Ja dat is zo, maar ik weet zelf ook niet helemaal precies wat gepast is, ik wil niet dat hij me ziet als een stuk vlees, hij noemt mij altijd princesje en dat wil ik graag zo houden...ik ben dus ik zekere mate een beetje bang om te ver of te spannend te doen..GHB en dat soort dingen hebben we dan wel geprobeerd, dat was heel leuk alleen als we het daarna zonder G deden leek "normale seks nog minder...quote:Op maandag 23 januari 2012 14:01 schreef Impulse101 het volgende:
Hangt een beetje van jullie af. Als je om je heen kijkt zijn er echt duizend-en-een manieren om het spannender te maken (van lingerie en nieuwe standjes tot bondage, etc).
Beetje moeilijk om advies te geven als je niet eens een idee hebt in welke hoek je het wil zoeken.
Dit ja (ik zat een beetje te trollen).quote:Op maandag 23 januari 2012 14:02 schreef erodome het volgende:
alleen anderen toelaten als het tussen jou en je partner goed zit op seksueel vlak en daarbuiten.
Ik denk dat drugs ook niet de oplossing is. Je kunt het beter gaan zoeken in afwisseling en nieuwe dingen (kleding, standjes, roleplaying, etc).quote:Op maandag 23 januari 2012 14:04 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar ik weet zelf ook niet helemaal precies wat gepast is, ik wil niet dat hij me ziet als een stuk vlees, hij noemt mij altijd princesje en dat wil ik graag zo houden...ik ben dus ik zekere mate een beetje bang om te ver of te spannend te doen..GHB en dat soort dingen hebben we dan wel geprobeerd, dat was heel leuk alleen als we het daarna zonder G deden leek "normale seks nog minder...
Ja nou dit schijnt dus bij hem mee te vallen, voor mij heeft ie 1 keer eerder een meid gedate maar die vond ie na 3 maand al niks meer aan en zelfs niet eens aantrekklijk meer...misschien dat het ook niet geheel onbelangrijk te vermelden is dat hij nog nooit echt een relatie gehad heeft en ook vrij laat met seksaliteit begonnen is...quote:Op maandag 23 januari 2012 14:05 schreef kwiwi het volgende:
Hij is er wel erg snel op uitgekekenMaar in welke richting moeten we denken?
Drugs zijn niet echt de oplossing denk ik, straks heb je elke keer drugs nodig om het leuk te houdenquote:Op maandag 23 januari 2012 14:04 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar ik weet zelf ook niet helemaal precies wat gepast is, ik wil niet dat hij me ziet als een stuk vlees, hij noemt mij altijd princesje en dat wil ik graag zo houden...ik ben dus ik zekere mate een beetje bang om te ver of te spannend te doen..GHB en dat soort dingen hebben we dan wel geprobeerd, dat was heel leuk alleen als we het daarna zonder G deden leek "normale seks nog minder...
Seks wordt ook snel saai als iemand er zo instaat, zo van hoe zal ik overkomen op de ander zeg?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:04 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:46 schreef NanaVonB het volgende:
en gingen we stiekem ook wel eens met anderen.
Vier maanden...quote:Na een maandje of vier hebben we voor elkaar gekozen dit is 1 keer uit gegaan omdat hij aangaf dat ie de seks niet spannend meer vond
quote:In die periode dat t uit is is hij 1 keer met een ander naar bed geweest waar hij heel veel spijt van heeft en ik best gekwetst was (ookal hadden we afgeproken dat t mocht)
quote:Nu is mijn vraag hoe kan ik zijn interesse in het fysieke wat meer trekken? Want ik ben bang dat als we weer verder gaa waar we zijn opgehouden, dat het er dik inzit dat het weer mis gaat.
Is ie uberhaupt wel toe aan een relatie dan? Komt op mij nu meer over alsof hij gewoon nog niet klaar is om te stoppen met uitproberen (als in: verschillende vrouwen).quote:Op maandag 23 januari 2012 14:07 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Ja nou dit schijnt dus bij hem mee te vallen, voor mij heeft ie 1 keer eerder een meid gedate maar die vond ie na 3 maand al niks meer aan en zelfs niet eens aantrekklijk meer...misschien dat het ook niet geheel onbelangrijk te vermelden is dat hij nog nooit echt een relatie gehad heeft en ook vrij laat met seksaliteit begonnen is...
Echt, serieus, wat doe je jezelf aan... Je wordt alleen maar onzekerder met de dag (ligt het überhaupt aan jou?). Het zou me niet verbazen dat je hem zo graag wil plezieren dat jouw eigen genot er niet meer aan toedoet.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:07 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Ja nou dit schijnt dus bij hem mee te vallen, voor mij heeft ie 1 keer eerder een meid gedate maar die vond ie na 3 maand al niks meer aan en zelfs niet eens aantrekklijk meer...misschien dat het ook niet geheel onbelangrijk te vermelden is dat hij nog nooit echt een relatie gehad heeft en ook vrij laat met seksaliteit begonnen is...
Mee eens, als je het niet eens een paar maanden vol kan houden om gewoon blij met de ander te zijn, hou dan maar gewoon gelijk op.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Echt, serieus, wat doe je jezelf aan... Je wordt alleen maar onzekerder met de dag (ligt het überhaupt aan jou?). Het zou me niet verbazen dat je hem zo graag wil plezieren dat jouw eigen genot er niet meer aan toedoet.
misschien heb je gelijk, daar heb ik het ook over gehad met hem en hij wist het zelf ook niet..nadat ie met die andere vrouw in bed gedoken was onder invloed van een hoop drugs en drank had ie heel veel spijt en vertelde hij dat ie wel wist dat ie dat niet meer wilde...en ook al zijn we in de ogen van anderen niet lang samen, het voelt voor ons wel zo. Bij hem omdat ie hiervoor alleen one night stands gehad heeft en een paar losse scharrels en bij mij omdat ik altijd ruzie loop te zoeken in iedere relatie en dat gaat daardoor steeds uit binnen een jaar...maar met hem heb ik dus nooit ruzie, en hij zegt mij wel heel leuk te vinden en met mij verder te willen en dat heeft hij nog niet eerder meegemaakt...dus ik wil er eigenlijk wel voor gaanquote:Op maandag 23 januari 2012 14:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ie uberhaupt wel toe aan een relatie dan? Komt op mij nu meer over alsof hij gewoon nog niet klaar is om te stoppen met uitproberen (als in: verschillende vrouwen).
Lijkt me het proberen waard.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:17 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
misschien heb je gelijk, daar heb ik het ook over gehad met hem en hij wist het zelf ook niet..nadat ie met die andere vrouw in bed gedoken was onder invloed van een hoop drugs en drank had ie heel veel spijt en vertelde hij dat ie wel wist dat ie dat niet meer wilde...en ook al zijn we in de ogen van anderen niet lang samen, het voelt voor ons wel zo. Bij hem omdat ie hiervoor alleen one night stands gehad heeft en een paar losse scharrels en bij mij omdat ik altijd ruzie loop te zoeken in iedere relatie en dat gaat daardoor steeds uit binnen een jaar...maar met hem heb ik dus nooit ruzie, en hij zegt mij wel heel leuk te vinden en met mij verder te willen en dat heeft hij nog niet eerder meegemaakt...dus ik wil er eigenlijk wel voor gaan
Na 4 maanden al met gepraat erover?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:17 schreef Impulse101 het volgende:
Volgens mij vraagt ze gewoon om ideeën hoe je je seksleven spannend kan maken/houden. Dat betekend nog niet dat de gehele relatie op de klippen staat.
Ik heb al weer meer dan 10 jaar met dezelfde partner terwijl wij zo ongeveer de gehele eerste twee jaar aangerommeld hebben. Naar mijn mening kan je ook gewoon leren van dat gerommel ipv alles te benaderen als een situatie waarin je beter kan opgeven.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Na 4 maanden al met gepraat erover?
Hoe oud zijn ts en partner eigenlijk?
mwah, als dat je instelling is denk ik niet dat je ok maar _iets_ kunt doen dat daaraan een verandering kan maken..quote:Op maandag 23 januari 2012 13:46 schreef NanaVonB het volgende:
Want ik ben bang dat als we weer verder gaa waar we zijn opgehouden, dat het er dik inzit dat het weer mis gaat.
ah, dus hij heeft een duidelijke mening ... prima toch?quote:.. maar soms geeft ie aan hier op uitgekeken te zijn
Ik ben 22, hij is 25quote:Op maandag 23 januari 2012 14:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Na 4 maanden al met gepraat erover?
Hoe oud zijn ts en partner eigenlijk?
Daar zit ook wel weer wat in.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:21 schreef Impulse101 het volgende:
[..]
Ik heb al weer meer dan 10 jaar met dezelfde partner terwijl wij zo ongeveer de gehele eerste twee jaar aangerommeld hebben. Naar mijn mening kan je ook gewoon leren van dat gerommel ipv alles te benaderen als een situatie waarin je beter kan opgeven.
En laten we wel zijn, in elke relatie gaat het met pieken en dalen. Als je dat dal niet in het eerste jaar krijgt komt hij later wel.quote:
Mafkees.quote:
"Hard" is een vrij breed begrip...quote:Op maandag 23 januari 2012 21:21 schreef Sinosappel het volgende:
Gewoon harde seks
Niks van dat lieflijke gedoe.
Dus?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
"Hard" is een vrij breed begrip...
Dus TS kan er nog niks mee...quote:
Tuurlijk wel, ze kunnen er toch hun eigen betekenis aan geven.quote:
misschien heb je gelijk...ik heb eigenlijk ook geen zin om er echt reuze moeite in de steken merk ik nu aan mezelf...ik vond het altijd wel fijn zoals het ging. Exen hebben nooit problematiek gehad op dit vlak..alleen bij hem is het wat ingewikkelder...naja ik kan het iig een keertje proberen en anders maar bastaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:18 schreef topstimulans het volgende:
verbreek de routine door het bijvoorbeeld op andere plekken te doen, sexy lingerie, een prinsessenpakje, handboeien etc etc (wees creatief).
verder denk ik wel en dat zie ik ook terug in eerdere antwoorden dat als hij het nu al niet meer spannend vind of uitgekeken, dat het wel moeilijk zal zijn om het spannend te houden.
Ja hij heeft bindingsangst in extreme mate als je het mij vraagt...ik heb er zelf namelijk al best wel last van, maar bij hem is het veel erger.. maar volgens mij is hij ook nog niet zo lang met sexualiteit en liefde bezig dus ik heb het idee dat hij nog een beetje in die fase van een tiener zit en ik heb geen idee hoe ik er mee om moet gaan..enerzijds hou ik wel van m, anderzijds heb ik geen zin om hier nog heel veel energie in te stekenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:27 schreef Spanky78 het volgende:
Volgens mij is de sleutel tot echt genieten van sex het loslaten van je remmingen. Als je al bindingsangst hebt, denk ik dat je je met de sex (zeker als je nuchte rbent) het lastig is je te laten gaan... Misschien een keer bondage proberen? dan weet je zeker dat je het los moet laten....
Seks moet wel leuk blijven, om wederzijds genot gaan. Je moet dus niet vanalles gaan doen waar je zelf helemaal geen behoefte aan hebt om hem te binden aan je, daar ga je ongelukkig van worden. Je kan niet jezelf wegcijferen of jezelf veranderen om het maar passend te krijgen, je bent wie je bent en als dat niet goed genoeg is is iemand je niet waard.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:29 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
misschien heb je gelijk...ik heb eigenlijk ook geen zin om er echt reuze moeite in de steken merk ik nu aan mezelf...ik vond het altijd wel fijn zoals het ging. Exen hebben nooit problematiek gehad op dit vlak..alleen bij hem is het wat ingewikkelder...naja ik kan het iig een keertje proberen en anders maar basta
Gewoon een luie klapkut ben je dus..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:34 schreef NanaVonB het volgende:
anderzijds heb ik geen zin om hier nog heel veel energie in te steken
Bondage voorstellen bij mensen met bindingsangst en een relatie die op scherp staatquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:27 schreef Spanky78 het volgende:
Volgens mij is de sleutel tot echt genieten van sex het loslaten van je remmingen. Als je al bindingsangst hebt, denk ik dat je je met de sex (zeker als je nuchte rbent) het lastig is je te laten gaan... Misschien een keer bondage proberen? dan weet je zeker dat je het los moet laten....
na vier maanden exclusief met elkaar gegaan, na ongeveer 10 maand begin de seks minder spannend te worden voor hem...maar voor mij juist meer vertrouwder...naja misschien gaan de wensen tegen elkaar in...begin steeds meer te twijfelen of ik eigenlijk wel zo zeker van de zaak ben,,,quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:01 schreef sheotah het volgende:
Na vier maanden de seks al niet meer spannend vinden?
Twijfelen? Alleen vanwege de sex?quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:15 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
na vier maanden exclusief met elkaar gegaan, na ongeveer 10 maand begin de seks minder spannend te worden voor hem...maar voor mij juist meer vertrouwder...naja misschien gaan de wensen tegen elkaar in...begin steeds meer te twijfelen of ik eigenlijk wel zo zeker van de zaak ben,,,
Mensen iig heel erg bedankt voor jullie reacties
Waarom wil je het vertrouwder dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:15 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
na vier maanden exclusief met elkaar gegaan, na ongeveer 10 maand begin de seks minder spannend te worden voor hem...maar voor mij juist meer vertrouwder...naja misschien gaan de wensen tegen elkaar in...begin steeds meer te twijfelen of ik eigenlijk wel zo zeker van de zaak ben,,,
dan voel ik me meer op mijn gemak...quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarom wil je het vertrouwder dan?
Als je dat nodig hebt, is dat dan niet het eigenlijke probleem?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:30 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
dan voel ik me meer op mijn gemak...
hoezo zou dat een probleem moeten zijn? dat is de essentie van een relatie toch...dat je je op je gemak kan voelen bij iemand..quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je dat nodig hebt, is dat dan niet het eigenlijke probleem?
Misschien meer de voorwaarde dan de essentie, maar als je je op gemak voelt dan is dat toch juist een situatie waarin je lekker wat dingen uit kunt proberen qua seks?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:41 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
hoezo zou dat een probleem moeten zijn? dat is de essentie van een relatie toch...dat je je op je gemak kan voelen bij iemand..
daar heb je wel een punt, het probleem is alleen dat meneer vrij gesloten is en ik heb soms het idee dat ie het zelf ook niet echt aandurft, hij wilt denk ik dat ik het initiatief neem alleen ik weet dus zelf ook niet helemaal hoe ik dat zo ineens doe...quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien meer de voorwaarde dan de essentie, maar als je je op gemak voelt dan is dat toch juist een situatie waarin je lekker wat dingen uit kunt proberen qua seks?
Dan lijkt het mij dat jullie je nog niet helemaal op je gemak voelen bij elkaar en dat er dus al wel spanning is maar niet die van de juiste soort. Nou is dat niet zo heel raar, maar wel een beetje jammer. Ik zou zeggen, probeer ook eens op je gemak te raken bij elkaars verlangens en het uitspreken daarvan. En dan bedoel ik niet dat je een zwaar gesprek moet gaan voeren, maar juist dat je gezellig ligt te keuvelen over wat je nou lekker vindt of je nog wel eens een keertje zou willen doen, ooit in de toekomst. En dan kan het best zijn dat je dingen zegt of hoort waarvan je moet blozen, maar dat moet juist bij je partner wel kunnen lijkt me en dat kan juist ook leuk zijn. Doorbloeding en seks horen bij elkaar, ook van de wangen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:51 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
daar heb je wel een punt, het probleem is alleen dat meneer vrij gesloten is en ik heb soms het idee dat ie het zelf ook niet echt aandurft, hij wilt denk ik dat ik het initiatief neem alleen ik weet dus zelf ook niet helemaal hoe ik dat zo ineens doe...
Ja, bespreek het eens met hem ipv op fok. En sta open voor nieuwe dingen. En wees niet bang dat als je een geil sletje in bed bent hij meteen jou als een stuk vlees ziet.quote:
Als dat beperkt blijft tot de seks is dat ook helemaal niet verkeerd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, bespreek het eens met hem ipv op fok. En sta open voor nieuwe dingen. En wees niet bang dat als je een geil sletje in bed bent hij meteen jou als een stuk vlees ziet.
Eigenlijk vind ik dat vanzelfsprekend. Op het moment supreme draait het gewoon om lust. Daar kun je mooie praatjes omheen hangen, maar dat leidt vaak juist af...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:53 schreef Id_do_her het volgende:
Als dat beperkt blijft tot de seks is dat ook helemaal niet verkeerd.
Hehe, echt he. Als je toch al bezig bent kun je beter meteen dingen als schaamte e.d. laten varen. Dat is niet altijd makkelijk maar dat is voor beide personen veel aangenamer.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat vanzelfsprekend. Op het moment supreme draait het gewoon om lust. Daar kun je mooie praatjes omheen hangen, maar dat leidt vaak juist af...
Dus door een elektrisch apparaatje werd de seks weer spannend?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:53 schreef paulina41 het volgende:
Misschien kun je het wat spannender maken met een speeltje erbij? Word jij meer opgewonden van en hij dan waarschijnlijk ook? Bij mij was zo'n powerclit een uitkomst niet duur via internet besteld good luckkkkk
Nou normaal gesproken zou ik nooit zo'n bericht posten, misschien omdat ik het zelf ook wel een beetje dom vind...maar ik heb nog nooit zoiets meegemaakt..ik heb er eigenlijk ook nooit echt moeite voor hoeven doen, voor seks..alles gaat altijd wel vanzelf maar met deze jongen is het gewoon anders op de een of andere manier...quote:Op donderdag 9 februari 2012 06:19 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Dus door een elektrisch apparaatje werd de seks weer spannend?
Men, ik ben ZO uitgeneukt
Ja ik probeer wel een beetje die kant op te gaan...het probleem is alleen een beetje dat hij altijd lui is.als ik iets nieuws verzin ofzo of als ik massageolie koop heeft ie vervolgens geen zin om dat te gaan gebruiken...weet je volgens mij hebben jullie allemaal hele goede ideeën voor een goede relatie probleem is alleen denk ik dat dezed kerel niet bereid is ome r moeite in te steken of iets nieuws te proberen en dat wist ik misschien zelf ook wel een beetje maar nu denk ik het zeker te weten, ik wil jullie heel graag bedanken voor de goede tips want wellicht zijn ze ooit in de toekomst eens handigquote:Op zondag 19 februari 2012 19:01 schreef Liza1981 het volgende:
Ooit gedacht aan tantraseks, seksyoga? Het is misschien niet per definitie spannender (misschien ook weer wel), maar het maakt de sex wellicht interessanter. Het schijnt echt een geweldige ervaring te zijn. Dit is niet echt iets wat je in een one-night-stand zou doen maar juist om meer diepgang te vinden in je liefdesrelatie ( praktisch gezien). Waarschijnlijk moet je wel wat oefenen maar dan heb je ook wat!!!!! Ik ga het iig. uitproberen.
http://www.prasand.nl/watistantra.php?page=watistantra
Doe hem een blinddoek voor, bind hem op zijn buik vast aan bed en laat hem stevig nemen door een grote neger terwijl jij toekijkt?quote:Op maandag 23 januari 2012 13:46 schreef NanaVonB het volgende:
Hallo beste mensen,
Ik ga nu langer dan een jaar met dezelfde jongen, dit is nieuw voor ons beiden om zo lang met één en dezelfde persoon te gaan, in het begin was het allemaal wat losser en spannender en gingen we stiekem ook wel eens met anderen. Na een maandje of vier hebben we voor elkaar gekozen dit is 1 keer uit gegaan omdat hij aangaf dat ie de seks niet spannend meer vond waarop ik bang was dat ie vreemd zou gaan, In die periode dat t uit is is hij 1 keer met een ander naar bed geweest waar hij heel veel spijt van heeft en ik best gekwetst was (ookal hadden we afgeproken dat t mocht), nu hebben we de draad weer opgepakt en zijn we officieel een stel. Nu is mijn vraag hoe kan ik zijn interesse in het fysieke wat meer trekken? Want ik ben bang dat als we weer verder gaa waar we zijn opgehouden, dat het er dik inzit dat het weer mis gaat. We hebben wel altijd een bepaalde routine als we met elkaar naar bed gaan en het is altijd vrij liefeliek, soms vind ie dit fijn maar soms geeft ie aan hier op uitgekeken te zijn...iemand tips?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |