Daar wordt je niet vrolijk van.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:40 schreef Crackpijp het volgende:
post eens een link ofzo naar die site, dan hoef ik deze topic niet te lezen.
edit; die ripoff dus.
Ze zijn niet allemaal even postwaardig.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:41 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Staan er maar drie op ofzo van hier, terwijl er vanaf pagina twee ofzo constant plaatjes zijn gepost
http://9nag.nl/quote:Op maandag 23 januari 2012 02:40 schreef Crackpijp het volgende:
edit; die ripoff dus.
Wat dacht je van de OP?quote:Op maandag 23 januari 2012 02:40 schreef Crackpijp het volgende:
edit; die ripoff dus.
Gag9quote:Op maandag 23 januari 2012 02:43 schreef wupmember het volgende:
Ben toch van plan om domeintje te veranderen.
Een naam die op 9gag lijkt roept haat gevoelens op. Om eerlijk te zijn deel ik die ook.
mijn neefje met 5 extra chromosomen maakt nog een betere site.quote:
sorry ik zal het niet meer doenquote:
Is niet door Rollin Egg gemaakt.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:51 schreef BBQSausage het volgende:
Zal ik trouwens Rollin 'Egg ook even contacteren dat je illegaal gebruik maakt van hun speciaal voor 9gag ontworpen lay-out?Ben je je bewust van de boete die je daarvoor op je deurmat kunt krijgen?
Ach, z'n 'NEDERMEME' links verwijzen nog gewoon naar Rollin' Egg.. Heeft ie waarschijnlijk niet eens doorquote:Op maandag 23 januari 2012 02:51 schreef BBQSausage het volgende:
Zal ik trouwens Rollin 'Egg ook even contacteren dat je illegaal gebruik maakt van hun speciaal voor 9gag ontworpen lay-out?Ben je je bewust van de boete die je daarvoor op je deurmat kunt krijgen?
Ohnee? Door wie wel dan? Want in je template staan gewoon verwijzingen naar Rollin' Egg, triest figuur.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:53 schreef wupmember het volgende:
[..]
Is niet door Rollin Egg gemaakt.
Nicequote:Op maandag 23 januari 2012 02:59 schreef wupmember het volgende:
Domeinnaam is nedermeme.nl
Ik ben weg hier
Ja wacht even betalen graag ik kwam met die naam aan zettenquote:Op maandag 23 januari 2012 02:59 schreef wupmember het volgende:
Domeinnaam is nedermeme.nl
Ik ben weg hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |