abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107136681
Hallo beste mensen,

Ik ga nu langer dan een jaar met dezelfde jongen, dit is nieuw voor ons beiden om zo lang met één en dezelfde persoon te gaan, in het begin was het allemaal wat losser en spannender en gingen we stiekem ook wel eens met anderen. Na een maandje of vier hebben we voor elkaar gekozen dit is 1 keer uit gegaan omdat hij aangaf dat ie de seks niet spannend meer vond waarop ik bang was dat ie vreemd zou gaan, In die periode dat t uit is is hij 1 keer met een ander naar bed geweest waar hij heel veel spijt van heeft en ik best gekwetst was (ookal hadden we afgeproken dat t mocht), nu hebben we de draad weer opgepakt en zijn we officieel een stel. Nu is mijn vraag hoe kan ik zijn interesse in het fysieke wat meer trekken? Want ik ben bang dat als we weer verder gaa waar we zijn opgehouden, dat het er dik inzit dat het weer mis gaat. We hebben wel altijd een bepaalde routine als we met elkaar naar bed gaan en het is altijd vrij liefeliek, soms vind ie dit fijn maar soms geeft ie aan hier op uitgekeken te zijn...iemand tips?
pi_107136809
anal
pi_107137015
Trek je spannendste pakje aan.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  maandag 23 januari 2012 @ 13:58:47 #4
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107137023
Neem een vriendin mee.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_107137043
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:58 schreef Id_do_her het volgende:
Neem een vriendin mee.
:Y
pi_107137091
Hangt een beetje van jullie af. Als je om je heen kijkt zijn er echt duizend-en-een manieren om het spannender te maken (van lingerie en nieuwe standjes tot bondage, etc).

Beetje moeilijk om advies te geven als je niet eens een idee hebt in welke hoek je het wil zoeken.
pi_107137096
Doe leuke pakjes aan en ga hem verleiden.
pi_107137104
Je geeft zelf het antwoord al, routine eruit dus en eens kijken of andere vormen dan schattige seks je ook aanstaan.

Maar als het nu al niet spannend genoeg meer is, ai ai ai...anderen gaan dan niet helpen het beter te maken tussen jullie 2-en, dat is een recept voor ellende, alleen anderen toelaten als het tussen jou en je partner goed zit op seksueel vlak en daarbuiten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_107137154
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
anal
Overkoepelend: ruwer. :~!
pi_107137178
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:01 schreef Impulse101 het volgende:
Hangt een beetje van jullie af. Als je om je heen kijkt zijn er echt duizend-en-een manieren om het spannender te maken (van lingerie en nieuwe standjes tot bondage, etc).

Beetje moeilijk om advies te geven als je niet eens een idee hebt in welke hoek je het wil zoeken.
Ja dat is zo, maar ik weet zelf ook niet helemaal precies wat gepast is, ik wil niet dat hij me ziet als een stuk vlees, hij noemt mij altijd princesje en dat wil ik graag zo houden...ik ben dus ik zekere mate een beetje bang om te ver of te spannend te doen..GHB en dat soort dingen hebben we dan wel geprobeerd, dat was heel leuk alleen als we het daarna zonder G deden leek "normale seks nog minder...
  maandag 23 januari 2012 @ 14:05:09 #11
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107137185
Hij is er wel erg snel op uitgekeken :{ Maar in welke richting moeten we denken?
pi_107137202
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:02 schreef erodome het volgende:
alleen anderen toelaten als het tussen jou en je partner goed zit op seksueel vlak en daarbuiten.
Dit ja (ik zat een beetje te trollen).

Iemand er bij doe je voor de lol en de spanning, niet om iets weer spannend te krijgen.
pi_107137254
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:04 schreef NanaVonB het volgende:

[..]

Ja dat is zo, maar ik weet zelf ook niet helemaal precies wat gepast is, ik wil niet dat hij me ziet als een stuk vlees, hij noemt mij altijd princesje en dat wil ik graag zo houden...ik ben dus ik zekere mate een beetje bang om te ver of te spannend te doen..GHB en dat soort dingen hebben we dan wel geprobeerd, dat was heel leuk alleen als we het daarna zonder G deden leek "normale seks nog minder...
Ik denk dat drugs ook niet de oplossing is. Je kunt het beter gaan zoeken in afwisseling en nieuwe dingen (kleding, standjes, roleplaying, etc).
pi_107137265
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:05 schreef kwiwi het volgende:
Hij is er wel erg snel op uitgekeken :{ Maar in welke richting moeten we denken?
Ja nou dit schijnt dus bij hem mee te vallen, voor mij heeft ie 1 keer eerder een meid gedate maar die vond ie na 3 maand al niks meer aan en zelfs niet eens aantrekklijk meer...misschien dat het ook niet geheel onbelangrijk te vermelden is dat hij nog nooit echt een relatie gehad heeft en ook vrij laat met seksaliteit begonnen is...
  maandag 23 januari 2012 @ 14:08:15 #15
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107137287
quote:

[..]

Drugs zijn niet echt de oplossing denk ik, straks heb je elke keer drugs nodig om het leuk te houden :') Hebben jullie ook al dingen uitgeprobeerd waar geen drugs bij kwamen kijken?
pi_107137292
quote:

[..]

Seks wordt ook snel saai als iemand er zo instaat, zo van hoe zal ik overkomen op de ander zeg?
Doe dus wat aan je mindset, van seks geniet je gewoon zonder je druk te maken om hoe het op de ander over zal komen, want als je goed geniet komt het goed over !
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_107137315
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:46 schreef NanaVonB het volgende:
en gingen we stiekem ook wel eens met anderen.
:').
quote:
Na een maandje of vier hebben we voor elkaar gekozen dit is 1 keer uit gegaan omdat hij aangaf dat ie de seks niet spannend meer vond
Vier maanden... :').

quote:
In die periode dat t uit is is hij 1 keer met een ander naar bed geweest waar hij heel veel spijt van heeft en ik best gekwetst was (ookal hadden we afgeproken dat t mocht)

quote:
Nu is mijn vraag hoe kan ik zijn interesse in het fysieke wat meer trekken? Want ik ben bang dat als we weer verder gaa waar we zijn opgehouden, dat het er dik inzit dat het weer mis gaat.

Alsof dit een toekomst heeft.
  maandag 23 januari 2012 @ 14:09:31 #18
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107137332
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:07 schreef NanaVonB het volgende:

[..]

Ja nou dit schijnt dus bij hem mee te vallen, voor mij heeft ie 1 keer eerder een meid gedate maar die vond ie na 3 maand al niks meer aan en zelfs niet eens aantrekklijk meer...misschien dat het ook niet geheel onbelangrijk te vermelden is dat hij nog nooit echt een relatie gehad heeft en ook vrij laat met seksaliteit begonnen is...
Is ie uberhaupt wel toe aan een relatie dan? Komt op mij nu meer over alsof hij gewoon nog niet klaar is om te stoppen met uitproberen (als in: verschillende vrouwen).
pi_107137387
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:07 schreef NanaVonB het volgende:

[..]

Echt, serieus, wat doe je jezelf aan... Je wordt alleen maar onzekerder met de dag (ligt het überhaupt aan jou?). Het zou me niet verbazen dat je hem zo graag wil plezieren dat jouw eigen genot er niet meer aan toedoet.
pi_107137470
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

Echt, serieus, wat doe je jezelf aan... Je wordt alleen maar onzekerder met de dag (ligt het überhaupt aan jou?). Het zou me niet verbazen dat je hem zo graag wil plezieren dat jouw eigen genot er niet meer aan toedoet.
Mee eens, als je het niet eens een paar maanden vol kan houden om gewoon blij met de ander te zijn, hou dan maar gewoon gelijk op.

Mijn idee erbij, als het eerste jaar moeizaam gaat heb je een groot probleem, het gaat meestal niet makkelijker worden daarna.
pi_107137613
Volgens mij vraagt ze gewoon om ideeën hoe je je seksleven spannend kan maken/houden. Dat betekend nog niet dat de gehele relatie op de klippen staat. :?
pi_107137628
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:09 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Is ie uberhaupt wel toe aan een relatie dan? Komt op mij nu meer over alsof hij gewoon nog niet klaar is om te stoppen met uitproberen (als in: verschillende vrouwen).
misschien heb je gelijk, daar heb ik het ook over gehad met hem en hij wist het zelf ook niet..nadat ie met die andere vrouw in bed gedoken was onder invloed van een hoop drugs en drank had ie heel veel spijt en vertelde hij dat ie wel wist dat ie dat niet meer wilde...en ook al zijn we in de ogen van anderen niet lang samen, het voelt voor ons wel zo. Bij hem omdat ie hiervoor alleen one night stands gehad heeft en een paar losse scharrels en bij mij omdat ik altijd ruzie loop te zoeken in iedere relatie en dat gaat daardoor steeds uit binnen een jaar...maar met hem heb ik dus nooit ruzie, en hij zegt mij wel heel leuk te vinden en met mij verder te willen en dat heeft hij nog niet eerder meegemaakt...dus ik wil er eigenlijk wel voor gaan
pi_107137676
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:17 schreef NanaVonB het volgende:

[..]

misschien heb je gelijk, daar heb ik het ook over gehad met hem en hij wist het zelf ook niet..nadat ie met die andere vrouw in bed gedoken was onder invloed van een hoop drugs en drank had ie heel veel spijt en vertelde hij dat ie wel wist dat ie dat niet meer wilde...en ook al zijn we in de ogen van anderen niet lang samen, het voelt voor ons wel zo. Bij hem omdat ie hiervoor alleen one night stands gehad heeft en een paar losse scharrels en bij mij omdat ik altijd ruzie loop te zoeken in iedere relatie en dat gaat daardoor steeds uit binnen een jaar...maar met hem heb ik dus nooit ruzie, en hij zegt mij wel heel leuk te vinden en met mij verder te willen en dat heeft hij nog niet eerder meegemaakt...dus ik wil er eigenlijk wel voor gaan
Lijkt me het proberen waard. ^O^
pi_107137684
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:17 schreef Impulse101 het volgende:
Volgens mij vraagt ze gewoon om ideeën hoe je je seksleven spannend kan maken/houden. Dat betekend nog niet dat de gehele relatie op de klippen staat. :?
Na 4 maanden al met gepraat erover?

Hoe oud zijn ts en partner eigenlijk?
pi_107137773
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik heb al weer meer dan 10 jaar met dezelfde partner terwijl wij zo ongeveer de gehele eerste twee jaar aangerommeld hebben. Naar mijn mening kan je ook gewoon leren van dat gerommel ipv alles te benaderen als een situatie waarin je beter kan opgeven.
pi_107137793
we zijn nu eenmaal niet een bepaald normaal stelletje, beiden bindingsangst en ietsje te vrij in het leven om eigenlijk een relatie aan te gaan maar we willen het toch proberen omdat we heel slecht zonder elkaar kunnen, daar zijn we gaande weg achter gekomen...dus inplaats van gevoel - seks was het bij ons eerst seks en dat gevoel is later gekomen, dus dat is gewoon wennen.. en als ik geen vertrouwen in onze had dan had ik niet de moeite genomen om een topicje te openen
pi_107137818
quote:

Want ik ben bang dat als we weer verder gaa waar we zijn opgehouden, dat het er dik inzit dat het weer mis gaat.
mwah, als dat je instelling is denk ik niet dat je ok maar _iets_ kunt doen dat daaraan een verandering kan maken..
een relatie is in essentie gewoon en vorm van #sleur'... immers je hebt altijd dezelfde partner en zult juist ook daardoor veel meer 'gewenning' hebben..
zaak is meestal juist dat niet te gaan 'ontkennen' maar te genieten vand e voordelen die dat biedt:

quote:
.. maar soms geeft ie aan hier op uitgekeken te zijn
ah, dus hij heeft een duidelijke mening ... prima toch?

dan zal hij ook vast wel weten wat hij wel wil. en er zelf initiatief toe kunnen nemen...
ik zie eigenlijk niet in warom jij daarvoor de moeite moet doen, als het zijn wens is...
die instelling komt me iets teveel over alsof je het 'volgzame hondje' naar hem toe speelt..

dat is altijd ook fout, juist een partner die kennelijk bij voorbaat al 'zeker' lijkt te zijn van de liefde van de ander, loopt een grote kans snel tot 'luie partner' te worden....
misschien kan de spanning juist zijn dat je duidelijk maakt dat hij heus niet de 'enige' hoeft te zijn: Dat trouwzijn voor jou ook een keuze is die je kunt doen zolang je je prettig voelt in een relatie, maar niet als je uitgekeken raakt op hem.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_107137837
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik ben 22, hij is 25
pi_107137856
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:21 schreef Impulse101 het volgende:

[..]

Ik heb al weer meer dan 10 jaar met dezelfde partner terwijl wij zo ongeveer de gehele eerste twee jaar aangerommeld hebben. Naar mijn mening kan je ook gewoon leren van dat gerommel ipv alles te benaderen als een situatie waarin je beter kan opgeven.
Daar zit ook wel weer wat in.
pi_107137967
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:24 schreef erodome het volgende:

[..]

Daar zit ook wel weer wat in.
En laten we wel zijn, in elke relatie gaat het met pieken en dalen. Als je dat dal niet in het eerste jaar krijgt komt hij later wel. ;)
pi_107138094
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:23 schreef NanaVonB het volgende:

[..]

Ik ben 22, hij is 25
Op zich geen rare leeftijd om naar een wat stabielere relatie te verlangen dus.
  maandag 23 januari 2012 @ 17:44:22 #32
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_107145123
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:58 schreef Id_do_her het volgende:
Neem een vriendin mee.
Mafkees.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 23 januari 2012 @ 21:21:32 #33
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107155214
Gewoon harde seks
Niks van dat lieflijke gedoe.
Heaven is a place on earth with you
pi_107189371
verbreek de routine door het bijvoorbeeld op andere plekken te doen, sexy lingerie, een prinsessenpakje, handboeien etc etc (wees creatief).
verder denk ik wel en dat zie ik ook terug in eerdere antwoorden dat als hij het nu al niet meer spannend vind of uitgekeken, dat het wel moeilijk zal zijn om het spannend te houden.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 19:46:59 #35
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_107190647
Drugs lijkt me in dezen niet het antwoord :')
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_107192664
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:21 schreef Sinosappel het volgende:
Gewoon harde seks
Niks van dat lieflijke gedoe.
"Hard" is een vrij breed begrip...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:44:11 #37
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107193726
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:25 schreef Godshand het volgende:

[..]

"Hard" is een vrij breed begrip...
Dus?
pi_107198451
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:44 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Dus?
Dus TS kan er nog niks mee...
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:21:14 #39
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107199118
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dus TS kan er nog niks mee...
Tuurlijk wel, ze kunnen er toch hun eigen betekenis aan geven.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:22:05 #40
348688 BRANDGEL
Voor de échte gelbranders.
pi_107199168
poepsex
Negervis BV
pi_107199479
Volgens mij is de sleutel tot echt genieten van sex het loslaten van je remmingen. Als je al bindingsangst hebt, denk ik dat je je met de sex (zeker als je nuchte rbent) het lastig is je te laten gaan... Misschien een keer bondage proberen? dan weet je zeker dat je het los moet laten....
Whatever...
pi_107199598
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:18 schreef topstimulans het volgende:
verbreek de routine door het bijvoorbeeld op andere plekken te doen, sexy lingerie, een prinsessenpakje, handboeien etc etc (wees creatief).
verder denk ik wel en dat zie ik ook terug in eerdere antwoorden dat als hij het nu al niet meer spannend vind of uitgekeken, dat het wel moeilijk zal zijn om het spannend te houden.
misschien heb je gelijk...ik heb eigenlijk ook geen zin om er echt reuze moeite in de steken merk ik nu aan mezelf...ik vond het altijd wel fijn zoals het ging. Exen hebben nooit problematiek gehad op dit vlak..alleen bij hem is het wat ingewikkelder...naja ik kan het iig een keertje proberen en anders maar basta
pi_107199876
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:27 schreef Spanky78 het volgende:
Volgens mij is de sleutel tot echt genieten van sex het loslaten van je remmingen. Als je al bindingsangst hebt, denk ik dat je je met de sex (zeker als je nuchte rbent) het lastig is je te laten gaan... Misschien een keer bondage proberen? dan weet je zeker dat je het los moet laten....
Ja hij heeft bindingsangst in extreme mate als je het mij vraagt...ik heb er zelf namelijk al best wel last van, maar bij hem is het veel erger.. maar volgens mij is hij ook nog niet zo lang met sexualiteit en liefde bezig dus ik heb het idee dat hij nog een beetje in die fase van een tiener zit en ik heb geen idee hoe ik er mee om moet gaan..enerzijds hou ik wel van m, anderzijds heb ik geen zin om hier nog heel veel energie in te steken
pi_107201080
misschien moet je hem vragen wat hij spannend vindt?!
hij is tenslotte de gene van jullie twee die het niet meer zo spannend vindt.
pi_107210406
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:29 schreef NanaVonB het volgende:

[..]

misschien heb je gelijk...ik heb eigenlijk ook geen zin om er echt reuze moeite in de steken merk ik nu aan mezelf...ik vond het altijd wel fijn zoals het ging. Exen hebben nooit problematiek gehad op dit vlak..alleen bij hem is het wat ingewikkelder...naja ik kan het iig een keertje proberen en anders maar basta
Seks moet wel leuk blijven, om wederzijds genot gaan. Je moet dus niet vanalles gaan doen waar je zelf helemaal geen behoefte aan hebt om hem te binden aan je, daar ga je ongelukkig van worden. Je kan niet jezelf wegcijferen of jezelf veranderen om het maar passend te krijgen, je bent wie je bent en als dat niet goed genoeg is is iemand je niet waard.

Maar dat gezegd hebbend, het is natuurlijk ook nooit verkeerd om hier en daar wat uit te proberen, te kijken wat de fantasieen zijn van beide en welke overeen komen. Als je dat in een fijne setting kan doen, dus niet zozeer om de relatie te redden, maar gewoon omdat het leuk is dan kan dat een fikse boost geven aan je seksleven.
Praten over verlangens en fantasieen kan heel leuk zijn, wat doen met de dingen die jullie beiden spannend en leuk lijken ook.
Maar dan wel zonder de insteek, als ik dat en dat niet doe gaat hij misschien vreemd of zelfs weg, want die insteek haald alle lol en genot weg.
  woensdag 25 januari 2012 @ 10:41:11 #46
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107210464
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Mafkees.
:D
pi_107210522
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:34 schreef NanaVonB het volgende:
anderzijds heb ik geen zin om hier nog heel veel energie in te steken
Gewoon een luie klapkut ben je dus.. :{
  woensdag 25 januari 2012 @ 10:59:12 #48
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107210911
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:27 schreef Spanky78 het volgende:
Bondage voorstellen bij mensen met bindingsangst en een relatie die op scherp staat :?
pi_107210968
Na vier maanden de seks al niet meer spannend vinden?
  woensdag 25 januari 2012 @ 11:53:53 #50
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107212669
Bang zijn om niet meer 't prinsesje' te zijn omdat de seks wat wilder is :')

Komop zeg. Je moet los kunnen gaan tijdens seks. Je moet dan jezelf kunnen zijn en dat doen waar je zin in hebt. Hoe vaak gebeurd het wel niet dat je dan een 'andere kant' van iemand ziet . Heerlijk juist soms :9
pi_107215249
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:01 schreef sheotah het volgende:
Na vier maanden de seks al niet meer spannend vinden?
na vier maanden exclusief met elkaar gegaan, na ongeveer 10 maand begin de seks minder spannend te worden voor hem...maar voor mij juist meer vertrouwder...naja misschien gaan de wensen tegen elkaar in...begin steeds meer te twijfelen of ik eigenlijk wel zo zeker van de zaak ben,,,

Mensen iig heel erg bedankt voor jullie reacties :)
pi_107216811
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 13:15 schreef NanaVonB het volgende:

[..]

na vier maanden exclusief met elkaar gegaan, na ongeveer 10 maand begin de seks minder spannend te worden voor hem...maar voor mij juist meer vertrouwder...naja misschien gaan de wensen tegen elkaar in...begin steeds meer te twijfelen of ik eigenlijk wel zo zeker van de zaak ben,,,

Mensen iig heel erg bedankt voor jullie reacties :)
Twijfelen? Alleen vanwege de sex? :')
  woensdag 25 januari 2012 @ 15:26:43 #53
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_107219415
speelpakjes inclusief hele hoge laarzen :9~
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_107219876
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 13:15 schreef NanaVonB het volgende:

[..]

Waarom wil je het vertrouwder dan?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_107221749
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Waarom wil je het vertrouwder dan?
dan voel ik me meer op mijn gemak...
pi_107221794
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:30 schreef NanaVonB het volgende:

[..]

dan voel ik me meer op mijn gemak...
Als je dat nodig hebt, is dat dan niet het eigenlijke probleem?
pi_107222217
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:31 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als je dat nodig hebt, is dat dan niet het eigenlijke probleem?
hoezo zou dat een probleem moeten zijn? dat is de essentie van een relatie toch...dat je je op je gemak kan voelen bij iemand..
pi_107222449
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:41 schreef NanaVonB het volgende:

[..]

hoezo zou dat een probleem moeten zijn? dat is de essentie van een relatie toch...dat je je op je gemak kan voelen bij iemand..
Misschien meer de voorwaarde dan de essentie, maar als je je op gemak voelt dan is dat toch juist een situatie waarin je lekker wat dingen uit kunt proberen qua seks?
pi_107222646
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Misschien meer de voorwaarde dan de essentie, maar als je je op gemak voelt dan is dat toch juist een situatie waarin je lekker wat dingen uit kunt proberen qua seks?
daar heb je wel een punt, het probleem is alleen dat meneer vrij gesloten is en ik heb soms het idee dat ie het zelf ook niet echt aandurft, hij wilt denk ik dat ik het initiatief neem alleen ik weet dus zelf ook niet helemaal hoe ik dat zo ineens doe...
pi_107223372
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:51 schreef NanaVonB het volgende:

[..]

daar heb je wel een punt, het probleem is alleen dat meneer vrij gesloten is en ik heb soms het idee dat ie het zelf ook niet echt aandurft, hij wilt denk ik dat ik het initiatief neem alleen ik weet dus zelf ook niet helemaal hoe ik dat zo ineens doe...
Dan lijkt het mij dat jullie je nog niet helemaal op je gemak voelen bij elkaar en dat er dus al wel spanning is maar niet die van de juiste soort. Nou is dat niet zo heel raar, maar wel een beetje jammer. Ik zou zeggen, probeer ook eens op je gemak te raken bij elkaars verlangens en het uitspreken daarvan. En dan bedoel ik niet dat je een zwaar gesprek moet gaan voeren, maar juist dat je gezellig ligt te keuvelen over wat je nou lekker vindt of je nog wel eens een keertje zou willen doen, ooit in de toekomst. En dan kan het best zijn dat je dingen zegt of hoort waarvan je moet blozen, maar dat moet juist bij je partner wel kunnen lijkt me en dat kan juist ook leuk zijn. Doorbloeding en seks horen bij elkaar, ook van de wangen.
pi_107280455
quote:
iemand tips?
Ja, bespreek het eens met hem ipv op fok. En sta open voor nieuwe dingen. En wees niet bang dat als je een geil sletje in bed bent hij meteen jou als een stuk vlees ziet.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 08:53:55 #62
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107285516
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 23:38 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja, bespreek het eens met hem ipv op fok. En sta open voor nieuwe dingen. En wees niet bang dat als je een geil sletje in bed bent hij meteen jou als een stuk vlees ziet.
Als dat beperkt blijft tot de seks is dat ook helemaal niet verkeerd.
pi_107285637
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 08:53 schreef Id_do_her het volgende:

Als dat beperkt blijft tot de seks is dat ook helemaal niet verkeerd.
Eigenlijk vind ik dat vanzelfsprekend. Op het moment supreme draait het gewoon om lust. Daar kun je mooie praatjes omheen hangen, maar dat leidt vaak juist af...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 09:02:27 #64
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107285662
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 09:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik dat vanzelfsprekend. Op het moment supreme draait het gewoon om lust. Daar kun je mooie praatjes omheen hangen, maar dat leidt vaak juist af...
Hehe, echt he. Als je toch al bezig bent kun je beter meteen dingen als schaamte e.d. laten varen. Dat is niet altijd makkelijk maar dat is voor beide personen veel aangenamer.
pi_107314671
soms is juist het verlies van controle wel spannend toch?
pi_107723323
Probeer de bank eens ;)
pi_107767119
-spam, weg-

[ Bericht 84% gewijzigd door Daniel1976 op 08-02-2012 20:51:55 ]
pi_107767255
Misschien kun je het wat spannender maken met een speeltje erbij? Word jij meer opgewonden van en hij dan waarschijnlijk ook? Bij mij was zo'n powerclit een uitkomst niet duur via internet besteld good luckkkkk
  donderdag 9 februari 2012 @ 06:18:21 #69
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107779635
Je kunt dat echt niet zelf bedenken TS?

Zal me een sensatie zijn die seks zeg.
'Cos boys don't cry.
  donderdag 9 februari 2012 @ 06:19:09 #70
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107779637
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2012 20:53 schreef paulina41 het volgende:
Misschien kun je het wat spannender maken met een speeltje erbij? Word jij meer opgewonden van en hij dan waarschijnlijk ook? Bij mij was zo'n powerclit een uitkomst niet duur via internet besteld good luckkkkk
Dus door een elektrisch apparaatje werd de seks weer spannend?

Men, ik ben ZO uitgeneukt :')
'Cos boys don't cry.
pi_107897298
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 06:19 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Dus door een elektrisch apparaatje werd de seks weer spannend?

Men, ik ben ZO uitgeneukt :')
Nou normaal gesproken zou ik nooit zo'n bericht posten, misschien omdat ik het zelf ook wel een beetje dom vind...maar ik heb nog nooit zoiets meegemaakt..ik heb er eigenlijk ook nooit echt moeite voor hoeven doen, voor seks..alles gaat altijd wel vanzelf maar met deze jongen is het gewoon anders op de een of andere manier...
pi_108066844
Ik weet precies waar hij van houdt qua looks/lingerie etc. dus dan dof ik me helemaal op en vind dat ook erg leuk om te doen! Het is gewoon leuk om te experimenteren met pakjes en lingerie en verschillende stijlen. Soms ga ik helemaal over de top met stockings, kousen, korset, pumps en de andere keer gewoon een leuk meisjesachtig/klassiek setje :) Soms ga ik mee met het seizoen/feestdag haha. Make-up en haar en zo pas ik er ook op aan :)

Ook experimenteren we veel met situaties/settings, materialen en speeltjes.
pi_108158190
Ooit gedacht aan tantraseks, seksyoga? Het is misschien niet per definitie spannender (misschien ook weer wel), maar het maakt de sex wellicht interessanter. Het schijnt echt een geweldige ervaring te zijn. Dit is niet echt iets wat je in een one-night-stand zou doen maar juist om meer diepgang te vinden in je liefdesrelatie ( praktisch gezien). Waarschijnlijk moet je wel wat oefenen maar dan heb je ook wat!!!!! Ik ga het iig. uitproberen.

http://www.prasand.nl/watistantra.php?page=watistantra
pi_108169657
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2012 19:01 schreef Liza1981 het volgende:
Ooit gedacht aan tantraseks, seksyoga? Het is misschien niet per definitie spannender (misschien ook weer wel), maar het maakt de sex wellicht interessanter. Het schijnt echt een geweldige ervaring te zijn. Dit is niet echt iets wat je in een one-night-stand zou doen maar juist om meer diepgang te vinden in je liefdesrelatie ( praktisch gezien). Waarschijnlijk moet je wel wat oefenen maar dan heb je ook wat!!!!! Ik ga het iig. uitproberen.

http://www.prasand.nl/watistantra.php?page=watistantra
Ja ik probeer wel een beetje die kant op te gaan...het probleem is alleen een beetje dat hij altijd lui is.als ik iets nieuws verzin ofzo of als ik massageolie koop heeft ie vervolgens geen zin om dat te gaan gebruiken...weet je volgens mij hebben jullie allemaal hele goede ideeën voor een goede relatie probleem is alleen denk ik dat dezed kerel niet bereid is ome r moeite in te steken of iets nieuws te proberen en dat wist ik misschien zelf ook wel een beetje maar nu denk ik het zeker te weten, ik wil jullie heel graag bedanken voor de goede tips want wellicht zijn ze ooit in de toekomst eens handig :)
  Overall beste user 2022 maandag 20 februari 2012 @ 19:42:00 #75
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_108198675
quote:
Hallo beste mensen,

Ik ga nu langer dan een jaar met dezelfde jongen, dit is nieuw voor ons beiden om zo lang met één en dezelfde persoon te gaan, in het begin was het allemaal wat losser en spannender en gingen we stiekem ook wel eens met anderen. Na een maandje of vier hebben we voor elkaar gekozen dit is 1 keer uit gegaan omdat hij aangaf dat ie de seks niet spannend meer vond waarop ik bang was dat ie vreemd zou gaan, In die periode dat t uit is is hij 1 keer met een ander naar bed geweest waar hij heel veel spijt van heeft en ik best gekwetst was (ookal hadden we afgeproken dat t mocht), nu hebben we de draad weer opgepakt en zijn we officieel een stel. Nu is mijn vraag hoe kan ik zijn interesse in het fysieke wat meer trekken? Want ik ben bang dat als we weer verder gaa waar we zijn opgehouden, dat het er dik inzit dat het weer mis gaat. We hebben wel altijd een bepaalde routine als we met elkaar naar bed gaan en het is altijd vrij liefeliek, soms vind ie dit fijn maar soms geeft ie aan hier op uitgekeken te zijn...iemand tips?
Doe hem een blinddoek voor, bind hem op zijn buik vast aan bed en laat hem stevig nemen door een grote neger terwijl jij toekijkt?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')