Verplicht schoenen he. Op blote voeten zijn ze veel sneller.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:14 schreef msnk het volgende:
Ik had wel verwacht dat negers sneller rennen dan dit. Ukkies als Messi zijn sneller! I am disappoint.
Ik snap het ook niet, het veld was nog wel van te voren gesproeid.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:14 schreef msnk het volgende:
Ik had wel verwacht dat negers sneller rennen dan dit. Ukkies als Messi zijn sneller! I am disappoint.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, het veld was nog wel van te voren gesproeid.
http://en.wikipedia.org/w(...)tional_football_teamquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:17 schreef TLC het volgende:
Bij welke clubs zouden zo n spelers als die van Equatoriaal Guinnee voetballen ?
En met welk niveau zou ik dat elftal moeten vergelijken? Topklasse?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:17 schreef TLC het volgende:
Bij welke clubs zouden zo n spelers als die van Equatoriaal Guinnee voetballen ?
Elk land heeft wel paar Nando Nafaels/Assaidi's met een moeder of vader uit het land van herkomstquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:19 schreef msnk het volgende:
Aaaaaiii, spelen er een aantal in Spanje hoor!
De aanvoerder balt bij Deportivo.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:17 schreef TLC het volgende:
Een aantal ? bijna de hele selectiequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:19 schreef msnk het volgende:
Aaaaaiii, spelen er een aantal in Spanje hoor!
is er al ergens een herhaling van? of heb je dat beeld nog steeds in je hoofd?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Moet nog steeds lachen om die schwalbe van Equatoriaal Guinee
Ja dacht er weer aan terug. Je moet watquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:28 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
is er al ergens een herhaling van? of heb je dat beeld nog steeds in je hoofd?
Hahahaha, zijn reactie ookquote:
Ik denk een waterslang.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien zat er een schorpioen in het gras verborgen, daar lijkt het wel op.
Barca zou die gast moeten contracterenquote:
over koprollen gesproken....quote:
Als je er niet bijzegt voor wie, hebben we er niks aan hč. Angola dus voor.quote:
Niet dus.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel een bijna blanke keeper. Die gaan de 0 behouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |