Ik denk ook niet dat hij echt is. Heb er geen verstand van, maar ik vind de rand te 'recht'quote:Op maandag 23 januari 2012 02:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan me haast niet voorstellen dat die poster echt is.
Nou, afgelopen week.. Twee pagina's terugquote:Op maandag 23 januari 2012 03:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben nu die documentaire waar iemand het hier afgelopen week over had: pint-sized preachers.: omg
http://www.avclub.com/articles/pintsized-preachers,60431/
Ik heb sinds de komst van het internet zoveel bizarre dingen gelezen/gezien dat ik dacht dat niets me meer zou verbazen. Nou....dat klopte dus nietquote:Op maandag 23 januari 2012 07:17 schreef LieLie het volgende:
Nou, afgelopen week.. Twee pagina's terug
Maar erg he?
Hier ook. En ik voel me zelfs fris en wakker en dat na een hoofdbrekend avondje vragen beantwoorden in de kroeg.quote:
Ohnoes, bij ons op de meldkamer hebben ze ook om de haverklap dit, vaag is dat!quote:Op maandag 23 januari 2012 08:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit hier redelijk fris, voel me niet helemaal 100% (..)
Er zijn veel mensen met dezelfde korte klachten die ik had, er was zelfs een chirurg tijdens een OK weggelopen wegens acute buikloopprecies wat ik had... er heerst ook noro virus op een afdeling
quote:Op maandag 23 januari 2012 08:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit hier redelijk fris, voel me niet helemaal 100% (..)
Er zijn veel mensen met dezelfde korte klachten die ik had, er was zelfs een chirurg tijdens een OK weggelopen wegens acute buikloopprecies wat ik had... er heerst ook noro virus op een afdeling
Bij mannen ook niet, Tsonga bvquote:Op maandag 23 januari 2012 11:31 schreef borisz het volgende:
Kreunapova gaat toch winnen lijkt het. Al weet je het nooit bij vrouwentennis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net even een stukje van gezien.. scary shitquote:Op maandag 23 januari 2012 03:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben nu die documentaire waar iemand het hier afgelopen week over had: pint-sized preachers.: omg
http://www.avclub.com/articles/pintsized-preachers,60431/
Graag gedaan als je je aangesproken voelt met fanatiek.quote:
Het is voor mij geen bijzaak,maar de hoofdzaak. Klinkt wel fanatiekquote:Op maandag 23 januari 2012 12:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Graag gedaan als je je aangesproken voelt met fanatiek.
quote:Op maandag 23 januari 2012 11:35 schreef AnneX het volgende:
Voor Piet en andere geïnteresseerden :LekkerrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snap dat je jezelf daarmee niet wilt vergelijken en toch deden al die 'idioten' het ook uit naam van hun geloof. Nog afgezien van de vele oorlogen die uit naam van 'het geloof' gevoerd zijn en worden.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:05 schreef freecell het volgende:
Nee, daar worden we het ook niet over eens
En dat je het erg vindt dat mensen fanatiek geloven, vind ik prima.
Alleen jammer dat je me letterlijk even erg vindt als de 'God hates fags' idioten en mensen die vliegtuigen in gebouwen vliegen.
En daar protesteer ik tegen. Gek he?
Ik vraag me ernstig af of die oorlogen er zonder het geloof niet ook geweest waren,met een andere slechte smoes.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Snap dat je jezelf daarmee niet wilt vergelijken en toch deden al die 'idioten' het ook uit naam van hun geloof. Nog afgezien van de vele oorlogen die uit naam van 'het geloof' gevoerd zijn en worden.
Ja, maak er maar grapjes over.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:10 schreef freecell het volgende:
Ik zou duiken, voor je het weet komt er een groep baptisten met waterbommen gooien...
Nou, wat zal ik dan eens doen?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maak er maar grapjes over.
Dat zullen de slachtoffers van de vele aanslagen en oorlogen die uit naam van het geloof zijn gedaan ook vast kunnen waarderen.
Het is daar toch midden in de nachtquote:
+ 10 van hier en idd; errug laat! Het staat nu dit;quote:Op maandag 23 januari 2012 14:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is daar toch midden in de nacht
Spelen die nu? En hoeveel staat het?
Zou al een stuk helpen, ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:26 schreef freecell het volgende:
Nou, wat zal ik dan eens doen?
De schuld op me nemen van elke idioot die toevallig hetzelfde gelooft als ik?
Whut?? Ik vond hem wel grappig hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 14:29 schreef freecell het volgende:
En nog even hoor,maar grapjes over katholieke priesters kunnen hier, grappen over christenen kunnen hier, grappen over dictators en dergelijke kunnen hier ook, maar een woordspeling over baptisten en waterballonnen niet?
Ochja, verschil moet er wezen he?
Geen enkel mens heeft het recht om een oorlog te beginnen of een ander te doden uit naam van wie of wat dan ook. En dat vind ik met mijn hele hart en heb ik nog nooit onder stoelen of banken gestoken.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou al een stuk helpen, ja.
Als je zou kunnen begrijpen dat geloof niet het belangrijkste in het leven is. En dat mensen dus niet uit naam van dat geloof het recht hebben andere mensenlevens te nemen of oorlogen te beginnen.
quote:1.TVOH is GEEN doorgestoken kaart ;-)
2.De favorietenrol is de slechtste rol die ik ooit gespeeld heb...
ja zelfs erger dan m'n rol in "Boyband"...
3.Ik heb een allergie ontwikkeld tegen de woorden "klein" en "liedje"...
4.De "Muppets" en The Voice lijken best wel op elkaar...
5.Het coachen van Simon Keizer met Wordfeud begint resultaat te tonen...
6.Marco B. heeft een wekelijkse bloedtransfusie nodig vanwege zijn
afscheid "met bloedend hart"...
7.Erwin Nyhoff had zich eigenlijk ingeschreven voor 'Ter land, ter zee en
in de lucht', maar was z'n bootje vergeten.
8.Paul Turner is uitgenodigd bij "De Toppers", (echt waar).
9.Wouter Vink was zo boos dat hij z'n broek UIT z'n laarsjes getrokken heeft...
10.Iris Kroes na de overwinning schreeuwde "Ik ben Harpstikke blij!!!".
11.Niels Geusebroek is gevraagd om het olympisch schaatsteam te coachen
vanwege zijn onnavolgbare dansmoves. ()
12.Chris Hordijk wordt de vaste stand-in van Guido Weijers.
"Ach wat kan mij het schele Guido", aldus Chris.
13.Mijn zoontjes vinden het toch fijner als ik thuis ben om met ze te stoeien...
Bobby: "Dat kan je wel als beste he..." (goed bedoeld, maar au).
Billy: "Jammer he, Maar je bent wel the pappa of Holland" (slik).
Waarom zou je dat willen doen?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:35 schreef golfer het volgende:
Ik zal je dan maar niet het dilemma voorleggen om te kiezen tussen je dierbaren of het geloof?
Nee, maar ik zeg niet dat geloof het belangrijkste is in mijn leven.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:37 schreef freecell het volgende:
Waarom zou je dat willen doen?![]()
Ik ga jou toch ook geen keuze voorleggen tussen je kind of je meest close vriend?
have fun.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:39 schreef freecell het volgende:
Enik ga nu even weg, kraambezoekBij nog meer verschrikkelijk enge mensen
Gelukkig zijn er steeds meer gemeenten bij die wel de vrijheid geven.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:40 schreef MaximusTG het volgende:
Ach, zolang iemand die gelooft mij niet beperkt in mijn vrijheden onder het mom van 'dat mag niet volgens mijn heilige boek', en me niet probeert te bekeren maakt het mij allemaal niet uit.
Maar helaas.. nog steeds kan ik niet elke zondag winkelen.
Ja, geef mij maar een fijne minaret als buurman.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en wat mij betreft mogen die klokken ook wel afgeschaft wordenNiet fijn dat gedingdong zondag ochtend van 9 tot 10
Die hebben het fatsoen om vrijdagmiddag herrie te maken en niet iedere ochtend om 0700 uur zoals de Katholieke kerk vroeger tegenover me. Niet dat ze voor de mis of zo luiden, de kerk zat gewoon potdichtquote:Op maandag 23 januari 2012 15:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, geef mij maar een fijne minaret als buurman.
Wat dacht je van 5x per dag elke dag?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Die hebben het fatsoen om vrijdagmiddag herrie te maken en niet iedere ochtend om 0700 uur zoals de Katholieke kerk vroeger tegenover me.
Waarom op zondag en niet op woensdag om maar iets te noemen?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:18 schreef AnneX het volgende:
En op zondag winkelsluiting is wat mij betreft prima.
Rustdag
Historisch gegroeid bv ? ( vanuit de kerk, dat wel)quote:Op maandag 23 januari 2012 15:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom op zondag en niet op woensdag om maar iets te noemen?
Ja, dat snap ik maar waarom moet een heel klein percentage mensen aan de rest van Nederland verplichten dat de winkels op zondag dicht moeten zijn?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:23 schreef AnneX het volgende:
Historisch gegroeid bv ? ( vanuit de kerk, dat wel)
Wat een onzinquote:Op maandag 23 januari 2012 15:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Historisch gegroeid bv ? ( vanuit de kerk, dat wel)
Woensdagmiddag is /was schoolvrij en clubjes dag.
@Sun: toen we hier pas woonden, kwam er bezoek uit de stad en die ergerden
zich al op voorhand.
En als zij vertrokken, einde avond, bleken ze nix gemerkt te hebben.
Het is een mindset, mensen![]()
Ach, het geeft ook structuur en zekerheid.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik maar waarom moet een heel klein percentage mensen aan de rest van Nederland verplichten dat de winkels op zondag dicht moeten zijn?
Net zo erg als op zaterdag in Israël.
Ik kies graag mijn eigen structuur en zekerheid op de momenten dat ik dat wil en niet opgedrongen door welk geloof dan ook.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:39 schreef AnneX het volgende:
Ach, het geeft ook structuur en zekerheid.
Lekker, denk ik.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:42 schreef AnneX het volgende:
Nu ga ik sucadelappen klaarmaken op hindostaans surinaamse wijze.
Even opzoeken: Dhen Dheng ragi.
Bron: http://www.nu.nl/internet/2722173/brein-speelt-eigen-rechter.htmlquote:Volgens het bedrijf (XS4All) zijn de criteria onduidelijk en is bovendien niet bepaald wie een zwarte lijst moet gaan bijhouden. “Brein heeft via haar advocaat al laten weten die verantwoordelijkheid te weigeren. Wij kunnen het niet doen, want onze verbindingen zijn straks geblokkeerd.”
Was die model voor Puss in Boots?quote:
Gewoon weglatenquote:Op maandag 23 januari 2012 16:58 schreef golfer het volgende:
Iemand die een goed alternatief heeft voor groene en rode paprika in een gerecht?
Zowel B. als ik houden er niet echt van en morgen ga ik voor onze vrienden deze paella van Ramsay maken, maar daar zit dus ook dat spul in het recept.
Courgette of aspergetips een idee als vervanger?
Hhhm...zeekraal is wel een leuk idee, want behalve kippendijen en chorizo ben ik van plan om ook wat reuzengarnalen er in te verwerken.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Gewoon weglaten
En uiteraard kan je wat anders toevoegen, zeekraal lijkt me ook erg lekker in de Paella
Doperwten zit al in het originele recept.quote:
Klinkt goed! Niemand die de paprika zal missenquote:Op maandag 23 januari 2012 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Doperwten zit al in het originele recept.
Rode ui is ook wel een idee. Daar heb ik nog een netje van liggen.![]()
Het wordt dus zeekraal, rode ui en doperwten naast de rest van de herrie die er in gaat.
wortel?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:58 schreef golfer het volgende:
Iemand die een goed alternatief heeft voor groene en rode paprika in een gerecht?
Zowel B. als ik houden er niet echt van en morgen ga ik voor onze vrienden deze paella van Ramsay maken, maar daar zit dus ook dat spul in het recept.
Courgette of aspergetips een idee als vervanger?
Rauw met een dipjequote:
Wat is seitan eigenlijk? Of belangrijker: hoe smaakt dat?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:16 schreef Vork het volgende:
Ik heb nog mooi een restje van m'n seitan-en-bierstoofpotje van gisteren over. Alleen mis ik nu nog het juiste bijpassende weer. Hier is geen kou en regen.
Robin heeft er een mooi artikel over op zijn blog!quote:Op maandag 23 januari 2012 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is seitan eigenlijk? Of belangrijker: hoe smaakt dat?
Hier heb ik een Vlaamse hutsepot opstaan. Ziet er goed uit
Haar blog.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:46 schreef krakkemieke het volgende:
Robin heeft er een mooi artikel over op zijn blog!
Iets met tarwemeel uitwassen zodat je de gluten overhoudt. Ofzo.
Je maakt een stevig deeg van water en hardetarwebloem,quote:Op maandag 23 januari 2012 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is seitan eigenlijk? Of belangrijker: hoe smaakt dat?
Hier heb ik een Vlaamse hutsepot opstaan. Ziet er goed uit
Hmm, dat klinkt bekend! Ik heb een blog gelezen van twee mensen die op een dollar per dag probeerden te leven en dat gebruikten ze veel als avondetenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Je maakt een stevig deeg van water en hardetarwebloem,
Goed lang kneden, zodat de gluten zich mooi vormen.
Dan hou je het deeg onder een stromende kraan en je spoelt het deeg, je verwijderd nu het zetmeel. Dit blijf je doen, al knedend, tot je water helder blijft.
Je hebt dan de pure tarwegluten over, vrij hoogwaardig eiwit.
Leuk dat je zo'n fijne auto hebt!quote:Op maandag 23 januari 2012 18:53 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Tijd om naar huis te gaan. Hectisch dagje vandaag met een spontaan ritje naar de andere vestigingEindelijk de auto eens op een lange rit uitgeprobeerd
Cruise control... zo lekker
Wat rij je?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:53 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Tijd om naar huis te gaan. Hectisch dagje vandaag met een spontaan ritje naar de andere vestigingEindelijk de auto eens op een lange rit uitgeprobeerd
Cruise control... zo lekker
Gelukkig kun je tarwegluten ook zo los, als zodanig kopen. Dat scheelt een hoop gezeik.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Je maakt een stevig deeg van water en hardetarwebloem,
Goed lang kneden, zodat de gluten zich mooi vormen.
Dan hou je het deeg onder een stromende kraan en je spoelt het deeg, je verwijderd nu het zetmeel. Dit blijf je doen, al knedend, tot je water helder blijft.
Je hebt dan de pure tarwegluten over, vrij hoogwaardig eiwit.
Hoe smaakt het eigenlijk?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:01 schreef Vork het volgende:
Gelukkig kun je tarwegluten ook zo los, als zodanig kopen. Dat scheelt een hoop gezeik.
Een Opel Astra 1.7cdtiquote:
Imo vraagt Freecell of niemand je dat.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:35 schreef golfer het volgende:
Ik zal je dan maar niet het dilemma voorleggen om te kiezen tussen je dierbaren of het geloof?
Nog nooit in gereden, is dat fijner dat zo een stuiterbak als een Focus of Golf?quote:
Wat dat betreft zou het hier in huis wel weer kunnen, hihiquote:
Dat hangt er vanaf wat je ermee doet. Gangbaar is (en dat is ook wat ik er ongeveer mee heb gedaan) om er een soort deeg van te maken met o.a. bouillon en sojasaus (ik had er zelf nog knoflook en wat citroensap bij gedaan) om het vervolgens een uurtje te laten pruttelen in een pan met bouillon. Uiteindelijk krijgt het een hartige, haast vlezige smaak en een stevige structuur (eiwit). Als je het bakt krijg je daar ook weer een krokanter laagje op. Je kan het in stoofgerechten doen, gehakt van maken, burgers noem het maar op.quote:
Ik wil het wel eens proberenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:48 schreef Vork het volgende:
Dat hangt er vanaf wat je ermee doet. Gangbaar is (en dat is ook wat ik er ongeveer mee heb gedaan) om er een soort deeg van te maken met o.a. bouillon en sojasaus (ik had er zelf nog knoflook en wat citroensap bij gedaan) om het vervolgens een uurtje te laten pruttelen in een pan met bouillon. Uiteindelijk krijgt het een hartige, haast vlezige smaak en een stevige structuur (eiwit). Als je het bakt krijg je daar ook weer een krokanter laagje op. Je kan het in stoofgerechten doen, gehakt van maken, burgers noem het maar op.
Hmm, dat hippie valt mee hoor....quote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou het hier in huis wel weer kunnen, hihiIk ver-hippie helemaal de laatste tijd
Seitan meet?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil het wel eens proberenKook jij?
Elke dag seitan lijkt me nou ook niet echt geweldig hoor, Vorkquote:
Het is Duits dus ook een stuiterbakquote:Op maandag 23 januari 2012 19:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nog nooit in gereden, is dat fijner dat zo een stuiterbak als een Focus of Golf?
Nee, op visite bij een oude vriendquote:
Ik kook dagelijks. Maar seitan, dat eet ik niet zo vaak. Maar ik het best nog wel een keer klaarmaken hoor. Je mag meeetenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:55 schreef Isabeau het volgende:
Elke dag seitan lijkt me nou ook niet echt geweldig hoor, Vork
Dus ik mag niet mee.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, op visite bij een oude vriend
het is ook helemaal niet viesquote:Op maandag 23 januari 2012 19:56 schreef freecell het volgende:
Je laat het nog lekker klinken ook Vork:D
Ja, al járen.quote:
Mij wil je niet in een klein huisje hebbenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:03 schreef Vork het volgende:
Iedereen is welkom.
Alleen niet allemaal tegelijk. Ik heb maar een klein huisje/budget.
Dat lieg je!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Mij wil je niet in een klein huisje hebben
* freecell breekt dingen af
in mijn keuken kun je rustig een handstand doen. een flikflak moet ook nog wel lukken zonder iets te slopen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet.
Ik heb een keer in een kleine keuken een handstand gedaan.
Hele servieskast gediggeld.
Mijn rug niet meegerekendquote:Op maandag 23 januari 2012 20:09 schreef z80 het volgende:
[..]
in mijn keuken kun je rustig een handstand doen. een flikflak moet ook nog wel lukken zonder iets te slopen.
Klinkt bekend, bij mij vliegen er ook altijd spontaan zaken rond, tik dingen om, of beginnen spontaan uit elkaar te vallen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet.
Ik heb een keer in een kleine keuken een handstand gedaan.
Hele servieskast gediggeld.
wanneer kunnen we aan tafel?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:03 schreef Vork het volgende:
Iedereen is welkom.
Alleen niet allemaal tegelijk. Ik heb maar een klein huisje/budget.
Je hebt een poltergeist!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Klinkt bekend, bij mij vliegen er ook altijd spontaan zaken rond, tik dingen om, of beginnen spontaan uit elkaar te vallen.
Jij doet ook regelmatig een handstand?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Klinkt bekend, bij mij vliegen er ook altijd spontaan zaken rond, tik dingen om, of beginnen spontaan uit elkaar te vallen.
Hoef ik niet te doen om een kast om te gooien, daar loop ik gewoon tegenaan.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij doet ook regelmatig een handstand?
Of jij gaat er gewoon eens eten. Met boerenkool of rabarber.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:10 schreef z80 het volgende:
[..]
wanneer kunnen we aan tafel?
of een andere optie. jij kookt en ik zorg voor de ruimte bij mij thuis.
Nee, ik ben er eerder een, ik ben gewoon wat onhandigquote:
Pietergeistquote:Op maandag 23 januari 2012 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, ik ben er eerder een, ik ben gewoon wat onhandig
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoef ik niet te doen om een kast om te gooien, daar loop ik gewoon tegenaan.
Al heel lang!!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:19 schreef freecell het volgende:
Isa, je onderschrift_O-
Zie hem nu pas, hoelang heb je die al?
Al heel lang inderdaadquote:Op maandag 23 januari 2012 20:19 schreef freecell het volgende:
Isa, je onderschrift_O-
Zie hem nu pas, hoelang heb je die al?
Een schoon overhemd zit ook heel snel onder vlekken, hoe meer rode wijn, tomaten of boter een saus bevat, hoe sneller die op mijn kleding zitquote:
Dus jij bent ook vlek-verwijder-expert?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Een schoon overhemd zit ook heel snel onder vlekken, hoe meer rode wijn, tomaten of boter een saus bevat, hoe sneller die op mijn kleding zit
Hoi AnneX!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:29 schreef AnneX het volgende:
Zeg Piet, heb je post # 38 gezien ?
( foto van de stokkies)
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus jij bent ook vlek-verwijder-expert?
Ah, nee had ik gemist, volgende keer wat meer uit elkaar leggen, hoe smaakten ze?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:29 schreef AnneX het volgende:
Zeg Piet, heb je post # 38 gezien ?
( foto van de stokkies)
Drastisch hoor, zetquote:
Daar heb ik mijn vriendje Persil Bosch voor.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus jij bent ook vlek-verwijder-expert?
Je kunt het ook kant-en-klaar in potjes en blikjes kopen, zit het al in een hartig sausje.quote:
Oh, ik heb gesmuld en alles zelf opgegeten!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, nee had ik gemist, volgende keer wat meer uit elkaar leggen, hoe smaakten ze?
Dat zou ik niet echt herkennen als seitan. Beetje korrelig, of lijkt dat maar?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:50 schreef Vork het volgende:
Bij mij zag het er gisteren zo uit
[ afbeelding ]
Mmmmm beef jerkie, zo lekkerquote:Op maandag 23 januari 2012 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
hm, maken ze daar ook vegetarische jerkies van?
Dat lijkt. Het kan zijn dat ik het nog langer had kunnen kneden, maar ik vond het qua textuur al wel stevig genoeg.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:54 schreef RobinOok het volgende:
Dat zou ik niet echt herkennen als seitan. Beetje korrelig, of lijkt dat maar?
Ja, de vegetarische beef jerky die ik ken maken ze inderdaad van soja.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:54 schreef Vork het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat dat dan weer van soja werd gemaakt. Dingen als mock duck en mock chicken is volgens mij van in ieder geval wel van gluten.
Mja voor 40 EUR de kiloquote:Op maandag 23 januari 2012 20:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mmmmm beef jerkie, zo lekkerHaske duur dat spul, bij de appie verkopen ze het in kleine zakjes.
binnenkort even bij de toko hier in de stad binnenlopen om te zien of ze dit hebben.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:45 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Je kunt het ook kant-en-klaar in potjes en blikjes kopen, zit het al in een hartig sausje.
Ziet er niet zo lekker uit, maar toch heeft het wel wat. Ook die uit een potje.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
(onder de foto meer info)
Lijken net McDonald's hamburgers in stukjesquote:Op maandag 23 januari 2012 20:50 schreef Vork het volgende:
Bij mij zag het er gisteren zo uit
[ afbeelding ]
Rembrandtplein SlamFM? Die zijn er ook niet dit jaarquote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Geen koninginnedagfeest dit jaar in A'dam(Museumplein). Nu ging ik daar toch nooit naartoe maar dat betekent misschien dat het buiten dat plein (waar ik wel graag naartoe ga) nóg drukker gaat worden...
Waar was het voor?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben heel blij want het ging goed vandaag! De camera zag ik op een gegeven moment niet meer (voor de verdwenen camera-angst!), er waren 3 meiden (1 regelde de camera en het geluid) en 2 meiden waren mij aan het interviewen en het was een heel leuk, grappig en gezellig gesprek
. Zelfs zo goed dat ze mij direct mailden om wat dansfoto's te sturen omdat ze daar heel benieuwd naar waren. Daarna nog een paar foto's gemaakt en een 'loopje' gefilmd en toen weer naar huis.
Misschien ging het iets té goed en word ik straks nog uitgekozen ook. We zien wel
.
Ja Rembrandtplein vind ik heel leuk, behalve dat SlamFM gedeelte dus dat komt nu mooi uitquote:Op maandag 23 januari 2012 21:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Rembrandtplein SlamFM? Die zijn er ook niet dit jaar
Ik was op casting bij Talpa voor een datingprogamma. Ging me niet zo om het programma maar om de casting zelf. Word nml wat onzeker als ik stil zit, geinterviewd wordt en met een camera op mn neus. Maar ging dus nu goed en dat voelt als een kleine overwinning op mezelfquote:
Casting voor een datingpogramma? Wat zou je dan moeten oen als je gekozen wordt?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik was op casting bij Talpa voor een datingprogamma. Ging me niet zo om het programma maar om de casting zelf. Word nml wat onzeker als ik stil zit, geinterviewd wordt en met een camera op mn neus. Maar ging dus nu goed en dat voelt als een kleine overwinning op mezelf.
Met braamyo uitgaanquote:Op maandag 23 januari 2012 21:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Casting voor een datingpogramma? Wat zou je dan moeten oen als je gekozen wordt?
Take me out?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik was op casting bij Talpa voor een datingprogamma. Ging me niet zo om het programma maar om de casting zelf. Word nml wat onzeker als ik stil zit, geinterviewd wordt en met een camera op mn neus. Maar ging dus nu goed en dat voelt als een kleine overwinning op mezelf.
Waarom moet je naar iemand kijken voor wie het een obsessie is?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:52 schreef golfer het volgende:
24-uur met....was heel bijzonder en vooral aan te raden aan iedereen die met eten en dik/dun bezig is.
Hoe geobsedeerd kan iemand zijn met voedsel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon me er niet toe zetten er naar te kijken vandaag, na de trailer voelde ik me al licht ongemakkelijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:52 schreef golfer het volgende:
24-uur met....was heel bijzonder en vooral aan te raden aan iedereen die met eten en dik/dun bezig is.
Hoe geobsedeerd kan iemand zijn met voedsel.
Een tweeling.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:53 schreef Isabeau het volgende:
Waarom moet je naar iemand kijken voor wie het een obsessie is?
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedenavond
kijk eens, dit armbandje, speciaal voor mij gemaakt, met mijn wensenik heb de kraalkleuren enzo gekozen
Dat medaillonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik had er zelf ook heel weinig van verwacht, maar het werd fascinerender dan ik gedacht had.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:54 schreef TAV74 het volgende:
Kon me er niet toe zetten er naar te kijken vandaag, na de trailer voelde ik me al licht ongemakkelijk.
Was echt niet in de stemming voor iets met enig gewicht, misschien kijk ik nog wel eens terugquote:Op maandag 23 januari 2012 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had er zelf ook heel weinig van verwacht, maar het werd fascinerender dan ik gedacht had.
Eijk.... Sorry zeggen is lastig, maar iemand eruit gooien omdat hij meebad is natuurlijk schandalig.quote:Omdat hij hardop delen van het eucharistische gebed meebad, moet pastoraal werker Tejo van der Meulen worden ontslagen, vindt mgr. Eijk.
Bovendien heeft Van der Meulen gepreekt en het evangelie voorgelezen, allemaal taken die aan diakens en priesters zijn voorbehouden. Dat meldt Trouw. De verantwoordelijke pastoor Griffioen heeft een berisping gekregen voor het dulden van deze - overigens veel voorkomende - misstand.
Als ze iets niet hadden, dan was het gewicht.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:57 schreef TAV74 het volgende:
Was echt niet in de stemming voor iets met enig gewicht, misschien kijk ik nog wel eens terug
Volgens mij was dat gewicht nu juist hetgeen er ontbrakquote:Op maandag 23 januari 2012 21:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Was echt niet in de stemming voor iets met enig gewicht, misschien kijk ik nog wel eens terug
Onbedoeld best een leuk woordgrapjequote:Op maandag 23 januari 2012 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ze iets niet hadden, dan was het gewicht.
Eerst met vertraging kijken naar Spoorloos en dan Bea er achteraan hier.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:02 schreef LieLie het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)373848&type=1&ref=nf
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:02 schreef LieLie het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)373848&type=1&ref=nf
...dus je klaagt dat er geen magnetron is. Die je toch niet zou gebruiken.quote:Hello,
I’m asking for advice. My workplace doesn’t have a microwave. Sandwiches and salad are ok, but I think it is important to eat something warm. Even if there would be a microwave I won’t use it as I don’t eat food from microwaves.
I’m twisting my mind and can’t find best solution for myself. I would appreciate any advices.
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:27 schreef Isabeau het volgende:
Commentaar bij een blog over het meenemen van je eigen lunch naar werk:
[..]
...dus je klaagt dat er geen magnetron is. Die je toch niet zou gebruiken.![]()
Zijn sommige mensen wel 'for real'?!
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
Hapje brood
Slokje warme thee
ff springen en draaien
Klaar.
Diezelfde tweeling die vorig jaar door het VK magazine was geinterviewd? Dat vond ik al zo'n 'awkward' interview...quote:
Ja, die tweeling L.A. Raeven, dat anorexia-kunstproject.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Diezelfde tweeling die vorig jaar door het VK magazine was geinterviewd? Dat vond ik al zo'n 'awkward' interview...
Nee duurt meestal nog even voordat het op Uitzending Gemist staat.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Net gezocht; staat helaas nog niet online.
Ik kan het niet aanzien! Het is echt vre-se-lijk! Hij doet alles fout wat je maar fout kan doen en ik ben pas op de helft!!!!!!! Aaaaaarrrrrggghhhhquote:Op maandag 23 januari 2012 21:36 schreef minilot het volgende:
Haaa FF, wat zou het tof zijn als ze je uitkiezen! Wél eerlijk zeggen hoor, want dat willen we dan natuurlijk allemaal wel graag gaan zien.![]()
Even iets dat ik moet delen:
Het ALLERTOFSTE asperge-in-tempurabeslag-recept OOIT!![]()
Dames en heren: de Vegan Black Metal Chef!
"As the flames of Satan boil your water... into Oblivion... add your cup of jasmine rice"
Was in staat een mossad hit squad op hem af te sturequote:Op maandag 23 januari 2012 23:02 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik kan het niet aanzien! Het is echt vre-se-lijk! Hij doet alles fout wat je maar fout kan doen en ik ben pas op de helft!!!!!!! Aaaaaarrrrrggghhhh
*edit*
om die flied garlic moe'k wel lachen gelukkig.
Maar eten wil ik het nog niet....![]()
Ja, daar hebben we het net overquote:Op maandag 23 januari 2012 23:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Klinkt lekker B! Lekker simpel ook![]()
Aller lekkerst zou natuurlijk zijn zelf de lemoncurd te maken![]()
Ik had laatst zomaar eidooiers en citroen over.. dus toen heb ik een potje voor mijn moeder gemaaktquote:Op maandag 23 januari 2012 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
sow, lang niet meer gehad, lemon curd...
Brits
Toetjes vind ik een goed excuus om nog iets lekkers na het eten te nemen. Ben gek op toetjes, al is het simpel een schaaltje chocoladevla, dikke vruchtenyoghurt of wat fruitquote:Op maandag 23 januari 2012 23:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik eet ook nooit standaard een toetje, en zie toetjes überhaupt als snoeperij/verwennerij
Wat ga je maken, Bluezz?
edit na edit: frambozen, yum
Vanaf 1 uur is er tennisquote:Op maandag 23 januari 2012 23:27 schreef Sunnythesun het volgende:
pilletje weer vergeten
Zo toch maar een poging tot slapen wagen, maar ik vrees dat het weer een leesfestijn wordt
Federer veegde Del Potro van de baanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 06:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Ga ik eruit voor Clijsters, geeft net nu mn tv geen signaal
Edit; op internet gecheckt, gewonnen van de nr 1
Top ik ben voor Rogerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Federer veegde Del Potro van de baan
Als ik wel eens naar tennis op TV kijk heb ik altijd zin om te tennissen op de Wii... maar ja die is verkochtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Top ik ben voor Roger.
Hopelijk is er weer signaal voor de match Nadal.
Dan ga je op echt tennisquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik wel eens naar tennis op TV kijk heb ik altijd zin om te tennissen op de Wii... maar ja die is verkocht
Oooh wat ben ik daar slecht in! Denk dat ik de bal heel ver kan slaan en dan gaat ie schuin, 3 meter van mij afquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:19 schreef Bluezz het volgende:
Nee real tennis mag ik niet eens
Ik ben niet van het sport kijken, alleen live honkbal vind ik nog wel te doen.
Ik walg ook al hahahaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:21 schreef Bluezz het volgende:
Gadverdamme! Zit net een broodje pindakaas naarbinnen te werken
TV-kijk sporten doe jij het liefstquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:24 schreef borisz het volgende:
Heb 3x getennist met gym. Best een zware sport. En helemaal voor mij
.
Ik tafeltennis liever. Of badminton
Pakketbusje staat nu voor de deurquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:55 schreef Sunnythesun het volgende:
*tap tap tap*
waar blijft die pakketbezorgen nouhou!?!?!
Meestal komt hij wel rond deze tijd.. maar ik zit al een tijdje te wachten, had al lang en breed boskippen kunnen doenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Pakketbusje staat nu voor de deur. Zal zo die kant op komen denk ik.
Net gelunchtquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:08 schreef Bluezz het volgende:
Poes is weer megabang, én stofzuigen én tot overmaat van ramp loopt er ook nog een doodenge glazenwasser rond![]()
Ja.. maar ga toch maar ff boskippen halen geloof ikquote:
Whahaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:20 schreef borisz het volgende:
Een nieuwe versie van looking at things. Met Emile Roemer.
http://roemerlookingatthings.tumblr.com/
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:20 schreef borisz het volgende:
Een nieuwe versie van looking at things. Met Emile Roemer.
http://roemerlookingatthings.tumblr.com/
Die Amerikanen lopen wel voor op ons qua filmlanceringenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:51 schreef borisz het volgende:
Nominatie Oscar beste film
• Warhorse, - niet gezien
• The Artist, - niet gezien
• Moneyball, - aardig, maar niet oscar-waardig
• The Descendants, - niet gezien
• The Tree of Life, - niet gezien
• Midnight in Paris, - aardig, beetje bewerkelijk, niet zo goed als de hype
• The Help, - aardig, beetje Color Purple-achtig
• Hugo, - nog niet gezien
• Extremely Loud - • Incredibly Close. - is één film boriszen nog niet gezien.
Welke films zijn de moeite waard om te kijken?. Heb er geen 1 gezien
. En wie moet er winnen volgens jullie?
.
Nog geen eentje van gezien en de enige die op mijn verlanglijstje daarvan staat in The Descendants.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:51 schreef borisz het volgende:
• Warhorse,
• The Artist,
• Moneyball,
• The Descendants,
• The Tree of Life,
• Midnight in Paris,
• The Help,
• Hugo,
• Extremely Loud and Incredibly Close.
.
Dat hangt er maar helemaal van af wat je er bij serveert. Maar ik eet zelf al snel 200gram groente in mijn uppiequote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:14 schreef JochemP het volgende:
Help! Ik heb hier een pak diepvriesspinazie staan en ik moet vanavond koken. Er zit 450gram in, is dat genoeg voor 4 (vrij veel etende) personen? Heb geen idee namelijk
Gebakken aardappeltjes en braadworstquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat hangt er maar helemaal van af wat je er bij serveert. Maar ik eet zelf al snel 200gram groente in mijn uppie
veel aardappel en worst er bij doen danquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:18 schreef JochemP het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes en braadworst
Ik heb er ook nog niks van gezien. Moneyball is volgens mij een sportfilm, staat nog op mijn verlanglijstje. Die lijkt mij interessant, net als Tree of Live. Rest moet ik nog kijken of ik die wil kijken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:51 schreef borisz het volgende:
• Warhorse,
• The Artist,
• Moneyball,
• The Descendants,
• The Tree of Life,
• Midnight in Paris,
• The Help,
• Hugo,
• Extremely Loud and Incredibly Close.
.
Haha, ik haal wel een pakje erbij dan. Moet toch nog braadworst halenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
veel aardappel en worst er bij doen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |