quote:
Op maandag 23 januari 2012 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:En dat kan ik dus echt niet he, eerst de MQ uitspelen en dan als nieuweling bij de companions beginnen... zegt die Vilkas dan nog steeds "I haven't even heard of this outsider" ?

Ik ben met een nieuwe char begonnen (heb de boel opnieuw geinstalleerd doordat het niet zo lekker soepel meer liep) en hoewel ik inmiddels weer level 32 heb bereikt, heb ik eerst de mainquest tot een bepaald punt gedaan, doe daarna zoveel mogelijk andere quests (companions, thiefs guild, al dat soort dingen) en pas op het moment dat ik zoiets heb van hmm, nu zullen er wel niet zo veel andere quests meer zijn, ga ik met de mainquest verder. Ook in mijn vorige game (level 50 Nord) heb ik dat gedaan. Skyrim nu al 140 uur gespeeld, en nog steeds niet uitgespeeld

Aan de andere kant wel rlxd natuurlijk. Van hoeveel games kan je dat nu eenmaal zeggen?
Maar Drizzt, jij had toch laatst een graphische mod geprobeerd die je fps helemaal deed inkakken? Ik heb die nu ook draaien, ik geef toe, hij is loodzwaar (je levert minimaal 10FPS in) maar ik vind hem zo mooi dat ik dat maar voor lief neem. Getest met Fraps en ik zit nu gemiddeld op 25FPS, is wel te doen. Maar ik moet zeggen dat de FPS toch wel aardig omlaag gaat met een stuk of 20 mods geinstalleerd (vooral graphisch).
Deze dus.