Bedankt Asy, ook al heb ik niet veel meer op de server gespeeld.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Asy stopt met zijn MOD functie op de server omdat hij wat meer tijd in andere dingen wilt steken, geef ik hem ook groot gelijk in.
In ieder geval bedankt voor je bijdrage!
quote:
Het was me een genoegenquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Asy stopt met zijn MOD functie op de server omdat hij wat meer tijd in andere dingen wilt steken, geef ik hem ook groot gelijk in.
In ieder geval bedankt voor je bijdrage!
Jammer dat je stopt man, jullie weten wel hoe ik over vb denkquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef Asy het volgende:
[..]
Het was me een genoegenik ga inderdaad minderen op MC ik breng er iets te veel tijd door naar mijn zin, waar ik tijd zou moeten steken in het ontwikkelen van mijn produce capaciteiten en ook gewoon eens de deur uit zou moeten
. nogmaals het was me een genoegen voor deze korte periode
lolquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:31 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Jammer dat je stopt man, jullie weten wel hoe ik over vb denk
quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:30 schreef tuut-chips het volgende:
Ik stem voor Plex. Of Lorrelies? Wil zij geen mod worden?
Die mogen wat mij betreft allemaal wel mod wordenquote:
Neen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik, mod?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:30 schreef tuut-chips het volgende:
Ik stem voor Plex. Of Lorrelies? Wil zij geen mod worden?
Nee ik stop ermee.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Euh, je blijft toch wel spelen?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
ok jammerquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:43 schreef Mender het volgende:
gogosweden's ban duurt nog maar 10min!
Wat was er dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:43 schreef Mender het volgende:
gogosweden's ban duurt nog maar 10min!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |