Jij verwacht enige vorm van zelfreflectie?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:19 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Ze zullen als ze zich terugzien op tv toch ook wel kapot schamen. De mongols.
Met die nichterige sjaaltjes.
Ironisch dat je dan schijten fout weet te spellenquote:Op maandag 23 januari 2012 22:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij verwacht enige vorm van zelfreflectie?
Die gasten zijn te dom om te scheiten man.
Hooligan he?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ironisch dat je dan schijten fout weet te spellen
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ironisch dat je dan schijten fout weet te spellen
Ik moest net wel om hordes rellende mensen tegen de M.E. heen fietsen op weg naar huis, was heel vervelend.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze doen net of dit dagelijks in Nederland gebeurt...
Zo ver kom je niet met je Railrunner hoor.quote:
Vergeet je de zeilboot van Laura?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zo ver kom je niet met je Railrunner hoor.
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zo ver kom je niet met je Railrunner hoor.
Als ik nu uit mijn raam kijk, dan zie ik ook het stadion van Cambuur in de fik staan...quote:Op maandag 23 januari 2012 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moest net wel om hordes rellende mensen tegen de M.E. heen fietsen op weg naar huis, was heel vervelend.
Laatst die rellen vergeten van onze scholieren m.b.t. de 1040 uur norm? Dat was heavy shit hoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:22 schreef Wessiej het volgende:
Rellen, die gebeuren in Nederland al bijna jaaaaaaren niet meer, echt. Vroegah, toen wel.
Ja, sorry, had nog een bom over. Maar dit is er zo een uit Oostenrijk, ik denk niet dat het hele stadion affikt. Hoogstens de bar ofzo.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als ik nu uit mijn raam kijk, dan zie ik ook het stadion van Cambuur in de fik staan...
quote:
Nou nou, woop woop. Spijkerbommen, doden, alles. Rellen zijn zo jaren '70-'99.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laatst die rellen vergeten van onze scholieren m.b.t. de 1040 uur norm? Dat was heavy shit hoor.
Ik stel me zo voor dat ze thuis op de bank bij mammie toch wel enig helder moment kunnen hebben.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij verwacht enige vorm van zelfreflectie?
Die gasten zijn te dom om te scheiten man.
ja joh, leger kwam zelfs te pas! Die werden helemaal via de helikopter gebracht naar het museumplein.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nou nou, woop woop. Spijkerbommen, doden, alles. Rellen zijn zo jaren '70-'99.
We zijn nog niet klaar met ze !1!! 20 jaar geleden inmiddelsquote:Op maandag 23 januari 2012 22:25 schreef _Michael het volgende:
Waardeloos dit, stelt allemaal niks meer voor nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |