Dragon!quote:Op zondag 22 januari 2012 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ascalon en st george????
Goeden keuzen of iemand anders ideeën?
gratiessquote:Op zondag 22 januari 2012 17:24 schreef Sharana_LV het volgende:
hoeveel is de shipping van a england?
skjoe zei altijdquote:Op zondag 22 januari 2012 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
serieus? nice! alleen nu of altijd?
Altijd.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
serieus? nice! alleen nu of altijd?
Altijd idd.quote:
Nee joh. Nou ja, hij is ook groen, maar heel anders groen.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar die lijkt een beetje op st george toch?
Maar nou vinden wij je wel allemaal lief.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ben eigenlijk gek dat ik het nog doe ook
Dat,doet mij denken aan het filmpje van een paar topics geledenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:26 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nee joh. Nou ja, hij is ook groen, maar heel anders groen.
Welk filmpje?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dat,doet mij denken aan het filmpje van een paar topics geleden
Jeujquote:Op zondag 22 januari 2012 17:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar nou vinden wij je wel allemaal lief.
Meer swatches zijn er ook nog niet volgens mij. Ja, St George op SQ's nagels.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan geen swatches vinden, alleen die van ommorphia
Goed zo!quote:Op zondag 22 januari 2012 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik neem st george, dragon en ascalon niet meer aan denken
Waar je huis woont?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
wat moet ik dr mailen naast wat ik wil?
quote:
Dat laatste denk ik. Ze zal je vast wel even mailen als ze info mist.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen betalingdinges? of stuurt ze een paypal invoice?
Zet dat even hier neer, dan weet ik wat ik volgende week moet mailenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen betalingdinges? of stuurt ze een paypal invoice?
En kijk hoe blij ze isquote:Op zondag 22 januari 2012 17:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
JeujMaar goed, af en toe kan er wel iets vanaf
Dat. En via Llarowe wordt ook al doorgelinkt naar wat swatches. Ze zijn er heus!quote:Op zondag 22 januari 2012 17:34 schreef megamandy het volgende:
Op de fb van A-England staan meer foto's van mensen die de lakjes al hebben ontvangen
Dragon heeft gewoon echt een drakengroenekleur
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat ziet ie zelf ook wel hoe ik als een mongol door de kamer loop te springen
Hongkong shipt niet want holidayquote:Op zondag 22 januari 2012 17:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
En En? Zijn ze al a-la Hong Kong geshipt?
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat ziet ie zelf ook wel hoe ik als een mongol door de kamer loop te springen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |