quote:Op maandag 30 januari 2012 21:21 schreef DaMart het volgende:
Beste Frank, het uur is al ruim voorbij, dus we willen je graag enorm bedanken voor je bijdrage hier vanavond. Het was erg interessant en het belooft wat voor je boek. We hopen natuurlijk dat je nog even blijft om eventueel nog openstaande vragen nog te beantwoorden, maar we willen je in ieder geval alvast (nogmaals) bedanken voor je bijdrage.
Ik ga het zeker lezen en beloof bij deze te laten weten wat ik ervan vondquote:Op maandag 30 januari 2012 21:23 schreef FrankVanGemert het volgende:
Graag gedaan. Het is voor mij ook leuk om te horen hoe het boek 'valt'..
Ik zou anders naar hem gekeken hebben, als ik het verhaal vooraf kende.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan was u hard gaan hollen
[..]
Dus we mogen aannemen dat er geen ontkomen aan is?
Een ding aan de inleiding vind ik opmerkelijk: een onverwacht levensdelict. Waar is dat een (vrij typische) omschrijving van? Ging het per ongeluk?
Ah! Op zo'n manier: voor u onverwacht. Duidelijkquote:Op maandag 30 januari 2012 21:26 schreef FrankVanGemert het volgende:
Ik zou anders naar hem gekeken hebben, als ik het verhaal vooraf kende.
Hij beging een poging tot moord anderhalve week nadat we het laatste gesprek hadden. Ondanks dat ik wist dat hij depressief was en slecht in zijn vel zat, kon ik dat niet zien aankomen. Dat kon ik me gewoon niet voorstellen. Onveracht dus.
Wanhoop niet:quote:Op maandag 30 januari 2012 21:50 schreef Zeroku het volgende:
Bent u ooit ook maar enig moment bang voor hem geweest?
Edit: Noes, te laat.
Ik ben echt heel benieuwdquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:58 schreef Thieske het volgende:
Heb het boek gisteren gekocht en in een ruk uitgelezen. Fascinerende persoonlijkheid die Jan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |