abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107137592
Veel relaties beginnen met lust gevoelens en opwinding. Dit groeit uit tot liefde ( soms ook niet ).
Kan het ook andersom?

Als iemand heel erg gek is op iemand en hoteldebotel is maar de ander voelt geen kriebels, kan dit dan nog komen?

Ik val normaal gesproken op een beetje rauwe zeflverzekerde mannen die niet gelijk aan mijn voeten liggen. Ik vind die mannen heel opwindend en interessant en het is nooit saai, ik ben er echter wel moe van inmiddels en wil nu liever iemand die "klopt". Lekker burgerlijk en loyaal en trouw en gezellig, zonder gedoe.

Wat blijkt, ik heb de mazzel om zo iemand dan ook nog eens te vinden. Knappe gozer, sport, eigen huis, auto, goeie baan, goed opgevoed, humor, charmant etc etc alles er op en er aan en hij is ook nog eens helemaal verliefd op mij. Een geschenk uit de hemel. Toch voel ik geen vlinders en baal ik daar heel erg van want hij is precies wat ik de perfecte man vind. Zelfs zijn haarkleur, zijn lengte, zijn lichaamsbouw, zijn stem, alles is wat ik ooit maar kan vragen. Alleen een beetje soft en voorspelbaar.

Hij weet dat ik (nog) niet verliefd ben, maar dat ik wel echt serieus ben. Ik vraag me af of het wel eerlijk is om er mee door te gaan, ook al ben ik eerlijk geweest.

Samenvatting: Kan je lustgevoelens langzaam ontwikkelen of horen die er al te zijn?
  maandag 23 januari 2012 @ 14:19:07 #2
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_107137670
Ja, de mooiste relaties beginnen met een vriendschap. Bouw het gewoon lekker rustig op en geef het een kans.
Die vlam in de pan relaties zijn leuk, maar hebben meestal geen lang leven.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 23 januari 2012 @ 14:21:25 #3
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107137754
Tsja, het eeuwige dilemma. De woest geile klootzak of de wat minder hitsige burgerman. De eerste ideaal voor de affaire, de tweede voor een relatie.

Je bent wel gek als je het nu uitmaakt met deze. Wacht het rustig af, het hoeft niet altijd meteen te komen. Ga lekker op vakantie, aan de cocktails en die verliefdheid komt dan vanzelf. (In combinatie met lust en zand in je bilnaad.)
Gourmetten of steengrillen?
pi_107137990
Ik vind het eigenlijk niet eerlijk tegenover hem. Tenzij hij weet dat jij geen echte gevoelens hebt voor hem, maar hoopt dat deze nog komen en hij hiermee oké is. Anders vind ik dat je eerlijk moet zijn, zodat hij zelf de keus kan maken om verder te gaan hiermee of door te gaan met zijn leven.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  maandag 23 januari 2012 @ 14:30:10 #5
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_107138003
Met heel veel alcohol erbij willen de lustgevoelens ook nog wel eens groeien. Doe er je voordeel mee.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_107138198
Ik had pressies hetzelfde altijd. Uiteindelijk een vent tegengekomen maar die echte verliefde gevoelens zijn nooit gekomen. Wel was ik heel graag bij hem enzo. Nu anderhalf jaar later gaat het nog steeds heel goed. En heb ik de meest stabiele relatie die ik ooit gehad heb.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 23 januari 2012 @ 14:38:32 #7
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_107138312
Je kan dr altijd nog een minnaar naast houden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_107138468
Leer hem beter kennen. Misschien kan je hem beter leren waarderen. Maar doet hij wel moeite om de aantrekkingskracht te vergroten en de spanning erin te houden?
  maandag 23 januari 2012 @ 14:43:02 #9
94676 Garisson72
pi_107138482
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik had pressies hetzelfde altijd. Uiteindelijk een vent tegengekomen maar die echte verliefde gevoelens zijn nooit gekomen. Wel was ik heel graag bij hem enzo. Nu anderhalf jaar later gaat het nog steeds heel goed. En heb ik de meest stabiele relatie die ik ooit gehad heb.
Is dat nou wat je noemt een verstandsrelatie?
  maandag 23 januari 2012 @ 14:55:57 #10
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_107139008
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:16 schreef madsaus het volgende:
Veel relaties beginnen met lust gevoelens en opwinding. Dit groeit uit tot liefde ( soms ook niet ).
Kan het ook andersom?

Als iemand heel erg gek is op iemand en hoteldebotel is maar de ander voelt geen kriebels, kan dit dan nog komen?

Ik val normaal gesproken op een beetje rauwe zeflverzekerde mannen die niet gelijk aan mijn voeten liggen. Ik vind die mannen heel opwindend en interessant en het is nooit saai, ik ben er echter wel moe van inmiddels en wil nu liever iemand die "klopt". Lekker burgerlijk en loyaal en trouw en gezellig, zonder gedoe.

Wat blijkt, ik heb de mazzel om zo iemand dan ook nog eens te vinden. Knappe gozer, sport, eigen huis, auto, goeie baan, goed opgevoed, humor, charmant etc etc alles er op en er aan en hij is ook nog eens helemaal verliefd op mij. Een geschenk uit de hemel. Toch voel ik geen vlinders en baal ik daar heel erg van want hij is precies wat ik de perfecte man vind. Zelfs zijn haarkleur, zijn lengte, zijn lichaamsbouw, zijn stem, alles is wat ik ooit maar kan vragen. Alleen een beetje soft en voorspelbaar.

Hij weet dat ik (nog) niet verliefd ben, maar dat ik wel echt serieus ben. Ik vraag me af of het wel eerlijk is om er mee door te gaan, ook al ben ik eerlijk geweest.

Samenvatting: Kan je lustgevoelens langzaam ontwikkelen of horen die er al te zijn?

Het zal vast wel kunnen komen, maar blijf wel eerlijk tegen hem als hij ernaar vraagt.

Heb het zelf meegemaakt helaas. Ik was verliefd en zei niet, we hebben het toch geprobeerd. Helaas is ze nooit verliefd geworden op mij, ondanks dat ze dat wel graag wilde.

Heb uiteindelijk na 5 / 6 maanden de relatie beëindigd ondanks dat ik nog gek op haar was. Het voelde voor mij nooit als een 'echte' relatie, doordat ik altijd in mijn achterhoofd hield dat ze niet verliefd was op mij. Op een gegeven moment kwam dat steeds vaker naar boven en begon ik te piekeren erover. Toen besloten er toch mee te stoppen, omdat ik er zelf niet gelukkig van werd.

Hopelijk eindigt het voor jullie beter :)
pi_107139419
Ik heb zelf de eigenschap dat het bij mij heel lang duurt voor ik iemand leuk ga vinden. Eigenlijk ga ik iemand eerst als vriend waarderen, heb ik goede gesprekken enzo en aan de hand daarvan ga ik iemand echt leuk vinden en word ik verliefd. In dat stadium daarvoor vind ik iemand weliswaar leuk, maar nog niet interessant genoeg.
In feite groeit het verliefd zijn bij mij dus aan de hand van eigenschappen die ik vaak ook aan goede vrienden toedicht. Een merkwaardelijke volgorde, zeker gezien het feit dat ik een man ben :P
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_107139432
quote:
2s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:19 schreef mazaru het volgende:
Ja, de mooiste relaties beginnen met een vriendschap. Bouw het gewoon lekker rustig op en geef het een kans.
Die vlam in de pan relaties zijn leuk, maar hebben meestal geen lang leven.
Ik vind eigenlijk dat je elke relatie rustig moet opbouwen, ook de vlam in de pan relaties in de zin van elkaar goed leren kennen. Het is nu alleen zo lastig omdat hij echt helemaal verliefd is en ik voor mijn gevoel niet echt de tijd heb gekregen om hem mysterieus te vinden ofzo. Het voelt een beetje alsof ik meteen een huwelijk in stap ( om even te overdrijven )
Alleen heb ik nu nooit zo een zenuwachtig gevoel met vlinders
  maandag 23 januari 2012 @ 15:10:47 #13
8369 speknek
Another day another slay
pi_107139557
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:06 schreef madsaus het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk dat je elke relatie rustig moet opbouwen, ook de vlam in de pan relaties in de zin van elkaar goed leren kennen. Het is nu alleen zo lastig omdat hij echt helemaal verliefd is en ik voor mijn gevoel niet echt de tijd heb gekregen om hem mysterieus te vinden ofzo. Het voelt een beetje alsof ik meteen een huwelijk in stap ( om even te overdrijven )
Alleen heb ik nu nooit zo een zenuwachtig gevoel met vlinders
Uh, dat verandert denk ik wel zodra je hem uitkleedt. (of je bent daar zo gepokt en gemazeld in dat je dat niet meer opwindend vindt natuurlijk).

En tsja, het is wat anders dan wanneer je elkaar voor het eerst leert kennen, maar mysterieus zijn mensen toch maar een paar weken. Daarna moet je het altijd met iemand doen die bij je past. En ja, chemie kan groeien.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_107139560
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:21 schreef Silenus het volgende:
Tsja, het eeuwige dilemma. De woest geile klootzak of de wat minder hitsige burgerman. De eerste ideaal voor de affaire, de tweede voor een relatie.

Je bent wel gek als je het nu uitmaakt met deze. Wacht het rustig af, het hoeft niet altijd meteen te komen. Ga lekker op vakantie, aan de cocktails en die verliefdheid komt dan vanzelf. (In combinatie met lust en zand in je bilnaad.)
Je hebt gelijk hoor en dat is het ook, ik ben een beetje moe van de liefdesstormen met woeste geile klootzakken waar ik dan verliefd op ben :')

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:29 schreef Rebubbled het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet eerlijk tegenover hem. Tenzij hij weet dat jij geen echte gevoelens hebt voor hem, maar hoopt dat deze nog komen en hij hiermee oké is. Anders vind ik dat je eerlijk moet zijn, zodat hij zelf de keus kan maken om verder te gaan hiermee of door te gaan met zijn leven.
Ik heb het hem al een paar keer verteld en ik vertel het regelmatig zodat hij weet dat het nog steeds zo is. Ik heb ook gezegd dat ik het snap als hij er geen zin in heeft want ik zou dat niet kunnen verdragen, maar hij gelooft er echt 100% in en denkt er niet over om weg te lopen.

Ik rommel trouwens niet met andere mannen oid

quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:30 schreef Garisson72 het volgende:
Met heel veel alcohol erbij willen de lustgevoelens ook nog wel eens groeien. Doe er je voordeel mee.
Zijn die dan blijvend? :9

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:42 schreef Arsenal2012 het volgende:
Leer hem beter kennen. Misschien kan je hem beter leren waarderen. Maar doet hij wel moeite om de aantrekkingskracht te vergroten en de spanning erin te houden?
Hij trekt wel alles uit de kast om romantische dingen te doen, ik kan me echt geen perfectere man wensen. Hij sport zich ook uit de naad en heeft een mooi lichaam, ik zou niet weten wat hij nog meer zou moeten doen
pi_107139700
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar dat is dus niet wat ik wil, dat lijkt me zo moeilijk als je nooit verliefd word op die persoon :)
Vind je dat zelf niet lastig, en weet je vriend dat ook? Lijkt me niet zo fijn om dan intieme dingen te doen voor zo een lange tijd. Ben wel benieuwd hoe jij daar mee om gaat

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:06 schreef keste010 het volgende:
Ik heb zelf de eigenschap dat het bij mij heel lang duurt voor ik iemand leuk ga vinden. Eigenlijk ga ik iemand eerst als vriend waarderen, heb ik goede gesprekken enzo en aan de hand daarvan ga ik iemand echt leuk vinden en word ik verliefd. In dat stadium daarvoor vind ik iemand weliswaar leuk, maar nog niet interessant genoeg.
In feite groeit het verliefd zijn bij mij dus aan de hand van eigenschappen die ik vaak ook aan goede vrienden toedicht. Een merkwaardelijke volgorde, zeker gezien het feit dat ik een man ben :P
Ik begrijp je wel, ik val zelf namelijk ook echt op een combinatie van alles. Ik denk dat hij misschien gewoon te snel de eeuwige liefde heeft verklaard voordat ik zelf zo ver ben. Maar dan nog vind ik het raar om geen kriebels in je onderbuik te krijgen. De mensen waar je verliefd op werd, keek je daar niet met andere ogen naar dan naar gewone vriendinnen? In het beginstadium?
  maandag 23 januari 2012 @ 15:14:38 #16
8369 speknek
Another day another slay
pi_107139711
Klinkt gewoon alsof je hem gefriendzonet hebt. Want bij alles blijkt hij ideaal te zijn. Ik ken meerdere voorbeelden van dichtbij dat de vrouw nooit gedacht had dat ze een relatie met haar beste vriend zou beginnen, dat toch probeert en er later heel blij mee is. Ga ervoor ^O^.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_107139830
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:10 schreef speknek het volgende:

[..]

Uh, dat verandert denk ik wel zodra je hem uitkleedt. (of je bent daar zo gepokt en gemazeld in dat je dat niet meer opwindend vindt natuurlijk).

En tsja, het is wat anders dan wanneer je elkaar voor het eerst leert kennen, maar mysterieus zijn mensen toch maar een paar weken. Daarna moet je het altijd met iemand doen die bij je past. En ja, chemie kan groeien.
Dat is inderdaad iets waar ik nog over twijfel, of ik wel tussen de lakens moet gaan. Aan de ene kant heb ik zoiets van zolang je elkaar niet in bed hebt mee gemaakt kan er nog van alles los komen, zowel positief als negatief. Ik vond het alleen zo een sneu idee als ik er eigenlijk geen zin in heb. Ik ben heel graag met hem maar als we zoenen vind ik het na een tijdje wel goed en wil hij nog graag verder en zie ik een beteuterd gezicht. Er is niks mis met hem, eerder met mij en mijn opwinding voor foute mannen
pi_107139879
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:14 schreef speknek het volgende:
Klinkt gewoon alsof je hem gefriendzonet hebt. Want bij alles blijkt hij ideaal te zijn. Ik ken meerdere voorbeelden van dichtbij dat de vrouw nooit gedacht had dat ze een relatie met haar beste vriend zou beginnen, dat toch probeert en er later heel blij mee is. Ga ervoor ^O^.
Ik wil hem niet friendzonen ik wil verliefd zijn en trouwen en met bloemetjes strooien :9
Ik ga het wel een kans geven, zulke mannen zijn er niet voor het oprapen :)
  maandag 23 januari 2012 @ 15:21:15 #19
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_107139960
gewoon regelmatig MDMA gebruiken als je bij hem bent. Snel trouwen onder huwelijkse voorwaarden. Als het dan echt niet lukt krijg je in ieder geval de helft van z'n shit. Maar als je gewoon veel samen bent komt het houden van vanzelf wel.
  maandag 23 januari 2012 @ 15:22:21 #20
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_107140003
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:19 schreef madsaus het volgende:

[..]

Ik wil hem niet friendzonen ik wil verliefd zijn en trouwen en met bloemetjes strooien :9
Ik ga het wel een kans geven, zulke mannen zijn er niet voor het oprapen :)
Vooral proberen, maar wel het volgende.... er bestaat de kans dat je gewoon op hem uitgekeken raakt op seksueel gebied. Doe jezelf en de wereld een lol, en kap er mee als het zover komt.

Er zijn diverse topics geweest waarin mannen klagen over dat hun vrouw geen seks meer wil, en door mijn eigen ervaring zie ik er niet graag 1tje bijkomen in het komende jaar.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
  maandag 23 januari 2012 @ 15:25:02 #21
94676 Garisson72
pi_107140102
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:10 schreef madsaus het volgende:
Zijn die dan blijvend? :9
Aangezien ik zo vaak gehoord heb dat vrouwen lust en liefde maar slecht kunnen scheiden, neem ik aan dat de kans daarop aanzienlijk is.
pi_107140442
Mijn vriend weet het hoor. Maar verder ben ik echt wel stapel gek op mijn vriend. Kan hem echt niet meer missen. De omstandigheden zijn misschien wat apart maar ee hebben er allebei vrede mee. En de seks is ook goed hoor. Ik vind deze relatie ook veel leuker dan de relaties waarin ik wel zo zenuwachtig verliefd was.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 23 januari 2012 @ 15:36:32 #23
94676 Garisson72
pi_107140537
Na een half jaar of max een jaar beland je in de meeste gevallen toch wel in die situatie waarin de verliefdheid voorbij is en hopelijk plaats heeft gemaakt voor 'houden van' of in het uiterste geval tolerantie met tegenzin, dus wat maakt het eigenlijk ook uit, nietwaar.
pi_107142417
Klinkt bekend. Nu bijna 2 jaar een relatie en ondanks dat het houden van er zeker wel is... de spanning of passie is er nooit zo geweest. De ander doet alles voor me, behulpzaam, kan me een goede stabiele toekomst geven.

En ongeacht dat ik dat ook allemaal wil, vraag ik me af of dat beetje wat ik mis toch zal blijven klagen.
pi_107142899
dat groeit wel, namate de tijd verstrekt ga je van iemand houden en aan iemand wennen....kortstondige verliefdheid leidt zelden tot een succesvol einde denk ik...veel te dramatisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')