Niets. Het is een winkel waar je naar toe kan gaan.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:57 schreef Iwanius het volgende:
tja, Applestore in Amsterdam. Ik weet nou niet wat ik ermee aan moet.
Thanks! Had ook al iets gevonden in een scherm. Maar niet makkelijker op geworden, maar goed!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Niet meer centraal, maar rechtsklikken op het dockicoon van een programma geeft je de optie.
Een Store is heel wat beter dan wat er tot nu toe er is. Eindelijk geen reseller, maar een dealer!!quote:Op maandag 23 januari 2012 12:57 schreef Iwanius het volgende:
We hebben al zoveel mogelijkheden om een Apple computer/spul te kopen en daarbij weten we nou wel langzamerhand hoe de gemiddelde Applestore eruit ziet.![]()
Ik hoop wel dat men de EU/NL regels inzake consumentenrechten nu beter respecteert ipv te negeren.
Het voordeel van een officiële Applestore is toch wel de service. Zo kunnen er vaak ter plekke reparaties uitgevoerd worden en zijn er losse onderdelen op voorraat.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:57 schreef Iwanius het volgende:
We hebben al zoveel mogelijkheden om een Apple computer/spul te kopen en daarbij weten we nou wel langzamerhand hoe de gemiddelde Applestore eruit ziet.![]()
Ik hoop wel dat men de EU/NL regels inzake consumentenrechten nu beter respecteert ipv te negeren.
Ja, ik. Gerucht gaat dat dit jaar de iMac een redesign krijgt, daar wacht ik op. Hopelijk is dat de eerstvolgende update.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:32 schreef LeNick het volgende:
http://buyersguide.macrumors.com/#iMac
Kan echt niet wachtenZodra die geüpdatet is koop ik de 27''. Nog 8 dagen voor het gemiddelde, nog 15 dagen om de reeks voort te zetten op 280 dagen. Die lijst overigens, zijn dat de dagen na aankondiging of na begin verkoop?
Want hoe lang zit er dan meestal tussen aankondiging en verkoop? Is het nou meestal dan de eerste weken uitverkocht zoals met de iPad etc?
Iemand anders die ook aan het wachten is?
Klopt, ik hoop het ookquote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Ja, ik. Gerucht gaat dat dit jaar de iMac een redesign krijgt, daar wacht ik op. Hopelijk is dat de eerstvolgende update.
Zal de 27" geen 30" worden?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:52 schreef LeNick het volgende:
[..]
Klopt, ik hoop het ookOok de 27''?
Vanmiddag gelezen op het forum van MacRumors dat die kans zeer klein is, vanwege de resoluties die dan lastig worden.. weet niet of dat waar is maar klonk wel logisch.quote:
Waarom zouden resoluties lastig worden? Mijn 27 is scherper dan alles wat ik in het verleden had.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:57 schreef LeNick het volgende:
[..]
Vanmiddag gelezen op het forum van MacRumors dat die kans zeer klein is, vanwege de resoluties die dan lastig worden.. weet niet of dat waar is maar klonk wel logisch.
quote:and imac 32' wont happen, the reason they discontinued 30' cinema display is because they thought its too big, if you want bigger, you can have 2 cinema displays, hence thunderbolt, more people will buy 27' than 30' for a computer, and thats all that matters, don't you think?
quote:For everyone looking for a 24 and 30 inch model, i dont really see that happening. The resolutions would be hard to make since there is no 16:9 resolution that fits between the 27"s 2560 by 1440 and the 21"s 1920 by 1080. So hoping for a 24" model seems out of the question unless they try and revert to 16:10 again and give it a 1920 by 1200 res, but i dont think they are going to do that.
Heb er zelf niet echt verstand van, maar klonk wel logisch, vooral die middelste quote.quote:Why? 21" is perfect size for the 1080p resolution and 27" is the perfect size for the 1440p resolution; the resolutions won't change any time soon and increasing the display size results in blockier pixels. Going back to 24" or u to 30" would be reducing the quality of the screen, and I don't want that. And Apple won't go back to 16:10 aspect ratio.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik rook iets vreemd en toen zag ik dat het rubber weg smolt.. Ik dus op internet rondkijken of dit vaker voorkwam en ja, ik stuitte op dit berichthttp://www.onemorething.n(...)-mag-worden-geruild/quote:“U merkt mogelijk dat het witte isolatiemateriaal aan het magnetische einde van de MagSafe-adapter begint stuk·te gaan. Als u de kabel blijft gebruiken, kan deze verkleuren en het gevormde rubber vervormd raken.”
Deze opbeurende woorden zijn te vinden op Apple’s website. Er wordt mee gereageerd op klachten over beschadigde MagSafe-adapters van de MacBook en MacBook Pro. De isolatie van de kabel kan beschadigd raken, waardoor de metalen kern bloot komt te liggen.
Maar geen nood, wanneer je met je kapotte adapter naar een erkende Apple service provider gaat, kun je zonder omhaal je oude adapter omruilen voor een spik-splinter-nieuwe. Zelfs al is de garantietermijn verstreken. Voorwaarde is dat ‘ie stuk is en dat er geen vermoeden bestaat dat het om moedwil of onzorgvuldig gebruik gaat.
De geplaagde adapters zouden zijn geleverd bij de MacBook (13-Inch eind 2006), MacBook (13-Inch), MacBook Pro (15-Inch Glossy), MacBook Pro (17-Inch).
Dit is het bericht van Apple http://support.apple.com/kb/TS1713?viewlocale=nl_NL
Maar mijn macbook heb ik vorig jaar 2dehands gekocht op marktplaats, maar ik heb de bon wel.
Kan ik nu gewoon een apple service store binnen stappen en iets claimen?
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:10 schreef Nevermind.. het volgende:
Ik heb een macbook uit 2006 en sinds gister is mijn adapterkabel gewoon doorgebrand.Apple kijkt meestal op serienummer of je ergens recht op hebt. Dus je kan het altijd proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik rook iets vreemd en toen zag ik dat het rubber weg smolt.. Ik dus op internet rondkijken of dit vaker voorkwam en ja, ik stuitte op dit bericht
[..]
http://www.onemorething.n(...)-mag-worden-geruild/
Dit is het bericht van Apple http://support.apple.com/kb/TS1713?viewlocale=nl_NL
Maar mijn macbook heb ik vorig jaar 2dehands gekocht op marktplaats, maar ik heb de bon wel.
Kan ik nu gewoon een apple service store binnen stappen en iets claimen?
Gewoon rond de zomer weer eentje toch? Tussen juli en september ofzo zal er wel een nieuwe verschijnen lijkt mij.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:15 schreef TwyLight het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat Apple binnen nu en een half jaar een nieuwe iPhone uitbrengt jongens?
De helft van een helft.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:15 schreef TwyLight het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat Apple binnen nu en een half jaar een nieuwe iPhone uitbrengt jongens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |