quote:Op maandag 23 januari 2012 12:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maaruh... Toyota motor in de soep.... dat is knap.
Euh?quote:Op maandag 23 januari 2012 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je vriendin of vriend? bij een vrouw kan ik al deze auto ellende wel serieus nemen.
Of is je vriend hommo?
nou dat toyota's moeilijk tot niet te slopen zijn en jullie het toch voor elkaar krijgenquote:Op maandag 23 januari 2012 13:21 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Euh?
Ik = vrouw, mijn vriend = man
Maar dan nog... wtf heeft het met elkaar te maken?
Ja... dit...quote:Op maandag 23 januari 2012 13:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
nou dat toyota's moeilijk tot niet te slopen zijn en jullie het toch voor elkaar krijgen
Is het OV meschien iets voor jullie?quote:Op maandag 23 januari 2012 13:31 schreef jack4ya het volgende:
Tja... ik postte al jaar of wat terug al dat we kampioenen in autopech zijn.
Zal het eens opsnorren.
Dan gaat dat ook nog (vaker) kapot.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
Is het OV meschien iets voor jullie?
Als de auto in twee weken alle olie heeft opgesnoept bij normaal rijgebruik, dan is er meer aan de hand geweest. Je zou de auto eens moeten laten uitlezen bij een onafhankelijke garage (kost je iets van 20 a 30 euro). Is er wel de goede olie gebruikt? En hoe op peil was op peil? Onderste streepje of toch boven het midden?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:19 schreef jack4ya het volgende:
Auto's worden keurig onderhouden. 2 weken geleden zelf nog alles nagelopen, olie was op peil (!) etc. Dit is echt geen 'achterstallig onderhoud'.
Naja... de APK van donderdag die hoeft niet meer...
Als het olielampje brand wil dat niet zeggen dat je olie op is.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:36 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Als de auto in twee weken alle olie heeft opgesnoept bij normaal rijgebruik, dan is er meer aan de hand geweest. Je zou de auto eens moeten laten uitlezen bij een onafhankelijke garage (kost je iets van 20 a 30 euro). Is er wel de goede olie gebruikt? En hoe op peil was op peil? Onderste streepje of toch boven het midden?
Als in de factuur staat dat de auto geen klachten had en dat de olie is nagekeken/bijgevuld/vervangen (bij vervangen betaal je ook verwerkingskosten) en jij kan aantonen dat de auto een normaal rijgebruik heeft gehad, dan zou ik het onderhoudsbedrijf aansprakelijk stellen.
Mijn Starlet had ook wel eens dat het olielampje brandde en dan was je 5 kilometer verder nog op tijd om de olie bij te vullen. Het is niet zo dat ineens alle olie vervliegt en de cilinders zonder zitten. Wel wordt altijd aangeraden om zo snel mogelijk er iets aan te doen, omdat geen of te weinig olie onherstelbare schade kan opleveren aan alle bewegende onderdelen.
I stand corrected.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als het olielampje brand wil dat niet zeggen dat je olie op is.
Dat lampje vertelt je dat de meting van je oliedruk niet de gewenste waarde geeft. 2 Voor de hand liggende mogelijke oorzaken:
1. Je oliedruk is te laag. Dat komt door te weinig olie, een brakke oliepomp of een lek in je systeem.
2. Je druksensor is rot.
Niet doorrijden.
Was dacht ik het allerlaatste model (16v gxi). Reed met gemak 160. Kreeg er nog een behoorlijke inruil prijs op ook nog na 4 jaar.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die oude Starletjes btw... niet stuk te krijgen en nog rap ook!
Met benzine motor heb je er ellende aan. hoewel de blok kan wel heel lang mee.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je vaak bij de garage wil staan wel ja.
Engelse rommel.
Lul niet. Sommige dingen zijn gewoon domme pech, ik heb zelf ook eens een motor gehad die in elkaar was gedraaid omdat er wat in de Driem was gekomen waardoor de timing van slag was geraakt. Is kut, kost een hoop geld en heeft weinig te maken met wel of niet kunnen rijden, maar meer met onderhoud en domme pech.quote:
Ik zal het doorgeven aan mijn vriend.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:50 schreef Crocodi1e het volgende:
vrouw aan het stur, bloed aan de muur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we hebben het hier over toyota, geen volvo.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:12 schreef DutchSpike het volgende:
Een Toyota doodmaken?Dat is zoals een Nokia proberen kapot te maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:15 schreef krokdown het volgende:
[..]
we hebben het hier over toyota, geen volvo.VOLVO?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._______________________________x9999
Mensen van klasse rijden Duitse automerken.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:16 schreef Wrick het volgende:
daarom rijden mensen van klasse LandRover of RangeRover
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |