Ze zeggen weleens 'geluk dwing je af'.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:22 schreef jack4ya het volgende:
[..]
I resent that...
Dus als we bestolen worden, gevandaliseerd of aangereden (2x), of domweg botte pech, dan heb ik dat aan mezelf te danken?? Echt....
Bullsh*t.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:29 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ze zeggen weleens 'geluk dwing je af'.
Stond jij met een rokende auto op de A2 bij Utrecht? Was wel een bruut gezichtquote:Op maandag 23 januari 2012 12:07 schreef jack4ya het volgende:
Zo even klagen...
Wellicht kennen sommige users mijn historie wel. Ik(we) hebben ongekende pech met betrekking tot auto's. Nu liep gister van onze 'uiterst betrouwbaar merk' Corolla de motor in de soep.
Olielampje gebranden, voordat we veilig konden stoppen, was het al gedaan...
Dus een corolla gaat maar 7 uurjaar mee?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:31 schreef jack4ya het volgende:
Coulance regeling gold tot 7 uur.
Die van ons is 9 en half jaar.
Eens. Het kan nooit kwaad het wat hogerop te spelen. Je loopt weinig risico.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:38 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dus een corolla gaat maar 7 uurjaar mee?Dan vergoeden ze maar een gedeelte. Ik zou het er niet bij laten zitten.
Tsja, denkende auto's. Nooit een goed idee geweest.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
jij er klaar mee..? wat moeten die autos wel niet van jou denken ts?
hhmmm, dan zit ik dus helemaal in de problemen, motormanagement lampje brand al 10k km, zelfde geld voor de check oil melding, maar de auto heeft net nog een grote beurt gehad, en daar kwam niks naar voren...quote:Op maandag 23 januari 2012 12:23 schreef Hyman het volgende:
sowieso als het lampje brandt is het al veel te laat.
Of we doen een nieuw onderblok, gewoon bij een garage en we zijn mogelijk rond de 2000,- klaar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:54 schreef Kiekmieg het volgende:
Koop je een blok van een schade Toyota, hossel een of andere Sjonnie die je dat blok erin lepelt en je bent goedkoper dan 3000eu uit :-)
Even op dealextreme een OBD2 readertje kopen, kan je zien wat er mis is, waarschijnlijk iets lulligs als een verkeerd afgesloten benzinedopquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hhmmm, dan zit ik dus helemaal in de problemen, motormanagement lampje brand al 10k km, zelfde geld voor de check oil melding, maar de auto heeft net nog een grote beurt gehad, en daar kwam niks naar voren...
koop een brommerquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:33 schreef jack4ya het volgende:
Diesel? Mercedes? Kosten die geen vermogen aan belastingen?
(Niet dat ik nu voordelig uit ben)
En vriendlief vind het het niets("Een ... bak")
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |