Die weer van andere sites zijn gekopieerd.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:09 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
De meme's die hier gepost worden ook.
Ben je echt dom of doe je alsof?quote:Op maandag 23 januari 2012 02:10 schreef wupmember het volgende:
[..]
Die weer van andere sites zijn gekopieerd.
De foto's die ik heb geplaatst heb ik ook van een andere site gekopieerd.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:10 schreef wupmember het volgende:
[..]
Die weer van andere sites zijn gekopieerd.
Ik twijfelde al aan zijn intellectuele capaciteiten maar dit geeft mij gewoon de doorslag.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:11 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Hij start een NL ripoff van 9gag, zegt dat niet genoeg?
En wat boeit het dat hij of zij joods of Joods is?quote:Op maandag 23 januari 2012 02:12 schreef wupmember het volgende:
Klaag aan, me Joodse advocaat staat klaar.
Een Marokkaan met een Joodse advocaat, geloof je het zelf?quote:Op maandag 23 januari 2012 02:12 schreef wupmember het volgende:
Als het om geld draait kan alles.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:13 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Een Marokkaan met een Joodse advocaat, geloof je het zelf?
Misschien doet 9gag dat welquote:Op maandag 23 januari 2012 02:12 schreef wupmember het volgende:
Damn, je hebt gelijk. Misschien is het beter als ik met al mijn activiteiten stopquote:Op maandag 23 januari 2012 02:14 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Misschien doet 9gag dat wel
In alle eerlijkheid lijkt dat mij een beetje hetzelfde als The Pirate Bay dat Isohunt aan klaagt omdat zij ook een torrent-site zijn. Beetje onzinnigquote:Op maandag 23 januari 2012 02:16 schreef wupmember het volgende:
[..]
Damn, je hebt gelijk. Misschien is het beter als ik met al mijn activiteiten stop![]()
Whehehequote:
En zijn puur om te bashen, dat lijkt me niet nodig dus heb ik ze weggehaald. Als de KLB mods vinden dat het moet kunnen zetten ze het wel weer terug.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:11 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
De foto's die ik heb geplaatst heb ik ook van een andere site gekopieerd..
Niks.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:28 schreef Crackpijp het volgende:
maar wat is met wupmember en zn 9gag ripoff dan? heb het topique niet gelezen verder
jammer ik hoopte op een rel, maar dat valt dus allemaal wel mee.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:33 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Niks.
Iemand ontdekt een 9gag ripoff (of adverteert zijn eigen pagina) in het Nederlands
Eigenaar duikt op (of kloon van iemand die sowieso al meepostte) en uploadt een paar plaatjes erheen
KLB gaat los en maakt zoveel mogelijk skere Nederlandstalige pics
Inderdaad, maar je kunt wel een beetje door het topic bladeren want sommige creaties zijn best leukquote:Op maandag 23 januari 2012 02:34 schreef Crackpijp het volgende:
[..]
jammer ik hoopte op een rel, maar dat valt dus allemaal wel mee.
Dit is net iets anders hè, in dit geval wordt de complete lay-out/huisstijl van de site geript, en het hele concept compleet nagebouwd.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:27 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid lijkt dat mij een beetje hetzelfde als The Pirate Bay dat Isohunt aan klaagt omdat zij ook een torrent-site zijn. Beetje onzinnig
Staan er maar drie op ofzo van hier, terwijl er vanaf pagina twee ofzo constant plaatjes zijn gepostquote:Op maandag 23 januari 2012 02:40 schreef Crackpijp het volgende:
post eens een link ofzo naar die site, dan hoef ik deze topic niet te lezen.
edit; die ripoff dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |