Oh niet eens gezien.quote:
Hee fuck, dat heb ik nou nooitquote:Op maandag 23 januari 2012 18:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Mooi dat je een leuke dag gehad hebt!
Je kan het wel joh, je bent een slim meisje
Ik vind tentamens eigenlijk ook wel heel leuk. Ik begin soms pas vlak van tevoren met leren en zit dan enorm in de stress. Maar als ik dan naar de zaal toeloop waar ik het moet maken dan besef ik dat ik nu niets meer kan veranderen en dan voel ik me zo relaxed. En dan tijdens dat tentamen presteer ik gruwelijk goed en dan loop ik voldaan weg![]()
Ze verwachten dat je gesloten bent vandaag.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
Teeeeringsaai op mijn werk vandaag
Er zijn denk ik 5 klanten ofzo geweest.
Dat zijn de weinige momenten in mijn leven dat mijn hoofd leeg wordt en ik mezelf echt ontspanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:55 schreef SiIk het volgende:
Mannen zijn bang voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mannen zijn bang voor mij.why?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Mannen zijn bang voor mij.Niemand is bang voor mij, ik zie er te schattig uit ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga bij Silk in de leer. Of liever niet eigenlijk, straks moet ik voor iedereen bang zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niemand is bang voor mij, ik zie er te schattig uit ofzo
Jij ook al bang voor me?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ga bij Silk in de leer. Of liever niet eigenlijk, straks moet ik voor iedereen bang zijn.
En toch kreeg ik niet eens 3 zoenen of een knuffel van em toen ie weg ging.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:00 schreef SiIk het volgende:
M'n date van vanmiddag wil alleen maar seks.
Ja sorry, de liefde krijg ik al ergens anders.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:00 schreef SiIk het volgende:
Stuur hem een link naar dit topicquote:Op maandag 23 januari 2012 19:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
En toch kreeg ik niet eens 3 zoenen of een knuffel van em toen ie weg ging.
Watje
Ik wil wel knuffelen hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 19:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
En toch kreeg ik niet eens 3 zoenen of een knuffel van em toen ie weg ging.
Watje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Wat is deze?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:00 schreef SiIk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |