17 oz hierquote:Op maandag 30 januari 2012 07:48 schreef BigSmurf het volgende:
Wat is 15,7 oz toch chill met dit weer, lekker warm.
Tight weave? Ik heb die andere niet aangehad dus weet niet of het warmer isquote:Op maandag 30 januari 2012 14:53 schreef bokkepoot het volgende:
Mijn 17 ozzer is warmer dan mijn 22 oz
Nee joh zweten doe je met denim pas bij 25+ hahahahquote:Op maandag 30 januari 2012 15:12 schreef BigSmurf het volgende:
Serieus, ik vind 15,7 oz lekker qua dikte, maar met meer zou ik echt gaan zweten.
Het is de N&F tegen die Samurai..Die Samurai schuurt tijdens het fietsen heel licht tegen je been en dat is heerlijk warmquote:Op maandag 30 januari 2012 15:18 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Tight weave? Ik heb die andere niet aangehad dus weet niet of het warmer is
[..]
Nee joh zweten doe je met denim pas bij 25+ hahahah
Dus kun je als ultieme SOG oefening ons verblijden met foto'squote:Op maandag 30 januari 2012 15:25 schreef One_conundrum het volgende:
ik zit weer de hele dag binne te studeren, dus jeans hangen netjes aan het stokje
Ik niet hoor, zelfs met deze temperaturen vertrek ik altijd ruim op tijd richting bestemming als ik moet fietsen, omdat ik anders leegloop.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:18 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Nee joh zweten doe je met denim pas bij 25+ hahahah
Wat voor pakje?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:49 schreef M1stral het volgende:
Netjes!
Ik heb net een pakje weg gebracht
Het duurt sowieso voor je gevoel extra lang omdat je extra ongeduldig bent.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:24 schreef M1stral het volgende:
Ja, idd Don. Jap Heritage voor Analoog.
Ik verwacht ook nog een pakje... Waarom duurt wachten altijd lang?
Ik had ze een dag voordat ik ze bestelde al moeten hebbenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:20 schreef BigSmurf het volgende:
Zal Analoog blij mee zijn! Wanneer zouden je Momo's aan moeten komen ongeveer?
Thanks ya'all, zeker een mooi riemetje. Hoge kwaliteit, zeer dik. Gaat mooi mee"faden" met m'n Momo's.
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:24 schreef M1stral het volgende:
Ja, idd Don. Jap Heritage voor Analoog.
Dat moeten we nog maar zien..;)quote:
Ik help het je hopenquote:
Valt wel mee, Corter Belt is 55 dollar + 10 dollar verzendkosten. Komt neer op ongeveer 45 - 50 euro. Dat betaal je voor een beetje riem al gauw wel.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:09 schreef Analoog het volgende:
Mooie riem trouwens, vind het sowieso wel heel mooi die tan-lederwaren. Maar is ook wel redelijk aan de prijs zal ik maar zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |