Je bent inderdaad een beetje een pipoquote:
Godzilla nabouwen natuurlijk!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:53 schreef wyccie het volgende:
De tv-serie Spartacus heb ik niet gezien, maar ik denk niet dat ik daar nou zo overstuur van zou raken.
Kan nergens vinden wat een 500 wasknijpers-project is.
Ik dacht dat FF de meest generaliserende persoon hier was, maar hij heeft er een concurrent bij.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:46 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ow dat zeg ik ook niet, maar ken eigenlijk geen enkele vrouw in real life die alle perversiteit in Spartacus echt tof vindt zeg maar
Of niet de juistequote:Op maandag 23 januari 2012 21:07 schreef wyccie het volgende:
Misschien kent Ran niet zo veel vrouwen?
Dat ben ik heul nietquote:Op maandag 23 januari 2012 20:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik dacht dat FF de meest generaliserende persoon hier was, maar hij heeft er een concurrent bij.
Sarcasme hoop ik.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat ben ik heul niet![]()
Ik zeg enkel wat de meeste mannen denken
Joh, alle Surinamers generaliseren toch?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat ben ik heul niet![]()
Ik zeg enkel wat de meeste mannen denken
Mij serieus nemen is een grote foutquote:
Je weet maar nooitquote:Op maandag 23 januari 2012 21:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mij serieus nemen is een grote fout
Ach jeej, let me guess: Ze willen of hebben een Mini Cooper of Fiat 500, ze hebben allemaal een Blackberry, tasje aan de elleboog, en shoppen minimaal 2x per week.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef wyccie het volgende:
Mijn vriendinnen zijn toch wel mietjes. Eentje is er echt van het type keihard gillen, ogen dichtdoen en wachten tot een scène over is (tongafsnijdscène Oldboy).
De stoere dames wonen ver weg.
En nu snap je waarschijnlijk nog beter waarom ik al 1,5 jaar vrijgezel benquote:Op maandag 23 januari 2012 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach jeej, let me guess: Ze willen of hebben een Mini Cooper of Fiat 500, ze hebben allemaal een Blackberry, tasje aan de elleboog, en shoppen minimaal 2x per week.
Am I right?
Eentje heeft een Mini gehad (of een Fiat 500, ik zie dat niet), nu een Toyota. Samsung en HTC, rugzakken en ze hebben nauwelijks tijd om te shoppen, en als ze dat wel doen is dat voor een boek.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
Ach jeej, let me guess: Ze willen of hebben een Mini Cooper of Fiat 500, ze hebben allemaal een Blackberry, tasje aan de elleboog, en shoppen minimaal 2x per week.
Am I right?
Waarom zijn dit soort vrouwen nou niet in 020 te vindenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eentje heeft een Mini gehad (of een Fiat 500, ik zie dat niet), nu een Toyota. Samsung en HTC, rugzakken en ze hebben nauwelijks tijd om te shoppen, en als ze dat wel doen is dat voor een boek.
Niet slecht.
Omdat de vrouwen in 020 die geen hoer zijn jou niet hoeven zeker?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom zijn dit soort vrouwen nou niet in 020 te vinden![]()
Enkel oppervlakkige hoeren
Inderdaad!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat de vrouwen in 020 die geen hoer zijn jou niet hoeven zeker?
Oh oh, ik heb de dames nu écht pissig gekregenquote:
Horkquote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh oh, ik heb de dames nu écht pissig gekregen
Dat was niet zo bedoeld. Vroeg het me gewoon af.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
Oh oh, ik heb de dames nu écht pissig gekregen
Eind maart/begin april.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat was niet zo bedoeld. Vroeg het me gewoon af.
Ik wil geen relatie, mijn leven is prima zoquote:Op maandag 23 januari 2012 21:43 schreef wyccie het volgende:
En als je in de tussentijd een leuke dame aan de haak hebt geslagen hier?
Gaat Tombo nou wel of niet naar de meet?
Over 't ontstaan van de financiële crisisquote:Op maandag 23 januari 2012 22:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben dol op docu's![]()
Waar gaat het over?
Heb ik er ook 1 van gezien, misschien is wel de gestelde vraag, want ik ben de titel vergeten.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:09 schreef Baszh het volgende:
[..]
Over 't ontstaan van de financiële crisis
Dan zijn die hoeren in 020 toch prima?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wil geen relatie, mijn leven is prima zo
Nee want die gaat over een krantquote:Op maandag 23 januari 2012 22:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb ik er ook 1 van gezien, misschien is wel de gestelde vraag, want ik ben de titel vergeten.
Welke meet?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:43 schreef wyccie het volgende:
En als je in de tussentijd een leuke dame aan de haak hebt geslagen hier?
Gaat Tombo nou wel of niet naar de meet?
Seriously?quote:
Zaterdag a.s., arnhemquote:Op maandag 23 januari 2012 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh? Er is toch een meet gepland? Of is die al geweest?
Namens de gemeenschap proberen we mensen te verbinden, en daarom delen we komend weekend wasknijpers uit ten teken van verbintenis, geen grap! Zit aan de wachttoren vast en heeft een bedrukte tekst, dus ik heb net 500 wasknijpers aan tijdschriftjes lopen bevestigen.......quote:Op maandag 23 januari 2012 20:53 schreef wyccie het volgende:
Kan nergens vinden wat een 500 wasknijpers-project is.
ik heb ook stalen neuzenquote:Op maandag 23 januari 2012 22:31 schreef Baszh het volgende:
Ok ik wijzig mijn schatting van 33 naar 43
Laatst kreeg ik weer zo'n traktaat van de Getuigen in de bus. Zonde van het papier.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:30 schreef RanTheMan het volgende:
Namens de gemeenschap proberen we mensen te verbinden, en daarom delen we komend weekend wasknijpers uit ten teken van verbintenis, geen grap! Zit aan de wachttoren vast en heeft een bedrukte tekst, dus ik heb net 500 wasknijpers aan tijdschriftjes lopen bevestigen.......
Als dit waar is:quote:Op maandag 23 januari 2012 22:30 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Namens de gemeenschap proberen we mensen te verbinden, en daarom delen we komend weekend wasknijpers uit ten teken van verbintenis, geen grap! Zit aan de wachttoren vast en heeft een bedrukte tekst, dus ik heb net 500 wasknijpers aan tijdschriftjes lopen bevestigen.......
Als dit niet waar is:quote:Op maandag 23 januari 2012 22:30 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
De creoolse gemeenschap is toch aanzienlijk vertegenwoordigd binnen onze gemeenschap, wellicht iets voor jou? We brengen je op termijn heus wel weer op het verlichtte pad, en daarnaast we moeten die blaadjes toch kwijt aan de juiste mensen en wie kan een wasknijper nou niet gebruiken? Man zelfs het eerste hoofdstuk van het fameuze boek van Richte Lommert is volledig gewijd aan wasknijpers...quote:Op maandag 23 januari 2012 22:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als dit waar is:
-edit mismaakte icoontjes
Ik ben overtuigd Agnost. Ik vertrouw meer op wetenschap dan religie.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
De creoolse gemeenschap is toch aanzienlijk vertegenwoordigd binnen onze gemeenschap, wellicht iets voor jou? We brengen je op termijn heus wel weer op het verlichtte pad, en daarnaast we moeten die blaadjes toch kwijt aan de juiste mensen en wie kan een wasknijper nou niet gebruiken? Man zelfs het eerste hoofdstuk van het fameuze boek van Richte Lommert is volledig gewijd aan wasknijpers...
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
De creoolse gemeenschap is toch aanzienlijk vertegenwoordigd binnen onze gemeenschap, wellicht iets voor jou? We brengen je op termijn heus wel weer op het verlichtte pad, en daarnaast we moeten die blaadjes toch kwijt aan de juiste mensen en wie kan een wasknijper nou niet gebruiken? Man zelfs het eerste hoofdstuk van het fameuze boek van Richte Lommert is volledig gewijd aan wasknijpers...
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:59 schreef wyccie het volgende:
Ik zette vroeger wel eens een wasknijper op mijn neus omdat ik zo'n platte neus heb. Best pijnlijk, maar zo gaat het spreekwoord nou eenmaal.
Maar een wasknijper? Waarom geen tube lijm dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:30 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
En uitgerekend jij bent er nog wel, behoefte aan n goed gesprekquote:
Zolang het over religie gaat, wel jaquote:Op maandag 23 januari 2012 23:22 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
En uitgerekend jij bent er nog wel, behoefte aan n goed gesprek
Als verwachtquote:Op maandag 23 januari 2012 23:23 schreef tombolafan het volgende:
Oh en die meet heb ik gemist, ik kan helaas niet
Vertrl dan nog maar es wat meer over je droomquote:Op maandag 23 januari 2012 23:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang het over religie gaat, wel ja
Omdat vrouwen niet alleen naar dit soort meets gaan.quote:
Welke?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:28 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Vertrl dan nog maar es wat meer over je droom
Wat een onzinquote:Op maandag 23 januari 2012 23:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat vrouwen niet alleen naar dit soort meets gaan.
Okquote:Op maandag 23 januari 2012 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat een onzin
Ik ben naar de eerste meet ook gewoon gegaan, zelfs georganiseerd
Nou ik heb geen idee hoe tombolafan dr uit ziet, laat staan of t een man of vrouw is, al heb ik daar wel n vermoeden over....quote:
Vrouw!quote:Op maandag 23 januari 2012 23:31 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Nou ik heb geen idee hoe tombolafan dr uit ziet, laat staan of t een man of vrouw is, al heb ik daar wel n vermoeden over....
Daar valt alleen uit op te maken dat jurkjes je goed staan, niet hoe je eruit ziet.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Daar valt alleen uit op te maken dat jurkjes je goed staan, niet hoe je eruit ziet.
Dat geeft meer inzicht in FF's droom..quote:Op maandag 23 januari 2012 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Ja mn gezicht gooi ik niet online
Nou meer dat bekenden me herkennen, niet zo'n behoefte aanquote:
daarom zijn het toch bekenden? anders zouden het onbekenden zijnquote:Op maandag 23 januari 2012 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou meer dat bekenden me herkennen, niet zo'n behoefte aan
Dat zijn alleen echt goede bekenden, niet vage kennissen die me dan alleen van gezicht herkennenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:58 schreef wyccie het volgende:
Bekenden zouden je zo toch ook wel herkennen zonder hoofd.
Kleding, lichaam, je katten, je woning, het staat allemaal op internet.
Ze is 1 van de 16 miljoen inwoners van Nederland. What are the odds?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:58 schreef Baszh het volgende:
Mij zou je nu denk ik niet meer herkennen aan m'n foto
Dat ze 1 van de 16 miljoen Nederlanders is? 1 denk ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze is 1 van de 16 miljoen inwoners van Nederland. What are the odds?
wat ambitieusquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:41 schreef hornage het volgende:
Goedemorgen
Laten we als doel stellen om er vandaag een prachtig mooi dubbele punten topic van te maken![]()
Opstartertje?
Goedemorgen dyonquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:52 schreef dyonvbaal het volgende:
ah bah, wat een prettig opstartertje... had ik nog maar even niet gekeken...
Sorry, i just felt like itquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:04 schreef dyonvbaal het volgende:
kom op zeg, heb je ook wat minder bloederigs zo vroeg op de ochtend
Ik doe mijn best, maar meestal vind ik DP vragen een Pijn in mijn aars. (NO pun intended!)quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:41 schreef hornage het volgende:
Goedemorgen
Laten we als doel stellen om er vandaag een prachtig mooi dubbele punten topic van te maken![]()
Opstartertje?
Ik ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar meestal vind ik DP vragen een mijn aars. (NO pun intended!)
Zoals de huidige vraag idd. Poeh ik zit maar te graven.... Kan de film voor de geest halen maar wie er ook alweer inzaten.... Ja Kim maar die was dan ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar meestal vind ik DP vragen een Pijn in mijn aars. (NO pun intended!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |