400mg pillen zijn voor op recept toch? Die kan je dus niet zomaar halen.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou Ibuprofen nemen als ik jou was.. kan nu wel 1 van 400mg (als je die hebt)
Het werkt ook goed als kalmeringsmiddel hehehequote:Op maandag 23 januari 2012 18:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja het is een opium achtige drugs:P
het versterkt ook het effect van paracetemol die hij al heeft genomen.
Codeïne zorgt er ook voor dat mocht er ondanks de werking van de paracetemol toch nog een pijnsignaal bij de hersenen aankomt dit niet of minder sterkt aankomtquote:Op maandag 23 januari 2012 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is voor de hoest!
Ik zou voor aleve select 275 gaan
Het is een redelijk zware pijnstiller. Dat is altijd slecht. Maar niet in kleine hoeveelheden lijkt me. Als je het maanden achter elkaar gebruikt zal het niet goed zijn. Hetzelfde met paracetamol.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is er dan zo slecht aan? (ik gebruik overigens nooit ibuprofen)
400 krijg je gewoon bij de drogistquote:Op maandag 23 januari 2012 18:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
400mg pillen zijn voor op recept toch? Die kan je dus niet zomaar halen.
Nee, paracetamol is goed voor je leverquote:Op maandag 23 januari 2012 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ibuprofen
Wel slecht voor je organen (mits je veel neemt dan denk ik), maar werkt uitstekend.
Hoofdpijn door vermoeidheid een optie?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, paracetamol is goed voor je lever
Ik heb overigens de laatste tijd vaak last van hoofdpijn en vermoeidheid, ik denk dat ik uit elkaar begin te vallen
Dit zat ik nou ook te denkenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hoofdpijn door vermoeidheid een optie?
Maar ik heb het destijds gebruikt toen mijn verstandskiezen getrokken waren, ideaal. En kennis van me bij niet te harden kiespijn, was binnen no-time weg na het innemen van die pil.quote:In juni 2005 kwam in het nieuws dat ibuprofen bij regelmatige inname 24% meer kans op een hartaanval met zich mee zou brengen dan wanneer het middel niet geslikt zou worden.[4] In een verrichte meta-analyse was dit relatief verhoogde risico op het krijgen van een hartinfarct lager, namelijk 11%.[5] Een recent gepubliceerde studie kon echter geen oorzakelijk verband tussen (langdurig) gebruik van ibuprofen en het optreden van acute hartinfarcten aantonen.[6] Ibuprofen interfereert met een aantal medicijnen tegen een hoge bloeddruk. Regelmatig gebruik van ibuprofen kan maagklachten veroorzaken (met name maagzweer), daarom is het verstandig de tabletten alleen op een volle maag in te nemen, en bij langdurig gebruik een arts te raadplegen. Zeker ouderen moeten waken voor gebruik van NSAID's, met name gezien het risico op maagbloedingen.
Afgelopen nacht heb ik veel te kort geslapen, maar de twee nachten hiervoor heb ik echt gruwelijk lang geslapen. Het is ook meer een psychische vermoeidheid denk ikquote:Op maandag 23 januari 2012 18:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hoofdpijn door vermoeidheid een optie?
Minder zwaar he. Het gaat trouwens om de maag in dit geval.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, paracetamol is goed voor je lever
Jazeker.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe was je verjaardag eigenlijk? Leuke dag gehad?
Klopt wel, maar daarom nog wel belangrijk door te nemen. Gelukkig is de kans op erge bijwerkingen meestal klein (1 op 10000 of zo).quote:Op maandag 23 januari 2012 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als je sommige bijsluiters leest, word je echt gek!
Mooi dat je een leuke dag gehad hebt!quote:Op maandag 23 januari 2012 18:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jazeker.Ben alleen een beetje aan het stressen voor mijn tentamens nu.
Omdat ik daar eigenlijk helemaal geen tijd voor en geen zin in heb? Ik wil mezelf gewoon nu meteen weer fit en goed voelenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:37 schreef SiIk het volgende:
Niet zomaar naar ibuprofen grijpen etc. Al helemaal niet als je ook al paracetamol op hebt.
Vind echt dat mensen te snel naar medicatie grijpen tegenwoordig.
Waarom niet met een kop thee je bed in?
Quick fix. Herkenbaar.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik daar eigenlijk helemaal geen tijd voor en geen zin in heb? Ik wil mezelf gewoon nu meteen weer fit en goed voelen
whutt venlo?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:38 schreef heloef het volgende:
Hoe moet ik dit ooit goed rubriceren en fatsoenlijk indelen?
Gaat ibuprofen ook niet voor je doen.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik daar eigenlijk helemaal geen tijd voor en geen zin in heb? Ik wil mezelf gewoon nu meteen weer fit en goed voelen
Nou, toen ik met een AD begon, had ik zo'n beetje alle 1 op 100 bijwerkingen voorbij zien komen. Gelukkig de meeste wel tijdelijkquote:Op maandag 23 januari 2012 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt wel, maar daarom nog wel belangrijk door te nemen. Gelukkig is de kans op erge bijwerkingen meestal klein (1 op 10000 of zo).
Ik zou een computerprogramma maken die dat voor me doetquote:Op maandag 23 januari 2012 18:38 schreef heloef het volgende:
Hoe moet ik dit ooit goed rubriceren en fatsoenlijk indelen?
Niet?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gaat ibuprofen ook niet voor je doen.
Oh niet eens gezien.quote:
Hee fuck, dat heb ik nou nooitquote:Op maandag 23 januari 2012 18:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Mooi dat je een leuke dag gehad hebt!
Je kan het wel joh, je bent een slim meisje
Ik vind tentamens eigenlijk ook wel heel leuk. Ik begin soms pas vlak van tevoren met leren en zit dan enorm in de stress. Maar als ik dan naar de zaal toeloop waar ik het moet maken dan besef ik dat ik nu niets meer kan veranderen en dan voel ik me zo relaxed. En dan tijdens dat tentamen presteer ik gruwelijk goed en dan loop ik voldaan weg![]()
Ze verwachten dat je gesloten bent vandaag.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
Teeeeringsaai op mijn werk vandaag
Er zijn denk ik 5 klanten ofzo geweest.
Dat zijn de weinige momenten in mijn leven dat mijn hoofd leeg wordt en ik mezelf echt ontspanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:55 schreef SiIk het volgende:
Mannen zijn bang voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mannen zijn bang voor mij.why?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Mannen zijn bang voor mij.Niemand is bang voor mij, ik zie er te schattig uit ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga bij Silk in de leer. Of liever niet eigenlijk, straks moet ik voor iedereen bang zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niemand is bang voor mij, ik zie er te schattig uit ofzo
Jij ook al bang voor me?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ga bij Silk in de leer. Of liever niet eigenlijk, straks moet ik voor iedereen bang zijn.
En toch kreeg ik niet eens 3 zoenen of een knuffel van em toen ie weg ging.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:00 schreef SiIk het volgende:
M'n date van vanmiddag wil alleen maar seks.
Ja sorry, de liefde krijg ik al ergens anders.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:00 schreef SiIk het volgende:
Stuur hem een link naar dit topicquote:Op maandag 23 januari 2012 19:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
En toch kreeg ik niet eens 3 zoenen of een knuffel van em toen ie weg ging.
Watje
Ik wil wel knuffelen hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 19:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
En toch kreeg ik niet eens 3 zoenen of een knuffel van em toen ie weg ging.
Watje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Wat is deze?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:00 schreef SiIk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |