Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Noessss.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nee, ik vrees dat we onze grote liefde nooit meer zullen zien
(of misschien heb ik haar wel gezien maar was ik te lam, kan ook)
Sorry ik geloof niet in sprookjes, het spijt me.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:12 schreef twi het volgende:
Zeventien jaar oud en dan al verbitterd over verliefd zijn. Het is toch wat...
Oh wacht, achttien...
Hoezo beter?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet waarom hij niet nog even een paar jaar lekker naïef blijft. Veel beter voor je geestelijke gezondheid.
Mwah, punt drie vind ik anders niet zoveel aan.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
De momenten dat je aan hem/haar denkt.
De momenten dat je hem/haar ziet.
De gedachte dat zij/zij je ook leuk vind.
De twijfel en de spanning en de opluchting elke keer als je weer iets hoort.
Tja. Sprookjes zijn mooiquote:Op maandag 23 januari 2012 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Sorry ik geloof niet in sprookjes, het spijt me.
[..]
Hoezo beter?
Hoe sneller je je realiseert dat het leven geen Disney film is waar verliefdheid altijd mooi is en wederzijds en je niet nog lang en gelukkig leeft hoe beter.
Ja wat is het nu?quote:
Dat zal vast heel tof zijn ja. Ik zou het niet weten.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
De momenten dat je aan hem/haar denkt.
De momenten dat je hem/haar ziet.
De gedachte dat zij/zij je ook leuk vind.
De twijfel en de spanning en de opluchting elke keer als je weer iets hoort.
Gewoon snel van begrip.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:12 schreef twi het volgende:
Zeventien jaar oud en dan al verbitterd over verliefd zijn. Het is toch wat...
Oh wacht, achttien...
Dat zei mijn vader altijd. Van wie heb jij het gehoord?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:18 schreef heloef het volgende:
Hoezo beter?
Hoe sneller je je realiseert dat het leven geen Disney film is waar verliefdheid altijd mooi is en wederzijds en je niet nog lang en gelukkig leeft hoe beter.
Het is wel waarquote:Op maandag 23 januari 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zal vast heel tof zijn ja. Ik zou het niet weten.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik stopte met geloven in Sinterklaas toen ik 10 was helaas.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja. Sprookjes zijn mooi
Leef erin zolang je kunt
Aansteller.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was nog maar 8quote:Op maandag 23 januari 2012 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik stopte met geloven in Sinterklaas toen ik 10 was helaas.
Waarom doe je nu altijd zo ouwelijkquote:Op maandag 23 januari 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Weer wat bazenpuntjes er bij.quote:
Ik zuig het werkelijk waar net uit mijn duim.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:22 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dat zei mijn vader altijd. Van wie heb jij het gehoord?
Please tell me dat je het van iemand hebt, anders ben je wel een erg ouwe lul voor je leeftijd.
Zeg jijquote:

Ja okee dat ken dat wel.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aansteller.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat je dat niet hebt meegemaakt, want dan ben je gewoon nooit verliefd geweest. Het hoeft niets eens wederzijds te zijn om op zn minst je gelukkig en blij te voelen als je iemand ziet.
Niet geloofwaardig? Hoe kon je niet in Brammetje van der Vlugt geloven?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
Oh ja. Sinterklaas was gewoon niet geloofwaardig, daar ben ik nog nooit blij van geworden. Ik heb dan ook niet in hem geloofd, mijn ouders hadden er niet zoveel mee ook, dus ja.
Kom op, een man ie eeuwenoud is en op allerlei plekken tegelijk zomaar cadeau's komt brengen terwijl je niet eens lief bent geweest.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niet geloofwaardig? Hoe kon je niet in Brammetje van der Vlugt geloven?
Arme jongen.quote:
Het is toch zo, punt 2 t/m 4 ken ik simpelweg niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom doe je nu altijd zo ouwelijk
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:28 schreef Myraela het volgende:
Mijn broer had me al verteld dat sinterklaas niet bestond, maar ik moest doorgaan alsof ik geloofde zodat we cadeautjes zouden krijgen.
Van die man gelóófde ik dat 'ie het konquote:Op maandag 23 januari 2012 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kom op, een man ie eeuwenoud is en op allerlei plekken tegelijk zomaar cadeau's komt brengen terwijl je niet eens lief bent geweest.
Mijn ouders zijn met sinterklaas gestopt nadat mijn jongste zusje niet meer geloofde zij vonden het alleen maar gedoe. Dus wilden ze het liever niet doenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kom op, een man ie eeuwenoud is en op allerlei plekken tegelijk zomaar cadeau's komt brengen terwijl je niet eens lief bent geweest.
En hoeveel meisjes waren er verliefd op jou? Nou?quote:
Ik geloofde graag in vliegende paarden en personen die het lieten sneeuwen door de roos uit hun haar te schudden. Maar een man die iedereen cadeautjes geeft, ik zie er het moois niet in hoor. Alleen maar hebberigheid, zo'n feest.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Van die man gelóófde ik dat 'ie het kon
Maar dat ben ik, hè. En in sprookjes geloven was toch goed?
Ik denk best wat hoor, Kutkloon is awsome.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
En hoeveel meisjes waren er verliefd op jou? Nou?
Niet zoveel, maar je hoort mij ook niet de hele tijd klagen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
En hoeveel meisjes waren er verliefd op jou? Nou?
Pics?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk best wat hoor, Kutkloon is awsome.Ik weet er zo al een te noemen, onze Sanne.
Ze wou jou gewoon, baas. Ik had het best door.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk best wat hoor, Kutkloon is awsome.Ik weet er zo al een te noemen, onze Sanne.
Wie de neuk is dat nou weer?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik zeg alleen dat ik het haat onderbouwd met argumenten waarom ik het rot vind.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Niet zoveel, maar je hoort mij ook niet de hele tijd klagen,
Alsof je die zaadvragende ogen niet naar je zag lonken.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ze wou jou gewoon, baas. Ik had het best door.
Zullen we eens samen aapjes gaan kijken?quote:
Ok.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
[...]
Ik klaag niet, ik zeg alleen dat ik het haat onderbouwd met argumenten waarom ik het rot vind.
Heet dat zo, tegenwoordig?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zullen we eens samen aapjes gaan kijken?
Ik was het.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:41 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ok.
Durft nu niemand meer te posten? Heb ik de sfeer zo erg verpest?
Beter dan brommerskieken tochquote:
Nou...quote:
Wat nou weerquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat nou weerIk probeer tenminste nog wat
Silk is bijna wanhopig geloof ik, probeer haar eensquote:Op maandag 23 januari 2012 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
FUquote:
Hmmmm.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Silk is bijna wanhopig geloof ik, probeer haar eens
Dat het hier niet zichtbaar is hoeft toch niet te willen zeggen dat een ander niets probeert?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bijna ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Silk is bijna wanhopig geloof ik, probeer haar eens
Hoeft niet, kan welquote:Op maandag 23 januari 2012 21:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat het hier niet zichtbaar is hoeft toch niet te willen zeggen dat een ander niets probeert?
HOOOOOOIIIII DAAARRRRRRquote:
Vertel, ik weet alleen niet of ik gaquote:Op maandag 23 januari 2012 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
HOOOOOOIIIII DAAARRRRRR![]()
Ik heb een mooi ideetje voor je. Voor zaterdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |