Ik denk ook niet dat hij echt is. Heb er geen verstand van, maar ik vind de rand te 'recht'quote:Op maandag 23 januari 2012 02:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan me haast niet voorstellen dat die poster echt is.
Nou, afgelopen week.. Twee pagina's terugquote:Op maandag 23 januari 2012 03:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben nu die documentaire waar iemand het hier afgelopen week over had: pint-sized preachers.: omg
http://www.avclub.com/articles/pintsized-preachers,60431/
Ik heb sinds de komst van het internet zoveel bizarre dingen gelezen/gezien dat ik dacht dat niets me meer zou verbazen. Nou....dat klopte dus nietquote:Op maandag 23 januari 2012 07:17 schreef LieLie het volgende:
Nou, afgelopen week.. Twee pagina's terug
Maar erg he?
Hier ook. En ik voel me zelfs fris en wakker en dat na een hoofdbrekend avondje vragen beantwoorden in de kroeg.quote:
Ohnoes, bij ons op de meldkamer hebben ze ook om de haverklap dit, vaag is dat!quote:Op maandag 23 januari 2012 08:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit hier redelijk fris, voel me niet helemaal 100% (..)
Er zijn veel mensen met dezelfde korte klachten die ik had, er was zelfs een chirurg tijdens een OK weggelopen wegens acute buikloopprecies wat ik had... er heerst ook noro virus op een afdeling
quote:Op maandag 23 januari 2012 08:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit hier redelijk fris, voel me niet helemaal 100% (..)
Er zijn veel mensen met dezelfde korte klachten die ik had, er was zelfs een chirurg tijdens een OK weggelopen wegens acute buikloopprecies wat ik had... er heerst ook noro virus op een afdeling
Bij mannen ook niet, Tsonga bvquote:Op maandag 23 januari 2012 11:31 schreef borisz het volgende:
Kreunapova gaat toch winnen lijkt het. Al weet je het nooit bij vrouwentennis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net even een stukje van gezien.. scary shitquote:Op maandag 23 januari 2012 03:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben nu die documentaire waar iemand het hier afgelopen week over had: pint-sized preachers.: omg
http://www.avclub.com/articles/pintsized-preachers,60431/
Graag gedaan als je je aangesproken voelt met fanatiek.quote:
Het is voor mij geen bijzaak,maar de hoofdzaak. Klinkt wel fanatiekquote:Op maandag 23 januari 2012 12:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Graag gedaan als je je aangesproken voelt met fanatiek.
quote:Op maandag 23 januari 2012 11:35 schreef AnneX het volgende:
Voor Piet en andere geīnteresseerden :LekkerrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snap dat je jezelf daarmee niet wilt vergelijken en toch deden al die 'idioten' het ook uit naam van hun geloof. Nog afgezien van de vele oorlogen die uit naam van 'het geloof' gevoerd zijn en worden.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:05 schreef freecell het volgende:
Nee, daar worden we het ook niet over eens
En dat je het erg vindt dat mensen fanatiek geloven, vind ik prima.
Alleen jammer dat je me letterlijk even erg vindt als de 'God hates fags' idioten en mensen die vliegtuigen in gebouwen vliegen.
En daar protesteer ik tegen. Gek he?
Ik vraag me ernstig af of die oorlogen er zonder het geloof niet ook geweest waren,met een andere slechte smoes.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Snap dat je jezelf daarmee niet wilt vergelijken en toch deden al die 'idioten' het ook uit naam van hun geloof. Nog afgezien van de vele oorlogen die uit naam van 'het geloof' gevoerd zijn en worden.
Ja, maak er maar grapjes over.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:10 schreef freecell het volgende:
Ik zou duiken, voor je het weet komt er een groep baptisten met waterbommen gooien...
Nou, wat zal ik dan eens doen?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maak er maar grapjes over.
Dat zullen de slachtoffers van de vele aanslagen en oorlogen die uit naam van het geloof zijn gedaan ook vast kunnen waarderen.
Het is daar toch midden in de nachtquote:
+ 10 van hier en idd; errug laat! Het staat nu dit;quote:Op maandag 23 januari 2012 14:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is daar toch midden in de nacht
Spelen die nu? En hoeveel staat het?
Zou al een stuk helpen, ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:26 schreef freecell het volgende:
Nou, wat zal ik dan eens doen?
De schuld op me nemen van elke idioot die toevallig hetzelfde gelooft als ik?
Whut?? Ik vond hem wel grappig hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 14:29 schreef freecell het volgende:
En nog even hoor,maar grapjes over katholieke priesters kunnen hier, grappen over christenen kunnen hier, grappen over dictators en dergelijke kunnen hier ook, maar een woordspeling over baptisten en waterballonnen niet?
Ochja, verschil moet er wezen he?
Geen enkel mens heeft het recht om een oorlog te beginnen of een ander te doden uit naam van wie of wat dan ook. En dat vind ik met mijn hele hart en heb ik nog nooit onder stoelen of banken gestoken.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou al een stuk helpen, ja.
Als je zou kunnen begrijpen dat geloof niet het belangrijkste in het leven is. En dat mensen dus niet uit naam van dat geloof het recht hebben andere mensenlevens te nemen of oorlogen te beginnen.
quote:1.TVOH is GEEN doorgestoken kaart ;-)
2.De favorietenrol is de slechtste rol die ik ooit gespeeld heb...
ja zelfs erger dan m'n rol in "Boyband"...
3.Ik heb een allergie ontwikkeld tegen de woorden "klein" en "liedje"...
4.De "Muppets" en The Voice lijken best wel op elkaar...
5.Het coachen van Simon Keizer met Wordfeud begint resultaat te tonen...
6.Marco B. heeft een wekelijkse bloedtransfusie nodig vanwege zijn
afscheid "met bloedend hart"...
7.Erwin Nyhoff had zich eigenlijk ingeschreven voor 'Ter land, ter zee en
in de lucht', maar was z'n bootje vergeten.
8.Paul Turner is uitgenodigd bij "De Toppers", (echt waar).
9.Wouter Vink was zo boos dat hij z'n broek UIT z'n laarsjes getrokken heeft...
10.Iris Kroes na de overwinning schreeuwde "Ik ben Harpstikke blij!!!".
11.Niels Geusebroek is gevraagd om het olympisch schaatsteam te coachen
vanwege zijn onnavolgbare dansmoves. ()
12.Chris Hordijk wordt de vaste stand-in van Guido Weijers.
"Ach wat kan mij het schele Guido", aldus Chris.
13.Mijn zoontjes vinden het toch fijner als ik thuis ben om met ze te stoeien...
Bobby: "Dat kan je wel als beste he..." (goed bedoeld, maar au).
Billy: "Jammer he, Maar je bent wel the pappa of Holland" (slik).
Waarom zou je dat willen doen?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:35 schreef golfer het volgende:
Ik zal je dan maar niet het dilemma voorleggen om te kiezen tussen je dierbaren of het geloof?
Nee, maar ik zeg niet dat geloof het belangrijkste is in mijn leven.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:37 schreef freecell het volgende:
Waarom zou je dat willen doen?![]()
Ik ga jou toch ook geen keuze voorleggen tussen je kind of je meest close vriend?
have fun.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:39 schreef freecell het volgende:
Enik ga nu even weg, kraambezoekBij nog meer verschrikkelijk enge mensen
Gelukkig zijn er steeds meer gemeenten bij die wel de vrijheid geven.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:40 schreef MaximusTG het volgende:
Ach, zolang iemand die gelooft mij niet beperkt in mijn vrijheden onder het mom van 'dat mag niet volgens mijn heilige boek', en me niet probeert te bekeren maakt het mij allemaal niet uit.
Maar helaas.. nog steeds kan ik niet elke zondag winkelen.
Ja, geef mij maar een fijne minaret als buurman.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en wat mij betreft mogen die klokken ook wel afgeschaft wordenNiet fijn dat gedingdong zondag ochtend van 9 tot 10
Die hebben het fatsoen om vrijdagmiddag herrie te maken en niet iedere ochtend om 0700 uur zoals de Katholieke kerk vroeger tegenover me. Niet dat ze voor de mis of zo luiden, de kerk zat gewoon potdichtquote:Op maandag 23 januari 2012 15:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, geef mij maar een fijne minaret als buurman.
Wat dacht je van 5x per dag elke dag?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Die hebben het fatsoen om vrijdagmiddag herrie te maken en niet iedere ochtend om 0700 uur zoals de Katholieke kerk vroeger tegenover me.
Waarom op zondag en niet op woensdag om maar iets te noemen?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:18 schreef AnneX het volgende:
En op zondag winkelsluiting is wat mij betreft prima.
Rustdag
Historisch gegroeid bv ? ( vanuit de kerk, dat wel)quote:Op maandag 23 januari 2012 15:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom op zondag en niet op woensdag om maar iets te noemen?
Ja, dat snap ik maar waarom moet een heel klein percentage mensen aan de rest van Nederland verplichten dat de winkels op zondag dicht moeten zijn?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:23 schreef AnneX het volgende:
Historisch gegroeid bv ? ( vanuit de kerk, dat wel)
Wat een onzinquote:Op maandag 23 januari 2012 15:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Historisch gegroeid bv ? ( vanuit de kerk, dat wel)
Woensdagmiddag is /was schoolvrij en clubjes dag.
@Sun: toen we hier pas woonden, kwam er bezoek uit de stad en die ergerden
zich al op voorhand.
En als zij vertrokken, einde avond, bleken ze nix gemerkt te hebben.
Het is een mindset, mensen![]()
Ach, het geeft ook structuur en zekerheid.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik maar waarom moet een heel klein percentage mensen aan de rest van Nederland verplichten dat de winkels op zondag dicht moeten zijn?
Net zo erg als op zaterdag in Israël.
Ik kies graag mijn eigen structuur en zekerheid op de momenten dat ik dat wil en niet opgedrongen door welk geloof dan ook.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:39 schreef AnneX het volgende:
Ach, het geeft ook structuur en zekerheid.
Lekker, denk ik.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:42 schreef AnneX het volgende:
Nu ga ik sucadelappen klaarmaken op hindostaans surinaamse wijze.
Even opzoeken: Dhen Dheng ragi.
Bron: http://www.nu.nl/internet/2722173/brein-speelt-eigen-rechter.htmlquote:Volgens het bedrijf (XS4All) zijn de criteria onduidelijk en is bovendien niet bepaald wie een zwarte lijst moet gaan bijhouden. “Brein heeft via haar advocaat al laten weten die verantwoordelijkheid te weigeren. Wij kunnen het niet doen, want onze verbindingen zijn straks geblokkeerd.”
Was die model voor Puss in Boots?quote:
Gewoon weglatenquote:Op maandag 23 januari 2012 16:58 schreef golfer het volgende:
Iemand die een goed alternatief heeft voor groene en rode paprika in een gerecht?
Zowel B. als ik houden er niet echt van en morgen ga ik voor onze vrienden deze paella van Ramsay maken, maar daar zit dus ook dat spul in het recept.
Courgette of aspergetips een idee als vervanger?
Hhhm...zeekraal is wel een leuk idee, want behalve kippendijen en chorizo ben ik van plan om ook wat reuzengarnalen er in te verwerken.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Gewoon weglaten
En uiteraard kan je wat anders toevoegen, zeekraal lijkt me ook erg lekker in de Paella
Doperwten zit al in het originele recept.quote:
Klinkt goed! Niemand die de paprika zal missenquote:Op maandag 23 januari 2012 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Doperwten zit al in het originele recept.
Rode ui is ook wel een idee. Daar heb ik nog een netje van liggen.![]()
Het wordt dus zeekraal, rode ui en doperwten naast de rest van de herrie die er in gaat.
wortel?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:58 schreef golfer het volgende:
Iemand die een goed alternatief heeft voor groene en rode paprika in een gerecht?
Zowel B. als ik houden er niet echt van en morgen ga ik voor onze vrienden deze paella van Ramsay maken, maar daar zit dus ook dat spul in het recept.
Courgette of aspergetips een idee als vervanger?
Rauw met een dipjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |