Dat is ook zo.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik dacht al iets in die richting, vandaar mijn waarschuwing. Van wat ik er van begrepen heb, staat ook daar een ban op.
Dan mag het ook niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar zijn bericht komt niet via een PM of DM he. Mag het dan ook niet?
Heb jij Paul op je ping?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar zijn bericht komt niet via een PM of DM he. Mag het dan ook niet?
Ja ik weet het. Was dat ook niet van plan, wou ook even waarschuwen.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik dacht al iets in die richting, vandaar mijn waarschuwing. Van wat ik er van begrepen heb, staat ook daar een ban op.
Hij zit iedereen te DM'enquote:
Ja.quote:
totoquote:Op zondag 22 januari 2012 17:48 schreef Dhaha het volgende:
Verdomme, weer 10 euro verloren met toto
stomme feyenoord, stomme psv
Wedstrijd is niet eens afgelopenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:48 schreef Dhaha het volgende:
PSV al afgelopen ja?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:48 schreef Dhaha het volgende:
Verliezen ja? Moet Utrecht wel eerst een kans creëren.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat gelijkspelen/verliezen.
En dan even iedereen uitlachen die dacht dat PSV koppositie ging pakken
Waar haal jij die wijsheid weg?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat gelijkspelen/verliezen.
Aha, ok man.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |