Dan moet de bak idd wel groter zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
grind of houtpulp moet je uitproberen, wat jij en je kat fijn vinden.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:19 schreef MNR het volgende:
Thx voor de tips. Ik vroeg me af of er van die speciale feitjes waren, maar het maakt dus geen donder uit (op het grind na). Fijn om te weten!
quote:Op maandag 23 januari 2012 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet de bak idd wel groter zijnHeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're never fully dressed until you wear a smile
Heb nog geen kat, maar wil een kater nemenquote:Op maandag 23 januari 2012 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
grind of houtpulp moet je uitproberen, wat jij en je kat fijn vinden.
Hebben jullie allemaal katten? Krijg opvallend veel goeie tips!quote:Op maandag 23 januari 2012 11:20 schreef Murdera het volgende:
Ook op de manier waarop het klepje open gaat, als de kat eruit gaat en het klepje blijft openstaan dan gaat het flink stinken.
En hoe je hem open kan maken. Hij moet stevig dichtzitten, maar een tijd moeten kloten in die geur om hem open te kunnen maken is niet prettig.
3 stuks hier.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Hebben jullie allemaal katten? Krijg opvallend veel goeie tips!
" dat is toch zielig voor de kat? "quote:Op maandag 23 januari 2012 11:29 schreef rival het volgende:
enige tip die ik je kan geven is zet de bak buiten!
Want straks over een jaar ruik jij hem niet meer, maar je bezoek nog wel
Ik heb nu ook een konijn binnen, in kooi. Die verschoon ik altijd netjes 1 keer in de week en als ik visite krijg vaak de dag ervoorquote:Op maandag 23 januari 2012 11:29 schreef rival het volgende:
Goede vulling en op tijd schoon maken helpt een boel.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:29 schreef rival het volgende:
Ik schep iedere dag en maak 'm één keer in de week schoon. Katten komen niet buiten, dus dat is geen optiequote:Op maandag 23 januari 2012 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Goede vulling en op tijd schoon maken helpt een boel.
Buiten graven ze maar een gat.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:29 schreef rival het volgende:
oh jouw kamers zijn luchtdicht afgesloten.... luxe manquote:Op maandag 23 januari 2012 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Buiten graven ze maar een gat.Maar als ze binnen zijn moeten ze ook, maar dan in een kamer waar je verder eigenlijk niet komt.
Niet helemaal helaas, maar kamer waar de deur naar het balkon open kan staan en ook nog een groot raam open staat helpt wel.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
oh jouw kamers zijn luchtdicht afgesloten.... luxe man
Moet je hiermee gaan poetsenquote:Op maandag 23 januari 2012 11:34 schreef Cue_ het volgende:
M'n kiezen vinden het water uit de vriezer niet lief
ik poets nu met spul van dat merk waar ook al die electrische tandenborstels van zijnquote:Op maandag 23 januari 2012 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Moet je hiermee gaan poetsen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |