Denk het nietquote:
Don, check hier even...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef don-diablo het volgende:
More pics please. Denk dat ik zelf een 0702 zou nemen. Even een iets smallere fit erbij.
Laat me raden ? Jij krijgt binnenkort van Rob een lading sokken en vesten?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:58 schreef M1stral het volgende:
[..]
Denk het niet
Maar wel eindelijk een fatsoenlijk model blue warp/black weft. Ik vond die chainstitch op de Grand Indigo's iets te contrasterend,.. En geen pink selvage
Edit: Ik draag eigenlijk alleen nog Momotaro, de rest is eigenlijk kastvulling
Niks der vanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:04 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Damn nice aankoop wordt dat
Overdyed wil ik ook ooit hebben en natuurlijk een momoKan natuurlijk 2 in 1 zoals jij het doet M1stral
Oldblue had ook al zo'n sexy overdyed denim
Bok de voor schieter aan het werk
Hahaha ja dat weet ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:06 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Niks der vanHij betaalt altijd keurig
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:06 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hahaha ja dat weet ikIk schiet meestal eerst voor
Gelijk overstekenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:06 schreef bokkepoot het volgende:
Niks der vanHij betaalt altijd keurig
Het was het proberen waardquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:23 schreef don-diablo het volgende:
Moeten is een groot woord, moet niks. Zou ze wel graag willen idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Liggen ze inmiddels bij blueowl en al een bestelling gedaan?quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:27 schreef M1stral het volgende:
De bestelling is pending om het zo maar even te stellen... Alleen even payment arrangen en gaan met die banaan.
Edit: Ja ze zijn binnen bij BlueOwl.
Haha, het is al onderweg terugquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:24 schreef T_Fuff het volgende:
Gefeliciteerd met je ubergeile aankoop. Overdyed is ook wat hoog op mijn lijst staat. Heeft potentie voor ' tofste project van 2012' maar helaas dat ga je niet redden want je gaat het hele jaar je 201 dragen hahaJa, met mij. Niet t hele jaar, maar wel veel en pas 1-1-2012 wassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@0202/0702: Die pink selvage is echt fucking nice. Jammer van m'n rekening op 't moment.![]()
Ik kon het weer niet laten... Maar hij word vandaag geshipped.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:27 schreef BigSmurf het volgende:
@0202/0702: Die pink selvage is echt fucking nice. Jammer van m'n rekening op 't moment.
Wanneer begint de jaartelling weer opnieuw?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:27 schreef BigSmurf het volgende:
Ja, met mij. Niet t hele jaar, maar wel veel en pas 1-1-2012 wassen.
Fixed.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ja, met mij. Niet t hele jaar, maar wel veel en pas 1-1-2013 wassen.
@0202/0702: Die pink selvage is echt fucking nice. Jammer van m'n rekening op 't moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |