Waar zegt ie dat?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Paul: 'Utreg meeste kansen en beter'
Is dat zo?
Comes with the packagequote:
Had je zelf toch ook kunnen bedenkenquote:
Vast terecht.quote:
Wou net gaan posten.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:44 schreef RvLaak het volgende:
Mensen, er is momenteel geen mod aanwezig, maar ik heb begrepen dat het niet is toegestaan om berichten van gebande users op het forum te plaatsen... Pas er mee op
Oh fuckquote:Op zondag 22 januari 2012 17:44 schreef RvLaak het volgende:
Mensen, er is momenteel geen mod aanwezig, maar ik heb begrepen dat het niet is toegestaan om berichten van gebande users op het forum te plaatsen... Pas er mee op
Ik dacht al iets in die richting, vandaar mijn waarschuwing. Van wat ik er van begrepen heb, staat ook daar een ban op.quote:
Dat is ook zo.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik dacht al iets in die richting, vandaar mijn waarschuwing. Van wat ik er van begrepen heb, staat ook daar een ban op.
Dan mag het ook niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar zijn bericht komt niet via een PM of DM he. Mag het dan ook niet?
Heb jij Paul op je ping?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar zijn bericht komt niet via een PM of DM he. Mag het dan ook niet?
Ja ik weet het. Was dat ook niet van plan, wou ook even waarschuwen.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik dacht al iets in die richting, vandaar mijn waarschuwing. Van wat ik er van begrepen heb, staat ook daar een ban op.
Hij zit iedereen te DM'enquote:
totoquote:Op zondag 22 januari 2012 17:48 schreef Dhaha het volgende:
Verdomme, weer 10 euro verloren met toto
stomme feyenoord, stomme psv
Wedstrijd is niet eens afgelopenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:48 schreef Dhaha het volgende:
PSV al afgelopen ja?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:48 schreef Dhaha het volgende:
Verliezen ja? Moet Utrecht wel eerst een kans creëren.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat gelijkspelen/verliezen.
En dan even iedereen uitlachen die dacht dat PSV koppositie ging pakken
Waar haal jij die wijsheid weg?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat gelijkspelen/verliezen.
Aha, ok man.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |