nerds die bankhangen op de zondagquote:Op maandag 23 januari 2012 01:16 schreef wupmember het volgende:
Ik vermaak me prima, of de site aanslaat of niet. Beter dan bankhangen op de zondag.
"Lief droomdagboek..."quote:Op maandag 23 januari 2012 01:18 schreef o.us het volgende:
[..]
nerds die bankhangen op de zondag
ik club nu fkin hard met mijn iphone 4s 64gb in mijn linkerhand en een lekkere chick aan mijn rechter
Handig zonder NL siri ondersteuning. Is het nog een Iphone 4quote:Op maandag 23 januari 2012 01:18 schreef o.us het volgende:
[..]
ik club nu fkin hard met mijn iphone 4s 64gb in mijn linkerhand en een lekkere chick aan mijn rechter
Beetje NLer kan toch wel een vraag in het Engels stellen?quote:Op maandag 23 januari 2012 01:22 schreef RBWO het volgende:
[..]
Handig zonder NL siri ondersteuning. Is het nog een Iphone 4
Niks mis met bankhangen op zondag, alles mis met FOK!en in een clubquote:Op maandag 23 januari 2012 01:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Echt, zelfs het Reformatisch Dagblad is interessanter om te lezen.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:42 schreef wupmember het volgende:
>iedereen raged 'm
>iedereen kont pijn
>google analytics draait door
>gratis memes aangeboden
>gratis promotie
>overal shitstorm
>gooi adsense drop en layback
quote:Op maandag 23 januari 2012 01:42 schreef wupmember het volgende:
>iedereen raged 'm
>iedereen kont pijn
>google analytics draait door
>gratis memes aangeboden
>gratis promotie
>overal shitstorm
>gooi adsense drop en layback
quote:Op maandag 23 januari 2012 01:47 schreef wupmember het volgende:
Degene die nu loopt te ddosen is zo dom want ik heb alle ips.
Alsof iemand dat zou doen op hetzelfde IPquote:Op maandag 23 januari 2012 01:47 schreef wupmember het volgende:
-Gastmod- Laten we dat maar niet doen he?quote:Op maandag 23 januari 2012 01:55 schreef wupmember het volgende:
Een naam die op 9gag lijkt roept wel haat gevoelens op. Ik verander naam en design.
Foto's zijn autersrechtelijk beschermd.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:57 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Doe geen moeite -knip- we weten al wie je bent. In de loop van volgende week staan er wat advocaten voor je deur in s'Hertogenbosch vanwege het schenden van intellectueel eigendom.
-knip-
Wel een goed hoofd voor een meme, ouwe
quote:Op maandag 23 januari 2012 01:47 schreef wupmember het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2012 02:06 schreef wupmember het volgende:
[..]
Foto's zijn autersrechtelijk beschermd.
Als je ddosd kun je je ip niet verbergenquote:Op maandag 23 januari 2012 01:56 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Alsof iemand dat zou doen op hetzelfde IP
quote:Op maandag 23 januari 2012 02:07 schreef wupmember het volgende:
[..]
Als je ddosd kun je je ip niet verbergen
Op alle content op FOK! staat ook copyright, weg met die hier-gepostte meme's dus.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:06 schreef wupmember het volgende:
[..]
De meme's die hier gepost worden ook.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:06 schreef wupmember het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |