Ga eens patatten bakken jij.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:19 schreef Lokasenna het volgende:
Gelukkig ben ik nu een stuk volwassener geworden
Een kwart patat!quote:Op maandag 23 januari 2012 15:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb een halve patat en nog een halve patat, wat is dan twee keer een halve patat?
quote:
Post maar. Ik ga hem nog lang niet eten.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ik post wat ik in m'n hoofd heb zitten maar niet, totdat je 'm op hebt gegeten
zonder dat glazuur was het miss nog wel lekker geweestquote:Op maandag 23 januari 2012 17:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Prinsessen glazuur.Framboos.
Ik kon hem niet weerstaan. Want. Roze.
Hij is sowieso een beetje mislukt, te zacht van binnen.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zonder dat glazuur was het miss nog wel lekker geweest
gewoon wat langer in de oven danquote:Op maandag 23 januari 2012 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is sowieso een beetje mislukt, te zacht van binnen.
Je bent dus een toetje met een raar smaakje.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:12 schreef benzin het volgende:
Jullie hebben geen idee hoe erg mijn hoofdpijn isIk heb al 4 stuks paracetamol op en het is nog steeds niet te harden. Dokters in het topic?
zit er wel chocoladesaus overheen?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Hallo, ik, het lekker toetje, ben hier![]()
Als je mij opeet dan is je eigen hoofdpijn misschien wel overquote:Op maandag 23 januari 2012 18:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je bent dus een toetje met een raar smaakje.
Nja, nog niet, maar volgens mij heb ik ergens nog chocoladesaus voor op desserts staanquote:Op maandag 23 januari 2012 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zit er wel chocoladesaus overheen?
Hmzzzzzquote:Op maandag 23 januari 2012 18:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je mij opeet dan is je eigen hoofdpijn misschien wel over
[..]
Nja, nog niet, maar volgens mij heb ik ergens nog chocoladesaus voor op desserts staan
Ik prefereer toch een dame met slagroom en aardbeienquote:Op maandag 23 januari 2012 18:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je mij opeet dan is je eigen hoofdpijn misschien wel over
Verpleegkundige?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:12 schreef benzin het volgende:
Jullie hebben geen idee hoe erg mijn hoofdpijn isIk heb al 4 stuks paracetamol op en het is nog steeds niet te harden. Dokters in het topic?
Maar jij bent al voorzien van je eigen manquote:
Is ook goedquote:
Hoelaat heb je para's genomen?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar jij bent al voorzien van je eigen manJe mag mijn chocoladesaus overkopen voor een prikkie
[..]
Is ook goed
Twee uur geleden, heb vanmiddag ook al even geslapen, maar dat heeft het alleen ietsje verminderd.quote:
Ik zou Ibuprofen nemen als ik jou was.. kan nu wel 1 van 400mg (als je die hebtquote:Op maandag 23 januari 2012 18:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Twee uur geleden, heb vanmiddag ook al even geslapen, maar dat heeft het alleen ietsje verminderd.
nee codeine moet hij nemen!quote:Op maandag 23 januari 2012 18:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou Ibuprofen nemen als ik jou was.. kan nu wel 1 van 400mg (als je die hebt)
Dat heb ik helemaal nooit in huis. Werkt dat goed?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou Ibuprofen nemen als ik jou was.. kan nu wel 1 van 400mg (als je die hebt)
Ik had het ook een dagje, met keelpijn. Maar toen was het ook over, dus ik hoop voor je dat jij dat ook hebt, dan ben je er snel weer vanaf.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:12 schreef benzin het volgende:
Bij hoofdpijn wel.. en anders gewoon slapenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal nooit in huis. Werkt dat goed?
Ibuprofenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal nooit in huis. Werkt dat goed?
ja het is een opium achtige drugs:Pquote:Op maandag 23 januari 2012 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is voor de hoest!
Ik zou voor aleve select 275 gaan
Wat is er dan zo slecht aan? (ik gebruik overigens nooit ibuprofen)quote:Op maandag 23 januari 2012 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ibuprofen
Wel slecht voor je organen (mits je veel neemt dan denk ik), maar werkt uitstekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |