Dragon!quote:Op zondag 22 januari 2012 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ascalon en st george????
Goeden keuzen of iemand anders ideeën?
gratiessquote:Op zondag 22 januari 2012 17:24 schreef Sharana_LV het volgende:
hoeveel is de shipping van a england?
skjoe zei altijdquote:Op zondag 22 januari 2012 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
serieus? nice! alleen nu of altijd?
Altijd.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
serieus? nice! alleen nu of altijd?
Altijd idd.quote:
Nee joh. Nou ja, hij is ook groen, maar heel anders groen.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar die lijkt een beetje op st george toch?
Maar nou vinden wij je wel allemaal lief.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ben eigenlijk gek dat ik het nog doe ook
Dat,doet mij denken aan het filmpje van een paar topics geledenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:26 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nee joh. Nou ja, hij is ook groen, maar heel anders groen.
Welk filmpje?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dat,doet mij denken aan het filmpje van een paar topics geleden
Jeujquote:Op zondag 22 januari 2012 17:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar nou vinden wij je wel allemaal lief.
Meer swatches zijn er ook nog niet volgens mij. Ja, St George op SQ's nagels.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan geen swatches vinden, alleen die van ommorphia
Goed zo!quote:Op zondag 22 januari 2012 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik neem st george, dragon en ascalon niet meer aan denken
Waar je huis woont?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
wat moet ik dr mailen naast wat ik wil?
quote:
Dat laatste denk ik. Ze zal je vast wel even mailen als ze info mist.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen betalingdinges? of stuurt ze een paypal invoice?
Zet dat even hier neer, dan weet ik wat ik volgende week moet mailenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen betalingdinges? of stuurt ze een paypal invoice?
En kijk hoe blij ze isquote:Op zondag 22 januari 2012 17:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
JeujMaar goed, af en toe kan er wel iets vanaf
Dat. En via Llarowe wordt ook al doorgelinkt naar wat swatches. Ze zijn er heus!quote:Op zondag 22 januari 2012 17:34 schreef megamandy het volgende:
Op de fb van A-England staan meer foto's van mensen die de lakjes al hebben ontvangen
Dragon heeft gewoon echt een drakengroenekleur
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat ziet ie zelf ook wel hoe ik als een mongol door de kamer loop te springen
Hongkong shipt niet want holidayquote:Op zondag 22 januari 2012 17:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
En En? Zijn ze al a-la Hong Kong geshipt?
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat ziet ie zelf ook wel hoe ik als een mongol door de kamer loop te springen
en the holland collection dan?quote:
Even quotenquote:
Je gaat wel los.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik heb w7's besteld, en ik heb van die ringen besteld. en pendants+ cabochons om nagellakkettingen te maken
als ik werk heb mag ik 1 doosje volmaken op TDquote:Op zondag 22 januari 2012 17:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
en the holland collection dan?
Even mantra 'ik word aangenomen bij xenos' 'ik word aangenomen bij xenos' 'ik word aangenomen bij xenos' 'ik word aangenomen bij xenos' 'ik word aangenomen bij xenos'quote:Op zondag 22 januari 2012 17:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
als ik werk heb mag ik 1 doosje volmaken op TD
zodra je werk hebt of van je eerste salaris?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
als ik werk heb mag ik 1 doosje volmaken op TD
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zodra je werk hebt of van je eerste salaris?
Allebei natuurlijk!quote:Op zondag 22 januari 2012 17:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zie die post heulemaal nietquote:Op zondag 22 januari 2012 17:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou heb ik gemist wat er stond! Daar wordt ik zo nieuwsgierig van.
Maar wat stond er dan?quote:
Dat weet ik dus niet. Wat er in de quote staat heeft Mirjam gepost, ipv het originele bericht,quote:
Owww okquote:Op zondag 22 januari 2012 17:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Wat er in de quote staat heeft Mirjam gepost, ipv het originele bericht,
Ligt eraan wanneer het filiaal opentquote:Op zondag 22 januari 2012 17:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
er stond gewoon een bullshit linkjequote:Op zondag 22 januari 2012 17:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Wat er in de quote staat heeft Mirjam gepost, ipv het originele bericht,
Aaah, thanks.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
er stond gewoon een bullshit linkje
Ooo curiosity satisfied dankje!quote:Op zondag 22 januari 2012 18:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
er stond gewoon een bullshit linkje
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
You've received an invoice (90246) from a-england
Fixedquote:Op zondag 22 januari 2012 18:12 schreef Diconnected het volgende:
Ik neem spees mee, ik neem spees mee op reis. Ik neem spees mee, naar Londen of Parijs
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:13 schreef Diconnected het volgende:
Woohoo een Boots en Superdrug op Oxford Street
Ja daarom dusquote:Op zondag 22 januari 2012 18:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh geen nieuwe collectie maar: SLEEK 3=2 KNALACTIE
¤ 0,00
*klikt heel snel site weg*quote:Op zondag 22 januari 2012 18:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja daarom dus
Ik ging toch maar even kijken gisteren, toen twijfelen, vannacht over geslapen, bedacht om het niet te doen, vandaag weer swatches bekeken en toen net toch maar besteld
Nou ja zeg!quote:Beste BBQ-kip
We hebben je betaling ontvangen.
De bestelling is momenteel nog niet gereed voor verzending. Zodra dit het geval is, ontvang je bericht van ons dat het onderweg is.
OMG IS DE POSTBODE ER NOG NIET?!?!?!quote:Op zondag 22 januari 2012 18:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou ja zeg!Ik heb al 2 minuten geleden besteld, slome hoeren!
Dat ook niet! Damn, dat dit kan in Nederland!quote:Op zondag 22 januari 2012 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OMG IS DE POSTBODE ER NOG NIET?!?!?!
Het ziet er ongelofelijk smerig uit (net stukjes ansjovis/hondenvoer/sojabrok op een lap kaas) maar het zal vast wel lekker zijn (geweest)quote:
Daar word ik heel blij van, wat zijn ze mooooi!quote:Op zondag 22 januari 2012 18:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eckten legend swatches
http://ommorphiabeautybar(...)tos-swatches-review/
Oh damn, ik had al zoveel geld uitgegevenquote:Op zondag 22 januari 2012 18:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eckten legend swatches
http://ommorphiabeautybar(...)tos-swatches-review/
Nice work chickaquote:Op zondag 22 januari 2012 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
ohhai. 8 kilometer, lijken wassen
goed uitgewaaid ook
Ik heb 4 maanden in Londen gewoond, ik stik in de bekenden in de UK.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:08 schreef Incantrix het volgende:
Als ik geen tc gebruik valt mijn lak binnen het uur van mijn nagels af![]()
En heuj, ben ik er niet, doen jullie ineens een heel ding over Fantasy Firemaar Dico, wanneer ga je? Een vriendin gaat in mei naar Londen, dus wilde haar ook al vragen de flesjes die ze er evt van tegrnkwam mee te nemen. of heeft iemand misschien een bekende in de UK? Boots verkoopt ze ook online, maar verzend alleen binnen de UK..
Ik vind hem er ook mooier door glanzen, vooral met shimmers enzo komt het vaak net wat mooier uit. En heb quick drying topcoat, dus dan is de nagellak ook sneller droog. Maar mijn grootste putn is wel dat het langer blijft zitten idd.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:00 schreef megamandy het volgende:
Ik gebruik eigenlijk nooit een topcoat. Is dat alleen om de lak langer, beter te laten zitten? Of zijn er nog andere pluspunten
Dat is een tweedequote:Op zondag 22 januari 2012 19:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb 4 maanden in Londen gewoond, ik stik in de bekenden in de UK.Maar weet nog niet zo goed of ik ze hiermee lastig wil vallen.
Mja die topcoat vind ik wel duur hoor. Via ebay/TD heb je poshe of seche voor goedkoper dan 9 pondquote:Op zondag 22 januari 2012 19:14 schreef megamandy het volgende:
Hmm, ja want als bij mij tipwear komt dan ben ik de kleur meestal sowieso wel weer moe. Daarnaast blijven kleuren heel goed bij mij zitten, zijn mijn collega's altijd jaloers op
Maar ik was dus aan het twijfelen of ik ook een topcoat zou kopen. Misschien dan maar er ook bij gooien als ik volgende week naar A-England ga mailen, voor de glitterzzzz (oh ik ben aan het veranderen van smaak)
A England base- en topcoat schijnen echt super te zijn, zowel qua houdbaarheid van de lak, als sneldrogendheid en beschermen tegen stains enzo.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:14 schreef megamandy het volgende:
Hmm, ja want als bij mij tipwear komt dan ben ik de kleur meestal sowieso wel weer moe. Daarnaast blijven kleuren heel goed bij mij zitten, zijn mijn collega's altijd jaloers op
Maar ik was dus aan het twijfelen of ik ook een topcoat zou kopen. Misschien dan maar er ook bij gooien als ik volgende week naar A-England ga mailen, voor de glitterzzzz (oh ik ben aan het veranderen van smaak)
Dan wacht ik wel tot ik ook de Holland collectie ga falenquote:Op zondag 22 januari 2012 19:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja die topcoat vind ik wel duur hoor. Via ebay/TD heb je poshe of seche voor goedkoper dan 9 pond
Nu gebruik ik een basecoat van de mac. Daar had ik mijn "eerste" lak gekocht in de tijd toen ik nog bij de Bijenkorf werkte en ze hadden toen dus ook geactiveerd om een basecoat te gebruiken. En daar ben ik wel heel tevreden over, mijn nagels zien er zonder nagellak nog steeds perfect uit.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
A England base- en topcoat schijnen echt super te zijn, zowel qua houdbaarheid van de lak, als sneldrogendheid en beschermen tegen stains enzo.
Ook al let je niet op geld is het toch fijn als iemand anders je vertelt hoe je 5 euro kunt besparen toch?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nu gebruik ik een basecoat van de mac. Daar had ik mijn "eerste" lak gekocht in de tijd toen ik nog bij de Bijenkorf werkte en ze hadden toen dus ook geactiveerd om een basecoat te gebruiken. En daar ben ik wel heel tevreden over, mijn nagels zien er zonder nagellak nog steeds perfect uit.
Overigens let ik verder niet echt op geld
Ja precies om die redenquote:Op zondag 22 januari 2012 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ook al let je niet op geld is het toch fijn als iemand anders je vertelt hoe je 5 euro kunt besparen toch?
Ik vind 10.80EUR gewoon heul veul voor een topcoat.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja precies om die redenIk zoek het nooit goedkoper
Maar zo van, ooh wat leuk! Kopen!
Schijnt van wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb Nfu oh 51 untried![]()
Moet die een basiskleur hebben?
hoeft niet maar ik vind mooier van welquote:Op zondag 22 januari 2012 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welkon kleurquote:Op zondag 22 januari 2012 19:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoeft niet maar ik vind mooier van wel
Yes, is wel beter.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
van die vier dan maar china glazequote:Op zondag 22 januari 2012 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
basislak keuzes:
-essie coat azure
-barry m cyan blue
-ChG first class ticket
-diamond cosmetics midnight blue
of OPi merry midnight lakken en niet de nfu oh
Ik heb geen dekkende layerlakjes, faalquote:Op zondag 22 januari 2012 19:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
van die vier dan maar china glaze
gewoon een paars lakje, hoeft niet mega dekkend te zijn, want die laag nfu oh geeft ook beetje kleurquote:Op zondag 22 januari 2012 19:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb geen dekkende layerlakjes, faal
Picturezzz!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
ZOMG zah nfu oh is prettyy
Hai michhas
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Heb ik nog nooit gebruikt, ze doen het prima zonder.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn cuticle remover is bijna op
Ik vind het er niet uitzien zonder.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gebruikt, ze doen het prima zonder.
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het er niet uitzien zonder.
en ik krijg wazige bobbels in mn nagels als ik het niet regelmatig doe
Troll! Lukt mij ook altijd goed bij mijnquote:Op zondag 22 januari 2012 20:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Zeg je nou dat je mijn nagelriemen er niet uit vindt zien?
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jonge, iemand lurkt steeds mijn fobo vol
Nee ene Wouz. Omdat het kan, zei die de vorige keerquote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee ene Wouz. Omdat het kan, zei die de vorige keer1e keer was het nog wel grappig van wtf, maar dit is al de 5e keer ofzo
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Troll! Lukt mij ook altijd goed bij mijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze juist te zeggen dat ze het grappig vindt wat je doet en dat zij dat ook altijd bij haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doet
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ditquote:Op zondag 22 januari 2012 20:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze juist te zeggen dat ze het grappig vindt wat je doet en dat zij dat ook altijd bij haardoet
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
heeft net avondeten voor mij gehaald bij de kwalitaria omdat ik met mn pootje zit. En eigenlijk zou hij mee eten maar hij had geen tijd meer want had afgesproken met vrienden. Heeft ie een extra grote friet genomen voor ons samen, propt de helft net in 5 min in zijn mond
![]()
Zie ik ineens nog een tas dus vraag wat het is.
"Ja kapsalon en een turkse pizza voor als ik thuiskom, kunnen we gezellig samen eten."
-"Maar ik slaap dan toch allang?"
"Dan maak ik je wel wakker"
Zie, ik snap het nooit!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze juist te zeggen dat ze het grappig vindt wat je doet en dat zij dat ook altijd bij haardoet
Ik verheug me alleen niet zo op koude kapsalonquote:
Nee jonge, in de magnetron, lekker slap 14.gifquote:Op zondag 22 januari 2012 20:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik verheug me alleen niet zo op koude kapsalonMoet ik strax zeker ook nog de oven aan gaan doen.
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee jonge, in de magnetron, lekker slap 14.gif
Burpquote:Op zondag 22 januari 2012 20:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]soberso kapsalon als je net wakker bent
Maar ik vond het wel heul schattigquote:
Bwhehe hoezo?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik dacht vroeger dat ik uitgevonden had dat ze cool waren
Ik wilde al zeggen, Oeh nog een vriendjesfaal?quote:
omnomnom, alleen vind ik de wijze hoe het op de blog staat niet zo fijnquote:Op zondag 22 januari 2012 20:35 schreef Diconnected het volgende:
Holymoly
[ afbeelding ]
http://thenovicehousewife(...)e-cake-just-for-one/
Ik had niet door dat de halve wereld ze geweldig vond, ik dacht dat ik de enige wasquote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had niet door dat de halve wereld ze geweldig vond, ik dacht dat ik de enige was
herkenbaarquote:Op zondag 22 januari 2012 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
mijn duimnagel is er tot het vlees af, voelt heel weird nu, die telefoonknopjes
Téring, inderdaad.... kan het nóg onoverzichtelijker en stééds ook weer die ranzige lepel met Nutella in beeldquote:Op zondag 22 januari 2012 20:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
omnomnom, alleen vind ik de wijze hoe het op de blog staat niet zo fijn
Welke? Want ik heb er 2 besteldquote:Op zondag 22 januari 2012 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb dezelfde lippenstift besteld als kip
candy cane!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Welke? Want ik heb er 2 besteld
Of heb je ze beide besteld?
Either way ---->
Ransheid! Zeer herkenbaar!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
en beide wasmanden hebben de bodem bereikt! Score: 7 volle wasmachines en een witte coltrui waavan ik niet eens meer wist dat ik 'm had omdat die wss al een jaar op de bodem van de witte wasmand lag
die vond ik ook mooi, maar die ga ik niet echt dragen denk ik.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
candy cane!
Ik heb ook vixen en coral reef
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
We gaan zo The Human Centipede kijken, ik heb meneer hier maar gezegd dat we dat pas ná het eten gaan doen en niet tijdens![]()
Nu denkt hij dat ik bang ben dat ik ga kotsen ofzo, maar ik vrees meer voor hem![]()
Ik mag ook nooit van die medische programma's van hem kijken tijdens het eten omdat hij daar misselijk en naar van wordt
Frost is ook niet mijn ding, zeker niet bij koraalkleuren. Zonde. Kun je hem niet swappen of verpatsen?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:57 schreef megamandy het volgende:
Ik ga ook weer meer mijn rode lippenstiften dragenHeb ook een koraalkleur van de mac, maar ik ben eigenlijk toch niet zo een fan van die frost-finish
Eigenlijk dus een miskoop
Of ik moet eens kijken met verschillende lippotloden of het er dan misschien beter uitziet.
Ja en als ik zeg dat dat niet handig is voor hém is dat natuurlijk onzin. Zeker dit weekend, hij is echt de héle ganse tijd in een zeikmodus, moeilijk irritant.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:59 schreef megamandy het volgende:
[..]en dan zou hij wel naar die film willen kijken tijdens het eten?
logica
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:59 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi
Eten staat vast en trouwringen zijn uitgezocht
Mja ik moet maar eens kijken wat ik ermee ga doen, misschien is het in de zomer weer leukerquote:Op zondag 22 januari 2012 20:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Frost is ook niet mijn ding, zeker niet bij koraalkleuren. Zonde. Kun je hem niet swappen of verpatsen?
Trouwringenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:59 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi
Eten staat vast en trouwringen zijn uitgezocht
Bij mij lijkt het net of ik Schaar's tip heb opgevolgd voor lipstick of dat ik spaghetti met tomatensaus heb gegetenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mja ik moet maar eens kijken wat ik ermee ga doen, misschien is het in de zomer weer leukerMaar het wordt door die frost meteen een soort neonkleur
Leuk voor een '80-party
Oja dat laatstequote:Op zondag 22 januari 2012 21:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij mij lijkt het net of ik Schaar's tip heb opgevolgd voor lipstick of dat ik spaghetti met tomatensaus heb gegeten
Wil ze best tonenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Leuk, wat voor zijn het geworden? (beschrijving is goed als je geen plaatje wilt laten zien)
Mooi hoor! Die blijven altijd mooi!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wil ze best tonen
Dit is die van vriendlief:
[ afbeelding ]
Mijnes staat niet geheel los op de site maar hier is het de witgouden naast de geelgouden(met streepje en steentje dus): (kutfoto; maar eigenlijke foto is uit meerdere plaatjes gemaakt
http://www.amici.be/Emotion/Gold.aspx en dan 18kt gold )
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Erg mooi!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wil ze best tonen
[ afbeelding ]
Mijnes staat niet geheel los op de site maar hier is het de witgouden naast de geelgouden(met streepje en steentje dus): (kutfoto; maar eigenlijke foto is uit meerdere plaatjes gemaakt
Mooiquote:Op zondag 22 januari 2012 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wil ze best tonen
[ afbeelding ]
heb je trouwplannen dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mooi
Nu wil ik ook ringen uitzoeken
Neuh ik wil eerst mijn opleiding afmaken en een echte baan vinden. Dus dat zal nog wel even durenquote:
Nee helemaal niet. Maar 1 juwelier gehad en binnen 45min stonden we weer buitenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:17 schreef Incantrix het volgende:
Mooie trouwringen, Priemfijn dat jullie echt hebben gevonden wat bij jullie past, dat vonden wij cht heel moeilijk. De standaard juweliers hadden niet echt iets van onze gading, we zijn uiteindelijk in Alkmaar geslaagd
hebben jullie lang moeten zoeken?
Fijn! Wij hadden het juist omgekeerd en vonden de 'gewone' juweliers erg tegenvallenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Maar 1 juwelier gehad en binnen 45min stonden we weer buiten
Ze hadden echt veel liggenDaar schrok ik van; want ik had de boekjes wel al meegekregen met de merken wat ze konden bestellen; maar uiteindelijk lijkt het toch anders als je hem 1maal om hebt
Maar ging dus erg vlot.
lollerquote:Op zondag 22 januari 2012 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
over goeden lipstickswatches gesproken:
[ afbeelding ]
He, bah. Dat klinkt heel vervelend!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Het schijnt dat er iets mis is met de bloedtoevoer naar mijn been toe, hij doet of mega pijn of hij valt gelijk in slaap zeg maar, als het morgenochtend niet weg is dan moet ik naar het ziekenhus waarschijnlijk zit er een ontsteking in de weg
hele mooie ringen priempje!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wil ze best tonen
[ afbeelding ]
Netjes binnen de lijntjes gekleurdquote:Op zondag 22 januari 2012 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
over goeden lipstickswatches gesproken:
[ afbeelding ]
Dat klinkt heel naarquote:Op zondag 22 januari 2012 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Het schijnt dat er iets mis is met de bloedtoevoer naar mijn been toe, hij doet of mega pijn of hij valt gelijk in slaap zeg maar, als het morgenochtend niet weg is dan moet ik naar het ziekenhus waarschijnlijk zit er een ontsteking in de weg
he gets, ik hoop dat het morgen weg is!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh getverquote:Op zondag 22 januari 2012 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Mehquote:Op zondag 22 januari 2012 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb hem nog nooit gehad, dus weet ook niet wat ik mis.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:42 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe doen jullie single ladies dat? Het niet missen van die 'speciale persoon' ??
Teach me!!
Slaap lekker!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
Thx
En nu ben ik echt helemaal kapot..... Ik duik dus al mijn bed in
Truste
uhm, lekker stappen!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:42 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe doen jullie single ladies dat? Het niet missen van die 'speciale persoon' ??
Teach me!!
Lijkt me heel moeilijk voor je Puckzzz, na zo'n lange relatie en daarna Patje natuurlijk, het wordt beterquote:Op zondag 22 januari 2012 21:42 schreef Puckzzz het volgende:
Teach me!!
Ja ik mis het. Maar ik wil ook trots alleen zijn zeg maar....quote:Op zondag 22 januari 2012 21:48 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lijkt me heel moeilijk voor je Puckzzz, na zo'n lange relatie en daarna Patje natuurlijk, het wordt beter
Dat moet lukken in London!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:51 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga gewoon mijn droomvent tegen komen in Londen denk ik
Noes! Jij bent echt een lekker wijf gek!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik mis het. Maar ik wil ook trots alleen zijn zeg maar....
Kan het niet uitleggen.
Ik ben eigenlijk nooit lang alleen geweest.
Maar ik ben nu bang dat ik over mijn houdbaarheidsdatum aan het raken ben. Plus dat alle leuke mannen van mijn leeftijd bezet zijn, of single met een zooi kids en bagage
Puik plan! Zorg dan dat hij een leuk broertje heeft.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:51 schreef Diconnected het volgende:
Ach nee joh, jij bent superleuk!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kan het niet uitleggen.
Maar ik ben nu bang dat ik over mijn houdbaarheidsdatum aan het raken ben. Plus dat alle leuke mannen van mijn leeftijd bezet zijn, of single met een zooi kids en bagage
Mijn moeder heeft mijn stiefpa leren kennen toen ze 4 kinderen had en in de bijstand zatquote:Op zondag 22 januari 2012 21:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kan het niet uitleggen.
Kunnen gamen wanneer je het wiltquote:Op zondag 22 januari 2012 21:42 schreef Puckzzz het volgende:
Teach me!!
I KNOW!!!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
maar puckzzz, iemand met kinderen en bagage hoeft toch geen issue te zijn? Dat ben je toch zelf ook?
En wat milka zei, in de twee en een half jaar dat ik single was heb ik me enorm uitgeleefd. Stappen! Naar NYC gaan! Sporten! Alles doen waar ik zin in had!
Tuurlijkquote:Op zondag 22 januari 2012 21:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat moet lukken in London!
Mag ik mee?
Met jouw loon wel ja!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kunnen gamen wanneer je het wilt
Zoveel kunnen kopen zonder gezeik
Vriendinnendagjes
Mannen die met je flirten en beetje daten
single
Vergeet er niet eentje voor mij mee te nemen!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:51 schreef Diconnected het volgende:
Nope...heb een heel excelsheet gemaakt met kosten en inkomen. En omdat ik per week betaald krijg heb ik dat dus ingedeeld in maanden en weken. het komt uiteindelijk wel goed, ga er niet aan onderdoor en hou over een maand of 4 zelfs een tikje over.quote:
Vervelend puckziequote:Op zondag 22 januari 2012 22:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nope...heb een heel excelsheet gemaakt met kosten en inkomen. En omdat ik per week betaald krijg heb ik dat dus ingedeeld in maanden en weken. het komt uiteindelijk wel goed, ga er niet aan onderdoor en hou over een maand of 4 zelfs een tikje over.
Maar nu is het moeilijk...
Echt niet om vervelend te doen, maar heb je al je sigaretten meegerekend? En bekeken wat het zou schelen als je toch wel stopte met roken?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nope...heb een heel excelsheet gemaakt met kosten en inkomen. En omdat ik per week betaald krijg heb ik dat dus ingedeeld in maanden en weken. het komt uiteindelijk wel goed, ga er niet aan onderdoor en hou over een maand of 4 zelfs een tikje over.
Maar nu is het moeilijk...
Ja het is kut...quote:
Jah!! dat is dus ook een issue. Kan het bijna niet betalen nu. Ik heb nog anderhalve slof tabak in huis maar daarna wordt het lastigquote:Op zondag 22 januari 2012 22:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Echt niet om vervelend te doen, maar heb je al je sigaretten meegerekend? En bekeken wat het zou schelen als je toch wel stopte met roken?
Weet dat het heel moeilijk is, maar hoor altijd van iedereen dat het zoveel geld scheelt.
Wel een goede motivatie om te stoppen? En dan nu heel rustig aan doen met wat je hebt?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jah!! dat is dus ook een issue. Kan het bijna niet betalen nu. Ik heb nog anderhalve slof tabak in huis maar daarna wordt het lastig
Ja ik wil nog steeds stoppen...scheelt echt een bult geldquote:Op zondag 22 januari 2012 22:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wel een goede motivatie om te stoppen? En dan nu heel rustig aan doen met wat je hebt?
Tja, daar weet ik niks over idd.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
geld is de allerslechtst denkbare motivatie om te stoppenmaar dat begrijpen (gelukkig) alleen rokers
Ik geloof er echt in dat je het kan, maar alleen doen als je er zelf ook in gelooft. Qua rondkomen met minder kan ik je alleen de standaardtips van 'aan het einde van de markt dingen opkopen' geven, en dat is vrij ingewikkeld als je gewoon werkt.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik wil nog steeds stoppen...scheelt echt een bult geld
Ja, ik kan dus niet geld lenen, omdat mijn ouders altijd geroepen hebben dat je geld dat je niet hebt ook niet uit moet geven.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben opgegroeid met eigenlijk altijd bezuinigen en beknibbelen. Ik heb er nu nog steeds moeite mee om geld uit te geven zonder dat ik denk: "Maar straks heb ik het nog nodig." Terwijl ik verdien niet slecht, heb weinig vaste lasten en heb geld op mijn spaarrekening staan. Maar ik heb vroeger zo vaak bij mijn moeder gezien dat ze huilend op de bank in de stress zat over een geldkwestie. Ik moet dus een beetje leren genieten van mijn geld juist
Het is heel moeilijk Puckzz, maar ik twijfel er niet aan dat het je zal lukken.
Als ik nu niet leen kan ik niet leven of op mijn werk komen..tsja kweetniethoorquote:Op zondag 22 januari 2012 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
in lenen geloof ik ook niet.
Al heb ik wel een mooien schuld van pakweg anderhalve ton, maar goed, da's hypotheek en een stukje IBG
toen we samen gingen wonen hebben we ook de roodstand geblokkeerd, dus op ibg en rabobank na staat er niks open. Voelt goed!
Ik kan ook niet in het rood en heb geen cc. Voornamelijk omdat ik op dit moment geen vast inkomen heb. Maar ik ben niet zo zeer bang dat ik geld uitgeef wat ik niet heb, maar dat er ineens een kostenpost op de proppen komt waar ik dus geen geld voor heb (auto kapot, laatst moesten we nieuwe matrassen hebben, etc.) tot nu toe heb ik op dat soort momenten geluk gehad, dat net mijn loon er was of dat ik het gewoon gehoard hadquote:Op zondag 22 januari 2012 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, ik kan dus niet geld lenen, omdat mijn ouders altijd geroepen hebben dat je geld dat je niet hebt ook niet uit moet geven.
Wat ik heb vliegt er uit, en sparen ben ik belabberd in (behalve als i kweet waarvoor ik het doe en er heel duidelijke plannen over heb gemaakt), maar ik geef nooit geld uit dat niet op mijn rekening staat.
hey joh, ik vel toch geen oordeel?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als ik nu niet leen kan ik niet leven of op mijn werk komen..tsja kweetniethoor
Kan iedereen wel trots gaan lopen doen, maar ik weet dat ik het terug kan betalen...
Gewoon doen hoor, je weet zelf of het oke is of niet. En wat betreft die speciale persoon missen, ik ben ook geen goed voorbeeld op dat betreft. Wij lopen stuk nu op het feit dat ik wat te zelfstandig benquote:Op zondag 22 januari 2012 22:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kan iedereen wel trots gaan lopen doen, maar ik weet dat ik het terug kan betalen...
Been ruilen voor LV-tas?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Iemand een been kopen? Ik ga zo beginnen met amputeren ..
is het een beetje een mals been?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat nodig is, is nodig. Heel simpel. Ik probeerde ook absoluut niet situaties te vergelijken of dergelijke.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Natuurlijk is het mals, het ligt nooit in de zon dus het is niet zo'n rubberhuidje gewordenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het een beetje een mals been?
Sterkte babe
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Nee, het is een mels beenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het een beetje een mals been?
Sterkte babe
Gewoon lekker zeiksnorren hoor, is toch ook verrot als je knie pijn doetquote:Op zondag 22 januari 2012 22:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Nu voel ik me echt een zeiksnor over mijn knie
DONE! Zoek er maar een uitquote:Op zondag 22 januari 2012 22:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Been ruilen voor LV-tas?Morgen maar naar het ziekenhuis meissie
Ja dat is ook, maar volgens mij heb ik er hier meer over lopen janken dan jijquote:Op zondag 22 januari 2012 22:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gewoon lekker zeiksnorren hoor, is toch ook verrot als je knie pijn doet
Oh maar dat bedoel ik ook helemaal niet hoor. Was ook niet op jou gericht. Als het nodig is om rond te komen, om eten te krijgen, is het een heel ander verhaal.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik mag van mezelf niet minder dan 50 euro op m'n betaalrekening hebben, voor als ik eens écht iets nodig heb en heb ook nog een spaarrekening.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kan ook niet in het rood en heb geen cc. Voornamelijk omdat ik op dit moment geen vast inkomen heb. Maar ik ben niet zo zeer bang dat ik geld uitgeef wat ik niet heb, maar dat er ineens een kostenpost op de proppen komt waar ik dus geen geld voor heb (auto kapot, laatst moesten we nieuwe matrassen hebben, etc.) tot nu toe heb ik op dat soort momenten geluk gehad, dat net mijn loon er was of dat ik het gewoon gehoard hadMaar dat schiet toch altijd even door mijn hoofd als ik iets wil uitgeven.
Aaah, ik hoop zo dat het snel beter gaat!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Hamer op mijn hoofd? Dat werkt wel denk ik!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat is ook, maar volgens mij heb ik er hier meer over lopen janken dan jij![]()
Kan je er echt helemaal niks tegen doen?Geen kruikje, geen massage, geen pijnstiller?
ik geef dat dan natuurlijk aan Max, lijken wassen!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Natuurlijk is het mals, het ligt nooit in de zon dus het is niet zo'n rubberhuidje gewordenMocht je het niet lussen kun je het ook nog gebruiken om in het donker de weg te vinden aangezien ze zo wit zijn dat ze licht geven
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hamer op mijn hoofd? Dat werkt wel denk ik!
Hoofdpijn zuip je gewoon weg, onterechte klacht, slotje!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar dan word je wakker met hoofdpijn erbij.
WAIT A MINUTE!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik geef dat dan natuurlijk aan Max, lijken wassen!
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoofdpijn zuip je gewoon weg, onterechte klacht, slotje!
nee hoor, dan issie al op! Beter niet doen dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAIT A MINUTE!
Wat nou als ik hem daarna weer nodig heb? Dan zitten er hondentandafdrukken in
Dan wil ik er weer een van hem, hij heeft er toch 4quote:Op zondag 22 januari 2012 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, dan issie al op! Beter niet doen dan?
als dat het enige was...quote:Op zondag 22 januari 2012 22:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan wil ik er weer een van hem, hij heeft er toch 4![]()
Wordt wel iets meer scheerwerk aan mijn rechterbeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |