OMFGquote:Op maandag 23 januari 2012 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon zo op een zaterdagmiddag met 20 man aanbellen
Goeden ideequote:Op maandag 23 januari 2012 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Succes!quote:
Dan moet ze wel de vuurkorf aanzetten!quote:Op maandag 23 januari 2012 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan moet Lindy geen aanstekers meer gooienquote:Op maandag 23 januari 2012 10:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan moet ze wel de vuurkorf aanzetten!
Oh ik had dat zo gedaan hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 11:14 schreef Joysa het volgende:
Een school kiezen is nog meer hoerig takkewerk
ik weet het niet meerquote:Op maandag 23 januari 2012 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik had dat zo gedaan hoor
ik weet wat ik wil. ik weet alleen niet waar en of het slim is om versneld te doen.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ga je werken en ga je naar school als je wel weet wat je wil, slotje opgelost
Kun je niet een paar scholen kiezen en dan een gesprek vragen wat zij denken en dan de beste waar jij je het beste bij voelt kiezen?quote:Op maandag 23 januari 2012 11:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik weet wat ik wil. ik weet alleen niet waar en of het slim is om versneld te doen.
Die gesprekken zijn altijd goed. Ze zijn altijd vet positief over hun eigen school. Ik ga gewoon leerlingen zoekenquote:Op maandag 23 januari 2012 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je niet een paar scholen kiezen en dan een gesprek vragen wat zij denken en dan de beste waar jij je het beste bij voelt kiezen?
Natuurlijk zijn ze positief over zichzelf, maar je ziet het verschil toch wel of het fake is of nietquote:Op maandag 23 januari 2012 11:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die gesprekken zijn altijd goed. Ze zijn altijd vet positief over hun eigen school. Ik ga gewoon leerlingen zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |