En hangbillen. En hangbuik.quote:
Hehe. Zodra ik in de buurt ben.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde nog geen kinderen op haar achttiende, geef haar de schuld.
ik heb net op strawberry en lokasenna (2 vrouwen) de volgende zinnen geprobeert:quote:je moet meisjes uitdagen met een stelling over heliumballonnen
en dan kun jij "winnen" met je argumenten
en dan vallen ze voor je
100% garant
gegarandeerd*
quote:helium:
helium is bij kamertemperatuur gasvormig, en bestaat uit de atomen helium
die atomen zijn niet veel op aarde te vinden, en nieuwe heliumatomen kunnen alleen gemaakt worden doormiddel van kernfusie of kernsplijting
omdat die methode voor nieuwe helium erg duur is, moeten we zuinig zijn op de huidige voorraad helium
hiervoor stem ik voor een verbod op feestballonnen met helium, met alleen maar entertainment doeleinden.
ook pleit ik ervoor dat alle clowns (die een groot deel van het probleem zijn) afgemaakt moeten worden.
het liefst zou ik ze neerslaan, of doodschieten, en dan met messen bewerken totdat er niets van hun over is.
wil jij dat ook?
nog geen succes ermee gehad, en ik weet verder niets te melden.quote:geiten:
geiten dienen tot hun derde levensjaar bij de moeder te blijven
gebeurt dit niet en wordt de betreffende geit door vadergeit betrapt, dan wordt de babygeit keihard geneukt door vadergeit.
vervolgens dient de babygeit ieder uur die incest te plegen met de vadergeit tot het 7de levensjaar
ben jij een geit?
oke dit is wel een leuke, dat vind kaneelstokje ook en hij weet het.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die met de grootste massa trekt met de grootste gravitatiekracht.
Het succes sluipt er geleidelijk in of ze willen het gewoon eerlijk niet toegeven.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
iemand melde mij:
[..]
ik heb net op strawberry en lokasenna (2 vrouwen) de volgende zinnen geprobeert:
[..]
[..]
nog geen succes ermee gehad, en ik weet verder niets te melden.
op lokasenna werkt hetquote:Op zondag 22 januari 2012 23:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het succes sluipt er geleidelijk in of ze willen het gewoon eerlijk niet toegeven.
Sommige vrouwen haten kinderen en houden van helium. What's new?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
op lokasenna werkt het
nu gaat het over kinderen doodmaken omdat die van die ballonwedstrijden hebben
Zes seconden, Capstan!quote:Op zondag 22 januari 2012 23:59 schreef Capstan het volgende:
Oh, en ik zie het nu pas, dus alsnog: gefeliciteerd, Straw! Kan nog net
Wil je nooit meer tegen mij beginnen over een papa geit die een baby geit verkracht.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
op lokasenna werkt het
nu gaat het over kinderen doodmaken omdat die van die ballonwedstrijden hebben
Ik heb die film gezien.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:18 schreef heloef het volgende:
Slechter dan dit kan een mens het toch niet doen hoop ik?
Dankje.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:59 schreef Capstan het volgende:
Oh, en ik zie het nu pas, dus alsnog: gefeliciteerd, Straw! Kan nog net
Ik heb de complete serie gekeken afgelopen week.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb die film gezien.Hij (van het filmpje) is echt grappig.
Ik kan dat hele filmpje niet zien, want ik heb geen JijBuis-account en zonder gaat het kennelijk niet, maar ik neem het meteen van je aanquote:Op maandag 23 januari 2012 00:18 schreef heloef het volgende:
Slechter dan dit kan een mens het toch niet doen hoop ik?
Deze doet het gelukkig wel.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan dat hele filmpje niet zien, want ik heb geen JijBuis-account en zonder gaat het kennelijk niet, maar ik neem het meteen van je aan
Misschien ook maar beter dat ik het niet zie voordat ik er zelf aan begin
Pak je vriend op de bek waar ze bijstaatquote:Op maandag 23 januari 2012 00:39 schreef heloef het volgende:
Nou ik weet waar ik mijn bioscoop komende week voor ga gebruiken.
Grotere vraag is met wie, ik heb eigenlijk maar een vriend waarmee ik kan gaan alleen dan krijg je de vriendin er gratis bij en daar heb ik geen zin in.
Ik heb nog liever dat ie op mijn lul gaat staan.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Pak je vriend op de bek waar ze bijstaat
En dan kijk ik natuurlijk tochquote:
Sadomasochisme wist niet dat jij daar van hield zeg.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog liever dat ie op mijn lul gaat staan.
Succes, mocht het niet lukken kan je altijd nog met mij, als echt niemand wil.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:47 schreef SiIk het volgende:
Goed dat je het zegt heloef, ik ga ook maar eens iemand vinden om m'n bioskaarten te kunnen gebruiken
Ach wat maakt het uit.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
En dan kijk ik natuurlijk toch
Het goede nieuws: veel slechter verwacht ik het niet, nee.
Is goed. Eerst maar eens kijken of er binnenkort iets leuks draaitquote:Op maandag 23 januari 2012 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Succes, mocht het niet lukken kan je altijd nog met mij, als echt niemand wil.
Omhoog is één ding; ik ben pas tevreden als die toestand dan ook voldoende lang aanhoudtquote:Op maandag 23 januari 2012 00:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit.
Het kan mij echt niks schelen, zo lang hij maar omhoog gaat ben ik tevreden.
En aan het einde van de dag telt maar een ding: doesn't matter, had sex.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wait whutquote:Op maandag 23 januari 2012 02:17 schreef twi het volgende:
Ik zie in elk geval |3east twee keer voorbij komen.
Gelukkig is hij geen gevaar voor de samenlevingquote:Op maandag 23 januari 2012 07:11 schreef Cassandra87 het volgende:
omg mlig is écht niet goedWerkte dat verhaal echt niet straw?
42.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:19 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn beveiligingsvraag beantwoorden
Wat is uw primaire frequent flyer-nummer?
WHAT DE FACK IS DEZE
Hmm dat zou ik ingevuld kunnen hebben ja.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 09:20 schreef Drommeldaris het volgende:
9 uur uit mn bed, ik ben zo hardcore
Hoe kom je toch bij dit soort dingen?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
iemand melde mij:
[..]
ik heb net op strawberry en lokasenna (2 vrouwen) de volgende zinnen geprobeert:
[..]
[..]
nog geen succes ermee gehad, en ik weet verder niets te melden.
[..]
oke dit is wel een leuke, dat vind kaneelstokje ook en hij weet het.
Beetje respect jaquote:Op maandag 23 januari 2012 09:21 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
9 uur, beetje baas staat om half 7 naast zn bedje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |