Gaat goed! Begint al mooi te faden, vooral de honeycombs worden erg nice! Valt me dus mee hoe moeilijk het gaat :-)quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:52 schreef M1stral het volgende:
Hij is wel mooi idd. Maar Nudie's zijn gemakkelijk zo te faden, heel impressive is het dus niet.
Niks tegen Nudie hoor, maar dat is algemeen bekend als je Nudies veel wear geeft en een keertje wast, bijna alle indigo eraf wast. Een keer teveel wassen en ze zijn wit
Hoe is het met je Denham?
Fit is juist nicequote:Op woensdag 8 februari 2012 12:52 schreef BigSmurf het volgende:
http://www.rawrdenim.com/(...)ural-blue-raw-denim/
Jammer van de fit, maar die kleur.![]()
Nice combsquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:39 schreef DeGrote het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry voor the bad quality, maar heb je iig een indruk!
fitpics!quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:00 schreef DeGrote het volgende:
Sinterklaas is vroeg dit jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien ga ik wel een dagje naar Amsterdam in de carnavalsvakantie, even passen. Fit lijkt me veel te smal, maar you never know. En wel prijzig ja, maar die kleur!quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:02 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Fit is juist nicegewoon die broek is nice
Vooral die pocket delft blauw
![]()
Price is alleen niet nice
[..]
Nice combs
Ze hebben trouwens een big John (gehad?) die een kleur heeft welke daar veel op lijkt. Een van de jongens van TdN liet em me een keer zien. Wel een interessante kleur, maar voorlopig de hand op de knip.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:55 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel een dagje naar Amsterdam in de carnavalsvakantie, even passen. Fit lijkt me veel te smal, maar you never know. En wel prijzig ja, maar die kleur!
Winterstopquote:
Deze week binnen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:01 schreef M1stral het volgende:
[..]
Winterstop
Momo's liggen klaar voor het vliegtuig.
Huh, wat gaan we nou krijgen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:19 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Deze week binnen?Fitpics pleassssee
Wat is dit bij TDN:
http://a7.sphotos.ak.fbcd(...)982_2132622623_n.jpg
Een collab?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |