Klinkt goed jaquote:Op maandag 23 januari 2012 11:51 schreef Myraela het volgende:
Dit klinkt echt tof.
http://www.le-bonheur.nl/high-wine.html
Zit te twijfelen of ik die zal bestellen.
quote:Op maandag 23 januari 2012 10:09 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet toch maar Opera gaan gebruiken.
Draait die Sherlock holmes film nog? Die 1e vond ik bijzonder goed.quote:
Die draait nog ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Draait die Sherlock holmes film nog? Die 1e vond ik bijzonder goed.
En alvast succes met je date.Maar ben bang dat het alleen maar tegen kan vallen..
Niet als je met mij naar de bios gaat.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Die draait nog ja.
Maar vallen 2de delen niet altijd tegen?
Hij is hier om 1 uur. Ik moet me maar eens gaan aankleden enzo
Blijkbaar geen studie of werk...quote:Op maandag 23 januari 2012 12:13 schreef Sinji het volgende:
Een date op maandag rond 13:00?
Wat fanatiek
Wel hequote:Op maandag 23 januari 2012 12:13 schreef Sinji het volgende:
Een date op maandag rond 13:00?
Wat fanatiek
Je weet je zelf wel te verkopen Mur.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet als je met mij naar de bios gaat.![]()
Ik denk dat je dan sowieso niet veel van de film zal zien.
Goed, jij gaat dus niet met mij mee naar de filmquote:Op maandag 23 januari 2012 12:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet als je met mij naar de bios gaat.![]()
Ik denk dat je dan sowieso niet veel van de film zal zien.
quote:Op maandag 23 januari 2012 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet je zelf wel te verkopen Mur.
quote:Op maandag 23 januari 2012 12:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Goed, jij gaat dus niet met mij mee naar de film
Leer er wat van.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet je zelf wel te verkopen Mur.
Je kunt 'm altijd proberen tochquote:
Maar even serieus, die wil ik wel echt nog zien. Ga je mee?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Goed, jij gaat dus niet met mij mee naar de film
Alsof je niet alleen maar naar mij gaat kijken als ik naast je zit.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar even serieus, die wil ik wel echt nog zien. Ga je mee?
Die reetquote:
Ze heeft je in de gaten Mur.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Alsof je niet alleen maar naar mij gaat kijken als ik naast je zit.
Goeie kont jaquote:
Nee, ik wil die film zien.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Alsof je niet alleen maar naar mij gaat kijken als ik naast je zit.
Als je mij een vent regelt die net zo danst als die gast uit het filmpje. Blank het liefst.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ik wil die film zien.Hooguit een beetje betasten enzo dus, terwijl ik verder strak vooruit kijk.
Denken dat ik die vent dan niet het ziekenhuis in slaquote:Op maandag 23 januari 2012 12:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je mij een vent regelt die net zo danst als die gast uit het filmpje. Blank het liefst.
[..]
Het is maar dansenquote:Op maandag 23 januari 2012 12:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Denken dat ik die vent dan niet het ziekenhuis in sla![]()
Denken dat die niet soepeltjes om jouw vuistjes heen danstquote:Op maandag 23 januari 2012 12:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Denken dat ik die vent dan niet het ziekenhuis in sla![]()
Daar heeft men de honkbalknuppel of de shotgun voor uitgevondenquote:Op maandag 23 januari 2012 12:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat die niet soepeltjes om jouw vuistjes heen danst
Wuuh die quote was fout, ik moest drommel quotenquote:
quote:
quote:Er mag niet meer geschuurd worden in tienerdisco Alcazar in Puttershoek. Steeds meer discotheek-eigenaren hebben moeite met de seksueel getinte dans. Om nog maar te zwijgen over de ouders....
De ingrediënten voor schuren? Een disco, harde muziek en hitsige jongeren van een jaartje of 15. Staat de muziek aan dan kan het schuren beginnen. Al dansend worden de geslachtsdelen tegen elkaar aan gewreven. Hoe harder, hoe beter. Schuren maar!
Niet meer
Nee dus. Want er komt een verbod op schuren in de disco Alcazar in Puttershoek. 'Meisjes klaagden bij de beveiligers dat zij tijdens het dansen seksueel betast werden,' zegt eigenaar Leen Streefkerk tegen het AD.Het liep volgens hem de spuigaten uit.
Condoomautomaten liepen leeg
"Daarna merkten we dat de condoomautomaten in het toilet na de feesten nagenoeg leeg waren. Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij klaarkomen in hun broek. We hebben het daarom direct verboden."
Wie het verbod negeert, wordt direct de disco uitgezet. Er zijn wel meer disco-eigenaren die zich groen en geel ergeren aan al dat geschuur. Ook ouders gruwen van deze dansvorm. Maar of het overal evenveel voorkomt, is niet helemaal duidelijk. In Hollywood Rotterdam bijvoorbeed, toch geen kleintje, komt het schuren volgens de eigenaren niet veel voor.
quote:Op maandag 23 januari 2012 12:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat die niet soepeltjes om jouw vuistjes heen danst
Schuren is wat anders dan dansen drommeltje.quote:
Wou je nu zeggen dat ik niet kan dansen?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Schuren is wat anders dan dansen drommeltje.
Let's try?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wou je nu zeggen dat ik niet kan dansen?
Vogeltjesdansquote:Op maandag 23 januari 2012 12:25 schreef debeterebob het volgende:
Ik ken ook een fokker die de vogeltjesdans en dat cat ding kan
quote:Op maandag 23 januari 2012 12:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Even een condoom om doen hoor
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|