ik bedoel meer dat het een probleem is waar je waarschijnlijk wel overheen groeitquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:20 schreef usedtoknow het volgende:
ik ben 18
en ik ben redelijk volwassen
al zeggen mensen dat ik jong ben
dat vind ik niet
en ik heb wel degelijk serieuze problemen
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:25 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
het komt uiteindelijk op hetzelfde neer
ik kan geen fatsoenlijke kerel krijgen
jullie geen vrouw
Maar de reden is andersquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:25 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
jullie geen vrouw
Maar wij helemaal geen vrouw, jij alleen niet de juiste jongenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:25 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
jullie geen vrouw
En het is wel interessant om te zien dat mijn tegenpool ook problemen heeft met versieren, alleen andere problemen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:32 schreef usedtoknow het volgende:
- ik stop met mijn studie
- ik experimenteer met de drugs en alcohol
- ik ga binnenkort reizen i.p.v. studeren, studeren doe ik later
- ik ben aandachtsgeil
- ik houd mij bezig met bepaalde jongens en feesten
- ik houd van spanning
- ik heb de drang om teveel naar bevestiging te vragen
- mensen noemen mij naļef
en mensen noemen mij vaak arrogant
Ditquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar wij helemaal geen vrouw, jij alleen niet de juiste jongen
Maar dan nog weet ik niet of dit wel het juiste topic is...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:43 schreef VacaLoca het volgende:
Op je 18e nog niet de 'juiste' tegenkomen is nog niet echt een probleem te noemen imo. Problematisch wordt het pas als je met 25+ nog steeds ontevreden bent over type mannen waar je mee gaat. Nu ben je gewoon nog zoekende.
Waar bij aantal hier het eerder gaat om gebrek aan keuze, is bij jou dat je genoeg keuze hebt zo te lezen maar de verkeerde keuzes maakt. Dat je valt op gasten die niet goed voor je zijn. Zou je ze bestempelen als 'players' ? Want je had het over knap en vol zelfvertrouwen... niks mis met zelfvertrouwen, integendeel, maar ms val jij op types die eerder zelfingenomen zijn en jou alleen als leuk koppie zien waar ze mee kunnen opscheppen. Als dat zo is moet je bij jezelf nagaan waarom je jezelf dat aandoet. Ms wens om wat onderdanig te zijn in een relatie?
Mijn zus bv heeft ook jįren altijd het foute type opgezocht, gasten die over haar heen liepen. Is ze sinds ongeveer dr 25e eindelijk vanaf.
Dat is wel typisch vrouw-eigen, vallen op ongelofelijke zakken en daar vervolgens over klagen, maar wat mensen ook zeggen gewoon bij die jongens blijvenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:43 schreef VacaLoca het volgende:
Waar bij aantal hier het eerder gaat om gebrek aan keuze, is bij jou dat je genoeg keuze hebt zo te lezen maar de verkeerde keuzes maakt. Dat je valt op gasten die niet goed voor je zijn. Zou je ze bestempelen als 'players' ? Want je had het over knap en vol zelfvertrouwen... niks mis met zelfvertrouwen, integendeel, maar ms val jij op types die eerder zelfingenomen zijn en jou alleen als leuk koppie zien waar ze mee kunnen opscheppen. Als dat zo is moet je bij jezelf nagaan waarom je jezelf dat aandoet. Ms wens om wat onderdanig te zijn in een relatie?
Mijn zus bv heeft ook jįren altijd het foute type opgezocht, gasten die over haar heen liepen. Is ze sinds ongeveer dr 25e eindelijk vanaf.
Naja ik vis nog een beetje... weet niet of bij haar ook opgaat. Misschien zit ik er naast.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is wel typisch vrouw-eigen, vallen op ongelofelijke zakken en daar vervolgens over klagen, maar wat mensen ook zeggen gewoon bij die jongens blijven
pfff, ik zie dat het diep zit ja. Dus je studeert niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:45 schreef usedtoknow het volgende:
ik zal het eens puur uitleggen > allemaal verbonden met versieren
[...]
het zit wel diep, het is niet niks
het is toch echt inherent aan je leeftijd deze problemenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:45 schreef usedtoknow het volgende:
ten eerste ben ik geen puber, eerder volwassen
maar ik heb geen zin om te leven zoals het moet
en zoals iedereen doet
heb geen zin in studeren en alle onzinnige dingen die daarbij horen
ik wil hier weg
ik durf alleen niet om alleen te reizen
en mijn ouders laten mij sowieso niet gaan
en mijn ouders zeuren dat ik iets moet doen met mijn intelligentie
mijn slb-er zeurt dat ik iets moet doen met mijn talent
maar mijn talent is mijn passie niet
ik heb geen passie
ik ben door verschillende mensen aangesproken op mijn houding
met deze houding kom ik er niet in het leven wordt gezegd
mensen maken zich zorgen om mij omdat ik niet veel bijzonders uitvoer
behalve experimenteren
weet zelf ook wel dat ik niet ver kom op deze manier in het leven
maar ik heb simpelweg geen zin en ik heb ergens wel schijt
en daar heb je al een heel groot probleem in het leven
en zo is het ook binnen versieren en relaties
ik vind iemand leuk
maar zodra ik de persoon heb vind ik de persoon niet meer leuk
omdat zij toch niet verder kijken naar hoe ik ben
het gaat om het uiterlijk
altijd weer uiterlijk en dat is zo
en dat is vervelend want ik weet niet of ik wel leuk ben van mezelf
ik weet niet eens hoe ik ben
wie ik ben
Mja ik herken wel dat intelligentie juist demotiverend kan zijn. Middelbare school had ik het spijbelrecord omdat ik echt geen reden zag naar de lessen te gaan. Beetje 8 weken klassikaal huiswerk maken ter voorbereiding van 1 toets. Terwijl ik genoeg had aan 's ochtends in de bus 1x dat boek doorbladeren en ik had een voldoende.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:45 schreef usedtoknow het volgende:
ten eerste ben ik geen puber, eerder volwassen
maar ik heb geen zin om te leven zoals het moet
en zoals iedereen doet
heb geen zin in studeren en alle onzinnige dingen die daarbij horen
ik wil hier weg
ik durf alleen niet om alleen te reizen
en mijn ouders laten mij sowieso niet gaan
en mijn ouders zeuren dat ik iets moet doen met mijn intelligentie
mijn slb-er zeurt dat ik iets moet doen met mijn talent
maar mijn talent is mijn passie niet
ik heb geen passie
ik ben door verschillende mensen aangesproken op mijn houding
met deze houding kom ik er niet in het leven wordt gezegd
mensen maken zich zorgen om mij omdat ik niet veel bijzonders uitvoer
behalve experimenteren
weet zelf ook wel dat ik niet ver kom op deze manier in het leven
maar ik heb simpelweg geen zin en ik heb ergens wel schijt
en daar heb je al een heel groot probleem in het leven
en zo is het ook binnen versieren en relaties
ik vind iemand leuk
maar zodra ik de persoon heb vind ik de persoon niet meer leuk
omdat zij toch niet verder kijken naar hoe ik ben
het gaat om het uiterlijk
altijd weer uiterlijk en dat is zo
en dat is vervelend want ik weet niet of ik wel leuk ben van mezelf
ik weet niet eens hoe ik ben
wie ik ben
daar zit vaak ook iets achter hequote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is wel typisch vrouw-eigen, vallen op ongelofelijke zakken en daar vervolgens over klagen, maar wat mensen ook zeggen gewoon bij die jongens blijven
ik heb me uitgeschreven en nu werk ik maar ik wil reizenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:48 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
pfff, ik zie dat het diep zit ja. Dus je studeert niet?
Mja een heloef is ook pas 18, en een MLiG té afwijkend kwa opvattingen en een Ayumu zou dan ook maar zn eigen topic moeten beginnen want dit is meer voor hetero-relaties.... kan je dan allemaal stellen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is toch echt inherent aan je leeftijd deze problemen
en niet zo zeer een probleem op het vlak versieren
het is niks persoonlijks of zo waarom ik stel dat je hier misschien niet 'thuis hoort' maar meer omdat het anders een groepstherapietopic word van' ja ik ben alcoholist en daarom kan ik geen vriendin krijgen' 'ik kan wel relaties onderhouden maar kies telkens de verkeerde vent etc'
allemaal heel andere problematiek
ik bedoel dit echt niet lullig: maar lees dit over 5 jaar eens terug
ik weet zeker dat alles dan al anders ligt omdat het echt zo ontzettend hoort bij 18 zijn
en ik weet ook dat je er niks mee bereikt als je dat uit probeert te leggen aan iemand van 18maar toch
je bent gewoon opzoek naar jezelf: naar wat je wil in het leven (baan, studie reizen etc) en dus ook op het gebied van mannen/relaties
echt de meeste mensen hebben nog geen serieuze relatie gehad op hun 18 (of iets wat je achteraf serieus kunt noemen) dat is echt niet zo vreemd
zoals al zegt: als je richting 30 gaat en je kunt nog steeds niet op een 'normale' manier met mannen om gaan zou ik me pas zorgen gaan maken
Misschien wel, maar op mij komt het niet prettig over. Allereerst heeft zo'n meisje zichzelf ermee zoals ik net schreef, maar ik vind het ook oneerlijk. Het is oneerlijk dat die meisjes bij zo'n jongen blijven en niet kiezen voor een lieve jongenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar zit vaak ook iets achter he![]()
het is natuurlijk ook een manier om geen diepgaande relatie aan te hoeven gaan
of omdat ze denken dat ze niet meer waard zijn
vriendin van me is precies zo... al 4 jaar bij een kerel waarvan ik echt denk
elke maand huilen en drama en ze gaat toch niet weg
puur omdat ze denkt dat er anders nooit iemand van haar zal houden
(niet dat ik dit als houden van zou omschrijven maar toch)
Met heloef komt et ook wel goedquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:53 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mja een heloef is ook pas 18, en een MLiG té afwijkend kwa opvattingen en een Ayumu zou dan ook maar zn eigen topic moeten beginnen want dit is meer voor hetero-relaties.... kan je dan allemaal stellen.
Tja het leven is oneerlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien wel, maar op mij komt het niet prettig over. Allereerst heeft zo'n meisje zichzelf ermee zoals ik net schreef, maar ik vind het ook oneerlijk. Het is oneerlijk dat die meisjes bij zo'n jongen blijven en niet kiezen voor een lieve jongen
Nja, ze hoeven ook niet per se voor mij te kiezen, een andere lieve jongen is ook goedquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja het leven is oneerlijk
zo lang je dingen op die manier blijft bekijken word het nooit wat
het komt namelijk over als 'ja maar mama het is niet eerlijk de buurjongen heeft wel lego'
Wat wou je er aan doen? Newsflash: Het leven is een fucking bitch die je in je kont neukt en hard zonder dat je het wil.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien wel, maar op mij komt het niet prettig over. Allereerst heeft zo'n meisje zichzelf ermee zoals ik net schreef, maar ik vind het ook oneerlijk. Het is oneerlijk dat die meisjes bij zo'n jongen blijven en niet kiezen voor een lieve jongen
ik denk het ook niet inderdaadquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat wou je er aan doen? Newsflash: Het leven is een fucking bitch die je in je kont neukt en hard zonder dat je het wil.
Moet je een domme vrouw willen die zich keer op keer laat kwetsen?![]()
En okee meestal schuilen daar problemen achter daddy issues en dergelijkeMaar of je altijd zo blij zou moeten zijn met dat soort meisjes, ik denk eerlijk gezegd van niet man.
Wat mij betreft is bijna elk meisje goed genoeg, ik ben niet kieskeurigquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:01 schreef heloef het volgende:
En okee meestal schuilen daar problemen achter daddy issues en dergelijkeMaar of je altijd zo blij zou moeten zijn met dat soort meisjes, ik denk eerlijk gezegd van niet man.
Een relatie is simpelweg niet alles. Waarom kan je dat niet begrijpen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat mij betreft is bijna elk meisje goed genoeg, ik ben niet kieskeurig
Ik heb verschillende jongens gekend die zelfs erger waren dan ik en echt enorm opknapten toen ze eenmaal een vriendin haddenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Een relatie is simpelweg niet alles. Waarom kan je dat niet begrijpen?
een vriendin is geen medicijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb verschillende jongens gekend die zelfs erger waren dan ik en echt enorm opknapten toen ze eenmaal een vriendin hadden
+1quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb verschillende jongens gekend die zelfs erger waren dan ik en echt enorm opknapten toen ze eenmaal een vriendin hadden
Zeker niet. Ik heb toen ik wat dieper in soortgelijke situatie zat als bv een Richard, aantal jaren terug, een korte relatie gehad met iemand die zich te afhankelijk opstelde en ik moest haast al haar levenskeuzes gaan maken op gegeven moment want ik had volgens haar altijd gelijk... kreeg er koppijn van.. moest 2 levens leiden/lijdenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat wou je er aan doen? Newsflash: Het leven is een fucking bitch die je in je kont neukt en hard zonder dat je het wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |