wij hebben dat nog nooit gezien..
Alleen eerste twee gezien en de derde ook geloof ik maar ik twijfel. :#quote:Op maandag 23 januari 2012 23:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb de eerste 2 op dvdquote:Op maandag 23 januari 2012 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alleen eerste twee gezien en de derde ook geloof ik maar ik twijfel. :#
Ik niks.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alleen eerste twee gezien en de derde ook geloof ik maar ik twijfel. :#
Ik ook. 3 keer gelezenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Uhm wat een domme vraag Furd, je moet!!
[..]
lol
Ik heb de boeken
Ja, jeetjequote:Op maandag 23 januari 2012 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jij neemt de versnaperingen mee hoor Bloemps
Oke! Slaaplekker!quote:Op maandag 23 januari 2012 23:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik trek het niet meer -> bed en dood tot morgen 13.00u.
Wait, what?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben al sinds afgelopen week dinsdagochtend niet meer buiten geweest...
Ja, idk man.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wait, what?Morgen maar even naar buiten dan.
Waarom morgen niet gewoon naar buiten?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, idk man.
Woensdag mag ik weer.
Misschien mag ik dat wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom morgen niet gewoon naar buiten?Gewoon even lekker rondje lopen ofzo.. Buitenlucht is goed voor je.
Je mag niet naar buiten?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Misschien mag ik dat wel.Mijn ouders
Dat is gezond voor je. Sowieso mentaal..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja mja. Wat heb ik buiten te zoeken krijg ik dan.
Wake up light heb ik ook nog wel ergens liggenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Slaap lekker Bobje![]()
Wake up light?
was je dood dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallon, in het land der levenden weer.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg je bent JARIG?
GEFELICITEERD!!
Ik klikte op je naam en zag toen de TT van grtdhopjewerkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]hoe ben je tot die ontdekking gekomen?
dankje
*schuift een stukje taart richting klinkerbotsing*
29quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik klikte op je naam en zag toen de TT van grtdhopjewerk
Omnom! Dankje.Hoe oud ben je geworden? Precies een week na mij jarig ook.
dankjewel Bloempjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:24 schreef Bloempje. het volgende:
Gefeliciteeeeeerd! Krijg ik nu ook taart?
quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:20 schreef HappyBob het volgende:
Gefeliciteerd, gianniLaatste jaar als een twintiger
dankje.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:12 schreef JanPiraat het volgende:
Gefeliciteerd Giannimaar ik ben bang dat de taart nu helemaal verdwenen is
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:29 schreef Doerieee het volgende:
Oow dan ga ik weer... ik haat gezelligheid
Nee, verkeerd gehoord.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:25 schreef Doerieee het volgende:
Ik hoorde dat het hier wel gezellig was
Klopt, beetje met een boogje om me heen lopen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:29 schreef Doerieee het volgende:
Oow dan ga ik weer... ik haat gezelligheid
Komt door mij, sryquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:34 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom doet de mobiele lay-out zo naar. En alleen bij dit topic ook.
Hoezo?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:34 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom doet de mobiele lay-out zo naar. En alleen bij dit topic ook.
Wat krijg ik ervoor?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Voor mij?
[..]
Omdat het kan.
En piraten zijn lief tegen elkaar toch?
Is hij een piraat dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Voor mij?
[..]
Omdat het kan.
En piraten zijn lief tegen elkaar toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |