OMFGquote:Op maandag 23 januari 2012 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon zo op een zaterdagmiddag met 20 man aanbellen
Goeden ideequote:Op maandag 23 januari 2012 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Succes!quote:
Dan moet ze wel de vuurkorf aanzetten!quote:Op maandag 23 januari 2012 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan moet Lindy geen aanstekers meer gooienquote:Op maandag 23 januari 2012 10:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan moet ze wel de vuurkorf aanzetten!
Oh ik had dat zo gedaan hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 11:14 schreef Joysa het volgende:
Een school kiezen is nog meer hoerig takkewerk
ik weet het niet meerquote:Op maandag 23 januari 2012 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik had dat zo gedaan hoor
ik weet wat ik wil. ik weet alleen niet waar en of het slim is om versneld te doen.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ga je werken en ga je naar school als je wel weet wat je wil, slotje opgelost
Kun je niet een paar scholen kiezen en dan een gesprek vragen wat zij denken en dan de beste waar jij je het beste bij voelt kiezen?quote:Op maandag 23 januari 2012 11:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik weet wat ik wil. ik weet alleen niet waar en of het slim is om versneld te doen.
Die gesprekken zijn altijd goed. Ze zijn altijd vet positief over hun eigen school. Ik ga gewoon leerlingen zoekenquote:Op maandag 23 januari 2012 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je niet een paar scholen kiezen en dan een gesprek vragen wat zij denken en dan de beste waar jij je het beste bij voelt kiezen?
Natuurlijk zijn ze positief over zichzelf, maar je ziet het verschil toch wel of het fake is of nietquote:Op maandag 23 januari 2012 11:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die gesprekken zijn altijd goed. Ze zijn altijd vet positief over hun eigen school. Ik ga gewoon leerlingen zoeken
Ditquote:Op maandag 23 januari 2012 11:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat is samenvatten een hoerig takkewerk
Wij hebben er regen voor terug gekregenquote:Op maandag 23 januari 2012 12:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kutzon is weer pleite
Yaaaay w7 nagellakjes geshipt![]()
I don't know! Test het, ga douchen met rode lipstickquote:
Ik wil rode lipstick op doen maar straks krijg ik dit effect als ik door de regen ga:quote:Op maandag 23 januari 2012 12:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
I don't know! Test het, ga douchen met rode lipstick
Bwhehe. Ik denk dat het wel meevalt, zolang je niet langs je lippen gaat wrijven.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil rode lipstick op doen maar straks krijg ik dit effect als ik door de regen ga:
[ afbeelding ]
niet charmant
ja nikiequote:Op maandag 23 januari 2012 12:28 schreef Joysa het volgende:
dan doe je geen lipstick op, opgelost, slotje
Pehehe ik kreeg van 1 bepaalde collega ook telkens opmerking over mijn hakken.. Tot ik uiteindelijk zei: of.. als je nog lang door gaat zeiken; stamp ik met mijn hak in je voet !quote:Op maandag 23 januari 2012 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
echt he, elke keer als mijn collega's gaan wandelen en ik skip vanwege mijn hakken, moet ik weeeer de discussie aan over waarom ik dan geen makkelijke schoenen koopIk vraag me af of sommige kantoormenschen door hebben hoe vermoeiend ze kunnen zijn met elke keer dezelfde grappen en opmerkingen
Ik probeer hem wel eerst thuis uit of hij fatsoenlijk is danquote:Op maandag 23 januari 2012 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
nee, een fatsoenlijke lipstick loopt niet uit in de regen
snuif lijm of rook een jointjequote:Op maandag 23 januari 2012 12:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Schaar moet even een 'hoe voorkom ik rampscenario's in mijn hoofd'- post maken
pritt stiftquote:Op maandag 23 januari 2012 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Secondelijm en dan zit mn neus dicht
IK DOE HET WEER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |