SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.![]()
NEE IK KWAM ECHT NET TERUG UIT DE KEUKEN MET EEN BANANAquote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef 2Happy4U het volgende:
KB smerige lapohunter, de laatste tijd alleen maar heh
Wat voor broodje moet het wezen?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Je krijgt een knikje van mij ter goedkeuring van het broodje.
kalkoenfilet. met sla,tomaat,komkommer. ALLEMAAL BIOLOGISCH.quote:
JAquote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NEE IK KWAM ECHT NET TERUG UIT DE KEUKEN MET EEN BANANA
Ja hallo, ik ben Jezus niet. Enig idee hoeveel werk dat is?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kalkoenfilet. met sla,tomaat,komkommer. ALLEMAAL BIOLOGISCH.
Ik vroeg je niet het te verbouwen en de kalkoen te slachten.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben Jezus niet. Enig idee hoeveel werk dat is?
TOEVAL ALLEMAAL TOEVALquote:Op maandag 23 januari 2012 19:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
JA
JA VAST
EN DE LAATSTE TOPICS DAN?
OOK TELKENS LAPOS
HEH
Kan ik alsnog van mijn luie stoel afgaan.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vroeg je niet het te verbouwen en de kalkoen te slachten.
IK HOU JE IN DE SMIEZENquote:
Prima. Laat mij dan maar verhongeren.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan ik alsnog van mijn luie stoel afgaan.
Nee, dank je.
Ga dan je eigen brood halen, muts.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Prima. Laat mij dan maar verhongeren.
dat kan niet. Ik moet hier zitten en iets in elkaar zetten. Vastgeroest enzo.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga dan je eigen brood halen, muts.
Jammer dan, ik raad je aan om naar je koelkast te rollen.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
dat kan niet. Ik moet hier zitten en iets in elkaar zetten. Vastgeroest enzo.
jaa. kalkoenfilet. hmm.mm.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jammer dan, ik raad je aan om naar je koelkast te rollen.
Nooit op om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jaa. kalkoenfilet. hmm.mm.
Van mij zou je wel mogen lenen maar ik heb 't zelf ook nietquote:Op maandag 23 januari 2012 19:48 schreef Beach het volgende:
van wie mag ik een paar onsjes doorzettingsvermogen en discipline lenen?
AAN JOU HEB IK OOK NOOIT WAT ZEGquote:Op maandag 23 januari 2012 19:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nooit op om eerlijk te zijn.
[..]
Van mij zou je wel mogen lenen maar ik heb 't zelf ook nietrip
KOM DAN MATTIE, FITTIE OP JE NEUSquote:
een fittie op mn neus watquote:Op maandag 23 januari 2012 19:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
KOM DAN MATTIE, FITTIE OP JE NEUS
Moet jij maar eens opletten schatjequote:
Die heb ik maar 100.000keer gezien plus ontelbare andere Oostblok hardbass filmpjes.quote:
* Klinkerbotsing geeft Beach.quote:
Ik bied me wel aan, heb toch tijd teveel.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:58 schreef HappyBob het volgende:
Wie gaat er straks eten voor mij klaarmaken dan? Ik heb lasagne gehaald en ben bereid om zelf de oven aan te zetten.
Is wel goeie dat.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Die heb ik maar 100.000keer gezien plus ontelbare andere Oostblok hardbass filmpjes.
Wat moet Jan hier nou weer van vinden?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
* Klinkerbotsing geeft Beach.
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is wel goeie dat.
Nog meer Oostblokkers voor je post.
Met mn voorbinddildo mag het wel van Jan.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat moet Jan hier nou weer van vinden?
Smakelijk filmpje dat. Meerdere malen op gefapt.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:58 schreef HappyBob het volgende:
Wie gaat er straks eten voor mij klaarmaken dan? Ik heb lasagne gehaald en ben bereid om zelf de oven aan te zetten.
wat is ditquote:Op maandag 23 januari 2012 20:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is wel goeie dat.
Nog meer Oostblokkers voor je post.
Okéquote:Op maandag 23 januari 2012 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik bied me wel aan, heb toch tijd teveel.
wat hij zegt dus..quote:
Vond ik op de Russische /v/quote:
Je gaat jongleren terwijl ik aan het eten ben?quote:
Ga jij eerst maar eens voor mij koken jaquote:Op maandag 23 januari 2012 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
* Klinkerbotsing geeft Beach.
[..]
Ik bied me wel aan, heb toch tijd teveel.
wat is de russische chan dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:07 schreef Beach het volgende:
[..]
wat is de russische chan dan?
BRchan?2ch.so/vg/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kusWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. account aanmaak? e-mail ingevuld maar ik krijg geen bevestigingsmail.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:10 schreef 2Happy4U het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik eenSpambox popjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. account aanmaak? e-mail ingevuld maar ik krijg geen bevestigingsmail.![]()
is je dag nog een beetje goed gekomen?quote:
Veel boos gedetecteerdquote:Op maandag 23 januari 2012 20:10 schreef Beach het volgende:
je zou voor eeuwig verbannen moeten worden van het internet voor het bezoeken sowieso van die aids site
Ok ok, ik stuur wel postduif.quote:
Mja, enigszins. Ik probeer er maar gewoon niet aan te denken.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is je dag nog een beetje goed gekomen?
Je denkt toch niet dat ik daadwerkelijk er serieus op ga posten? Maar het is nodig om plaatjes te posten, dus zodoende.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:10 schreef Beach het volgende:
je zou voor eeuwig verbannen moeten worden van het internet voor het bezoeken sowieso van die aids site
Duurt te lang.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ok ok, ik stuur wel postduif.
[..]
Mja, enigszins. Ik probeer er maar gewoon niet aan te denken.
Ongeduldige Henkies worden gespankt.quote:
Henkie spankie.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ongeduldige Henkies worden gespankt.
kusquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ongeduldige Henkies worden gespankt.
Mag wel hoor.quote:
Dat zeg ik net.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jongeh, geduld, mijn postduif is op leeftijd, hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
aai over je krullenbolquote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ok ok, ik stuur wel postduif.
[..]
Mja, enigszins. Ik probeer er maar gewoon niet aan te denken.
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik wel wat voor jouw Beachwat is dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik wel wat voor jouw BeachThat feel wanneer "ze" er wel cute uitziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'd tap that. No homo.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
That feel wanneer "ze" er wel cute uitziet.
I know that feel bro.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
That feel wanneer "ze" er wel cute uitziet.
Dit.quote:
trannysurprise.comquote:Op maandag 23 januari 2012 20:15 schreef Beach het volgende:
[..]
I know that feel bro.
tevens trap tiem
vepvepvepquote:
Waarom jakkes?quote:
nog meer tentamens voor de boeg?quote:
meisjespenisquote:Op maandag 23 januari 2012 20:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom jakkes?
Het is niet gay als je gewoon denkt dat het een meisjespenis is
Morgen portfoliogesprek. Anderhalf uur reizen voor halfuurtje niksen.quote:
best penisquote:
hmm, good luck with thatquote:Op maandag 23 januari 2012 20:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Morgen portfoliogesprek. Anderhalf uur reizen voor halfuurtje niksen.Donderdag nog een tentamen en bedrijfspresentatie waar ik per ongeluk nog aan moet beginnen.
Dat ken ik.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Morgen portfoliogesprek. Anderhalf uur reizen voor halfuurtje niksen.
Boelers.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Danku.
Jij nog dingen om naar uit te kijken?
[..]
Naar is dat, hè.
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Danku.
Jij nog dingen om naar uit te kijken?
Heyquote:Op maandag 23 januari 2012 20:55 schreef 2Happy4U het volgende:
Het is al te laat. Ik kan niet tegen al deze haat. Veel plezier, ik ben post sorteren.
[ afbeelding ]
ik?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:57 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik zag dat iemand in dit topic postte die ik erg leuk vind!
Ikke?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:57 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik zag dat iemand in dit topic postte die ik erg leuk vind!
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
DINGDINGDINGDINGquote:
Maar ik ben al van Angel hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 20:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
DINGDINGDINGDING
LINGOOOO
GROENE BAAAAAAAAAAAAL
Je mag altijd 1 battie vriend hebben.quote:
Hihiquote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
HA, IN YOUR FACE 2Happy4U
Oké, stop al met gemeen doen
Nee want ik ben niet deelbaarquote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je mag altijd 1 battie vriend hebben.
tfoe aléquote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
HA, IN YOUR FACE 2Happy4U
Oké, stop al met gemeen doen
En toen kreeg je geen generaal pardon waardoor je weer terug naar Marokko konquote:Op maandag 23 januari 2012 21:03 schreef Henkie94 het volgende:
mc faysal jeweetzelf. hier komt die matties. yeah. ik kom op school, ik zie een mooie glazen bol. hij wil me niet meer rien, daarom ik zeg, pak die pien. ik wil weten wat ie doet, hij beet wel een beetje bloed. beetje rood, de zoot. hij wil niet meer zien. aha. pion op straat, ik wil alleen haat. marokkanen fietsenrek, zonder hun bek. ze willen een beetje zijn, in die gang zonder pijn. ze willen me zien, zonder beetje stien aha.
weet t ook nie hoorquote:
Rasist ;s;ss;s;squote:Op maandag 23 januari 2012 21:03 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
En toen kreeg je geen generaal pardon waardoor je weer terug naar Marokko kon
kusquote:
Lekker.quote:
kusquote:
Ga je ook een valentijnsgedicht schrijven voor mij?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:03 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
En toen kreeg je geen generaal pardon waardoor je weer terug naar Marokko kon
Doeiquote:
Ik wil ook.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En nu lekker hopjesvla eten/drinken
Kus terug enzoquote:Op maandag 23 januari 2012 21:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Rasist ;s;ss;s;s
[..]
kus
[..]
Lekker.
[..]
kus
Waarom zei je dat dan?quote:
Geen idee, dat zeggen de Marokkanen wel eens in mijn klas als ik ze weer eens dis.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kus terug enzo
[..]
Waarom zei je dat dan?
Woola woola(ofzo)quote:Op maandag 23 januari 2012 21:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen idee, dat zeggen de Marokkanen wel eens in mijn klas als ik ze weer eens dis.
Ik kan ook voor puur genot in je mondje zorgen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En terecht. Dit is puur genot in mijn mondje
Ik versta er nooit wat van.quote:
Viespeukquote:Op maandag 23 januari 2012 21:08 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik kan ook voor puur genot in je mondje zorgen.
Ik ook nietquote:
wollah kom dan kk bezem a zemmel kk boelertje sukekltje w8 maar kryg je wel kkflikekrs ik neuk je meoder kk bips eraf sukeklt attyboi a die hert kkzweofa bien afaki, btje stien met lacoste polo solo attiquote:Op maandag 23 januari 2012 21:08 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Stiekem sta jij altijd met je bontkraagje buiten
Heb jij ook hopjesvla en lasagne dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:08 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik kan ook voor puur genot in je mondje zorgen.
jy moet effe kk rustig doen anders kryg je glas in je kk face boom base op je kk face kk hert met je kk gewei niet stoer doenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wollah kom dan kk bezem a zemmel kk boelertje sukekltje w8 maar kryg je wel kkflikekrs ik neuk je meoder kk bips eraf sukeklt attyboi a die hert kkzweofa bien afaki, btje stien met lacoste polo solo atti
Als ik die op heb smaakt mijn pap wel naar dat ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb jij ook hopjesvla en lasagne dan?
Zo praat u niet tegen Koning Hakbijl.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wollah kom dan kk bezem a zemmel kk boelertje sukekltje w8 maar kryg je wel kkflikekrs ik neuk je meoder kk bips eraf sukeklt attyboi a die hert kkzweofa bien afaki, btje stien met lacoste polo solo atti
Jouw pap? Dan heb ik liever je mamquote:Op maandag 23 januari 2012 21:10 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Als ik die op heb smaakt mijn pap wel naar dat ja.
Neger, wat?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:11 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Zo praat u niet tegen Koning Hakbijl.
*Keizer ja.quote:
NEENquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:11 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Zo praat u niet tegen Koning Hakbijl.
Ik heb alleen maar pap in de aanbieding.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jouw pap? Dan heb ik liever je mam
Velletjehoofdquote:Op maandag 23 januari 2012 21:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
NEEN
[..]
[..]
Ik heb alleen maar pap in de aanbieding.
Als het niet anders kan, doe dat dan maar. Moet ik m'n oogjes dicht doen en m'n mondje open? En moet ik ook nog schudden voor gebruik?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
NEEN
[..]
[..]
Ik heb alleen maar pap in de aanbieding.
Mijn hoofd is heel niet aan het vervellen.quote:
Fixedquote:
Neequote:Op maandag 23 januari 2012 21:12 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Laat me nu even in mijn fantasie wereldje
Je moet schudden, maar niet te hard alsjeblieft.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als het niet anders kan, doe dat dan maar. Moet ik m'n oogjes dicht doen en m'n mondje open? En moet ik ook nog schudden voor gebruik?
Niet eens de mijne!? Na alles wat wij hebben meegemaakt? Wij stonden bij elkaar tegenover een linie Noord Koreanen tijdens de 2e wereld oorlog toen Bush president werdquote:
wat alzheimer niet met je doetquote:Op maandag 23 januari 2012 21:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet eens de mijne!? Na alles wat wij hebben meegemaakt? Wij stonden bij elkaar tegenover een linie Noord Koreanen tijdens de 2e wereld oorlog toen Bush president werd
Kan gebeuren lieverdquote:
Kash is gepussywhippedquote:
Nog steeds ben ik niet je bediende maar je Keizerquote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan gebeuren lieverd![]()
[..]
Kash is gepussywhipped
Nee omdat ik van haar houquote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef Henkie94 het volgende:
Hij is ook alleen maar jouw bediende omdat ie anders nooit in je broekje komt.
hallo???? zo praat je niet tegen mij hehquote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Nog steeds ben ik niet je bediende maar je Keizer
Niet waar, toch lieverd?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef Henkie94 het volgende:
Hij is ook alleen maar jouw bediende omdat ie anders nooit in je broekje komt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan gebeuren lieverd![]()
[..]
Kash is gepussywhipped
Alleen maar omdat jij Kash hebt en zodat wij dan bij Hem in de buurt kunnen komenquote:
somsquote:
Deze struikquote:Op maandag 23 januari 2012 21:21 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
ohhhh dat is t liefste wat n jongen ooit tegen me gezegd heeft:$!
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alleen maar omdat jij Kash hebt en zodat wij dan bij Hem in de buurt kunnen komen
Ik wel, maar jij wilt mijn liefde niet, alleen dat van Cash dusquote:
Haten op mijn struik.quote:
Ik ben van gedachten veranderd.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]Gemeen
[..]
Ik wel, maar jij wilt mijn liefde niet, alleen dat van Cash dus
Maar die krijg jij alleenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]Gemeen
[..]
Ik wel, maar jij wilt mijn liefde niet, alleen dat van Cash dus
Oké, hvj, wjnmk, ntb en allesquote:Op maandag 23 januari 2012 21:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Haten op mijn struik.
[..]
Ik ben van gedachten veranderd.
Hihiquote:Op maandag 23 januari 2012 21:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi
Nu zijn weer alle mensen jaloers
Wat is knzj en jbma en wva en wobbi en veeadjquote:Op maandag 23 januari 2012 21:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
lafjoe xoxoxo hvj wjnmk knzj jbma ntb wva wobbi veeadj (K)(L)
Dat.
Laten we stil zijn, anders moeten we weer een kamer hurenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:24 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Hihi nog meer kusje kroeltjes terug![]()
![]()
![]()
Kan niet zonder jequote:Op maandag 23 januari 2012 21:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat is knzj en jbma en wva en wobbi en veeadj
[..]
Laten we stil zijn, anders moeten we weer een kamer huren![]()
jmrquote:Op maandag 23 januari 2012 21:26 schreef 2Happy4U het volgende:
kan niet zonder je
je bent mij alles
wij voor altijd
wie ons breekt breek ik
die weet ik niet
Owh hahaquote:Op maandag 23 januari 2012 21:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kan niet zonder je
Je bent mijn alles
Wij voor altijd
Wie ons breekt, breek ik
Voor eeuwig en altijd de jouwe
Doe het stiekem dan, hij is er toch nietquote:Op maandag 23 januari 2012 21:30 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ga daar niet op reageren, ik wil geen trobbels met Kash.
Hater die man eh.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:30 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ga daar niet op reageren, ik wil geen trobbels met Kash.
Kustrgquote:Op maandag 23 januari 2012 21:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doe het stiekem dan, hij is er toch niet
Ik heb je rug toch.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom voel jij je nou weer aangesproken jij bent niksssss. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ohh ik ben niks?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom voel jij je nou weer aangesproken jij bent niksssss. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
KASH VERTELLEN, MODJES ERBIJ HALEN, DE POLITIE BELLEN, AIVD, DE KEIZER VAN ZIMBABWEquote:
Kan je struiken mee plukken.quote:
Reported, saged, hidden, mom told, cops called, modem smashed, hard drive microwaved, retreated to panic room, launched nuclear airstrike on Kash's housequote:Op maandag 23 januari 2012 21:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
KASH VERTELLEN, MODJES ERBIJ HALEN, DE POLITIE BELLEN, AIVD, DE KEIZER VAN ZIMBABWE
OKÉ, DOE MAAR HOOR, STOERE JONGENquote:Op maandag 23 januari 2012 21:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
KASH VERTELLEN, MODJES ERBIJ HALEN, DE POLITIE BELLEN, AIVD, DE KEIZER VAN ZIMBABWE
Ik ben stoer, niemand die ontkent.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
OKÉ, DOE MAAR HOOR, STOERE JONGEN
Hihi, ik ben speciaalquote:Op maandag 23 januari 2012 21:33 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Maar jij valt onder de categorie speciaal![]()
Je moeder is stoerquote:Op maandag 23 januari 2012 21:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben stoer, niemand die ontkent.
Wat een liefde hierquote:
Die ook ja, samen rollen wij van hier naar Berlijn, alle bitches zijn van ons.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je moeder is stoer
[..]
Wat een liefde hier![]()
kusquote:Op maandag 23 januari 2012 21:35 schreef 2Happy4U het volgende:
oke, weer verder met post sortern
groetjes, PtR
FOCKING VET!!!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die ook ja, samen rollen wij van hier naar Berlijn, alle bitches zijn van ons.
was da voor werrku danquote:Op maandag 23 januari 2012 21:35 schreef 2Happy4U het volgende:
oke, weer verder met post sortern
groetjes, PtR
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:38 schreef 2Happy4U het volgende:
vooral in de winter, ik wacht tot de lente en dan ga ik dat ook doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Moet dat niet ergens in een magazijn om 6 uur s'ochtends ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vooral in de winter, ik wacht tot de lente en dan ga ik dat ook doenAch, muziek op en het is te doen, is ook niet langer dan 1 - 1 1/2 uur werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nej, blauwe brieven, die shit, alles. Schrik van de mensheid ben ik.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Moet dat niet ergens in een magazijn om 6 uur s'ochtends ?Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vooral in de winter, ik wacht tot de lente en dan ga ik dat ook doenloelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar niet, dan schijt ik de volgende keer je brievenbus vol.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:41 schreef Henkie94 het volgende:
Dus als ik verhuis naar kutwijk en ik krijg een blauwe brief, dan moet ik gewoon PtR om zeep helpen?
Geilquote:Op maandag 23 januari 2012 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan schijt ik de volgende keer je brievenbus vol.
a ken nie want dan ben je al deaudquote:Op maandag 23 januari 2012 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan schijt ik de volgende keer je brievenbus vol.
Ik verzamel dan alle Dragonballs voor hem.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
d
[..]
a ken nie want dan ben je al deaud
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:44 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik verzamel dan alle Dragonballs voor hem.
Ik ga er geen moeite in steken om het te hatenquote:
wrm wrm wrmquote:Op maandag 23 januari 2012 21:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ga er geen moeite in steken om het te hatenik walg er gewoon van en moet er een beetje binnensmonds van braken
KOMT ZIJ WEER HOOR MET 8.GIFquote:
Haten op Dragonball Zquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:58 schreef 2Happy4U het volgende:
halo wat is met deze codes????? word hier soms gehackt???? ik roep de moderators erbij ohor!!!!!
Wat?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:59 schreef Henkie94 het volgende:
Zeg Cosjen, zullen we eens iemand rm -rf'en?
Ja, die gekke dokter of wat het ook was.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hahah is dat die ouwe gek die aan die platenspeler zat te draaien ?
kusquote:
Dan nog snap ik het niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
rm = remove
-r = recursive
-f = force
l2linux
kus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |