Verplicht schoenen he. Op blote voeten zijn ze veel sneller.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:14 schreef msnk het volgende:
Ik had wel verwacht dat negers sneller rennen dan dit. Ukkies als Messi zijn sneller! I am disappoint.
Ik snap het ook niet, het veld was nog wel van te voren gesproeid.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:14 schreef msnk het volgende:
Ik had wel verwacht dat negers sneller rennen dan dit. Ukkies als Messi zijn sneller! I am disappoint.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, het veld was nog wel van te voren gesproeid.
http://en.wikipedia.org/w(...)tional_football_teamquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:17 schreef TLC het volgende:
Bij welke clubs zouden zo n spelers als die van Equatoriaal Guinnee voetballen ?
En met welk niveau zou ik dat elftal moeten vergelijken? Topklasse?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:17 schreef TLC het volgende:
Bij welke clubs zouden zo n spelers als die van Equatoriaal Guinnee voetballen ?
Elk land heeft wel paar Nando Nafaels/Assaidi's met een moeder of vader uit het land van herkomstquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:19 schreef msnk het volgende:
Aaaaaiii, spelen er een aantal in Spanje hoor!
De aanvoerder balt bij Deportivo.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:17 schreef TLC het volgende:
Een aantal ? bijna de hele selectiequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:19 schreef msnk het volgende:
Aaaaaiii, spelen er een aantal in Spanje hoor!
is er al ergens een herhaling van? of heb je dat beeld nog steeds in je hoofd?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Moet nog steeds lachen om die schwalbe van Equatoriaal Guinee
Ja dacht er weer aan terug. Je moet watquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:28 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
is er al ergens een herhaling van? of heb je dat beeld nog steeds in je hoofd?
Hahahaha, zijn reactie ookquote:
Ik denk een waterslang.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien zat er een schorpioen in het gras verborgen, daar lijkt het wel op.
Barca zou die gast moeten contracterenquote:
over koprollen gesproken....quote:
Als je er niet bijzegt voor wie, hebben we er niks aan hč. Angola dus voor.quote:
Niet dus.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel een bijna blanke keeper. Die gaan de 0 behouden
Beetje slordig. Maar is wel beter dan Gabon.quote:
Ok, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Beetje slordig. Maar is wel beter dan Gabon.
Ze zeiden dat Amrabat zeker de tweede helft meespeelt.quote:
Misschien dacht hij wat Equatoriaal Guinee kan, kan ik minstens even goedquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:22 schreef Caland het volgende:
Chamakh ook al niet. Gerets is.aan het trollen denk ik.
Ligt aan jou.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:27 schreef NumberSeven het volgende:
Ligt het aan mij of is deze Afrika Cup gewoon geen reet aan, zelfs als Marokko uiteindelijk wint...
Nouuuu... Ivoorkust had ook bijna 1-1 gespeeld tegen Burkina Fasoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:09 schreef NumberSeven het volgende:
Van mij mogen ze eruit vliegen, als zelfs Gabon beter speelt en veel dreigender is dan maken ze geen schijn van kans tegen Drogba, Kalou etc.
Africa cup in zn geheelquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Nouuuu... Ivoorkust had ook bijna 1-1 gespeeld tegen Burkina Faso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |