moet je ook nie doen hequote:Op maandag 23 januari 2012 22:44 schreef tong80 het volgende:
Ik was trouwens met een paar Fokkers i8n een Utrechtse Urish pub naar een interland aan het kijkenen sneijder scoorde.
Ik roepen : 'AJAAAAAAAXXXXXX' Golfer trok me aan mijn schouders naar beneden en toen besefte ik pas wat ik had gedaan. Het liep goed af.
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:44 schreef tong80 het volgende:
Ik was trouwens met een paar Fokkers i8n een Utrechtse Urish pub naar een interland aan het kijkenen sneijder scoorde.
Ik roepen : 'AJAAAAAAAXXXXXX' Golfer trok me aan mijn schouders naar beneden en toen besefte ik pas wat ik had gedaan. Het liep goed af.
Ok, tour is over.quote:
Ook een DM ontvangen?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
jongetjes, we mogen de bunnikside niet meer uitlachen want dan word MC Paul boos!
arme paul..grafautistquote:Op maandag 23 januari 2012 22:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
jongetjes, we mogen de bunnikside niet meer uitlachen want dan word MC Paul boos!
Ik had gezopen en Sneijder speelde nog bij Ajax.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Ajax roepen bij interlands of als die speler bij een andere club zit..
Vind het een beetje raar om hooligans zo'n club te geven. Gelukkig krijgen ze steeds vaker een stadionverbod diegene die zich echt misdragen.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Hebben wij ook jonge, meerdere zelfs.
Naja, ze geven dat niet aan de "hooligans" maar gewoon aan de wat meer fanatieke supporters, de "Ultra's"quote:Op maandag 23 januari 2012 22:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vind het een beetje raar om hooligans zo'n club te geven. Gelukkig krijgen ze steeds vaker een stadionverbod diegene die zich echt misdragen.
Welke dan? Ik zie 'm niet?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:48 schreef Ties02 het volgende:
Die indo van net trouwens hier nog duidelijk op film @ 5:15
Helemaal gek!
Heeft ie naar iedereen verstuurdquote:Op maandag 23 januari 2012 22:50 schreef _Michael het volgende:
Haha yes Paul hapte op mn post:
DM van Paul
23-01-2012 @ 22:48:48
bekkie over Utreg jonge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |