Als je hier niet nat van wordt weet ik het ook niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als je hier niet nat van wordt weet ik het ook niet meerDie tweede, als iemand zich ooit laat beffen door een jongen met "pussy eater" op zijn bovenlip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Zonder liefde is het minder leuk om ze genadeloos af te wijzenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Arme Silk, een man wilde alleen met haar neuken.
Gek dat we bang voor je zijn he?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zonder liefde is het minder leuk om ze genadeloos af te wijzen
Heerlijke bitch dat je bent.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zonder liefde is het minder leuk om ze genadeloos af te wijzen
Collected so far: 0quote:
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijke bitch dat je bent.![]()
Verder wel een leuke date gehad?
Wat hebben jullie gedaan (misschien kan ik hier goede date-ideeën opdoen)?quote:
Ga je daten dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan (misschien kan ik hier goede date-ideeën opdoen)?
quote:
Zou me niks verbazen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:49 schreef kutkloon7 het volgende:
Silk date gewoon omdat ze afwijzen leuk vindt?
Helloquote:
Ik heb een DM inbox bro.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]ssst.
[..]
Zou me niks verbazen.
Niets boeiends, gewoon even wat gedronken ergens in het centrum.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan (misschien kan ik hier goede date-ideeën opdoen)?
Hmm, misschien wordt het ondertussen toch tijd om iets aan m'n imago te gaan doenquote:
Nee, is niks boeiends. Maar ik heb mijn oog al een tijdje geleden laten vallen op een lief meisje, maar heb nog niet echt de mogelijkheid gehad nog eens met haar af te spreken. Maar als het goed is heb ik over 2 weken wat meer tijd. Dus ga ik vragen of ze zin heeft om wat leuks te gaan doen met mij.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb een DM inbox bro.
En nee, ik vind het opmerkelijk dat kutkloon dat verbaast?
Daar bestond de enige date van mijn leven ook uit. Misschien volgende keer iets anders proberen, misschien levert dat meer succes opquote:Op maandag 23 januari 2012 20:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niets boeiends, gewoon even wat gedronken ergens in het centrum.
Hoezo? Ben je toch weer gefrustreerd aant raken?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:53 schreef heloef het volgende:
Het is best vervelend niet eens iemand op het oog te hebben.
Eerlijk gezegd vind ik dat helemaal niet ergquote:Op maandag 23 januari 2012 20:53 schreef heloef het volgende:
Ga schaatsen. Of naar de dierentuin.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar bestond de enige date van mijn leven ook uit. Misschien volgende keer iets anders proberen, misschien levert dat meer succes op
Zeker, aan de andere wel lekker rustig geen gedoe van vindt zij mij wel leuk, etc.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:53 schreef heloef het volgende:
Nee hoor, maar het is toch altijd leuk als er iemand zou zijn waar ik mijn bioscoopbonnen mee wou delen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je toch weer gefrustreerd aant raken?
Ach, wat drinken kan ook leuk zijn. Maar ik had gehoopt op tips.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niets boeiends, gewoon even wat gedronken ergens in het centrum.
[..]
Hmm, misschien wordt het ondertussen toch tijd om iets aan m'n imago te gaan doen
Dierentuinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |