Frequent Flyer ofzo.quote:
I'm using Chrome bitch.quote:
Drommel is inneens plots bekeerdquote:Op maandag 23 januari 2012 09:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Mn vriendin opende laatst IE op mijn computer
[ afbeelding ]
Ik gebruik al firefox voordat chrome bestond vriendquote:Op maandag 23 januari 2012 09:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Drommel is inneens plots bekeerd
Zelfs mijn fucking moeder gebruikt Chrome.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Mn vriendin opende laatst IE op mijn computer
[ afbeelding ]
Zegt meer over Chrome.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Zelfs mijn fucking moeder gebruikt Chrome.
Dat het baas is, dat is wat het zegt.quote:
Ik heb Opera gebruikt een tijdje, zo goed is het ook alweer niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:09 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet toch maar Opera gaan gebruiken.
Het gaat niet om goed, het gaat om status.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb Opera gebruikt een tijdje, zo goed is het ook alweer niet.
Probeer eens een zoekopdracht voor google in de adresbalk te tikkenquote:Op maandag 23 januari 2012 11:16 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is er mis met IE? En geef me geen. Geef me geen grappige opmerkingen. Geef me argumenten.
Ik vind het er pauper uitzienquote:Op maandag 23 januari 2012 11:16 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is er mis met IE? En geef me geen. Geef me geen grappige opmerkingen. Geef me argumenten.
Smaak is het voornaamste, ik vind FF gewoon lekker werken, het staat exact zoals ik het fijn vind.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:16 schreef Sinosappel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |