Heb geen andere headphone, gebruik m ook alleen voor de pc. Gebruik zelf gewoon oordopjes.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, waarom verkoop je ze dan niet?
Overigens besef ik me dan ik hiermee met vuur speel als Apple-fanboy
Omdat het geluid tegenvalt, de bedrading vaak kapot gaat (veel draadbreuk)quote:Op zondag 22 januari 2012 23:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb geen andere headphone, gebruik m ook alleen voor de pc. Gebruik zelf gewoon oordopjes.
Waarom lach je ze eigenlijk uit?
maar jij bent net zoals Stoma, je weet overal wel over te zeikenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat het geluid tegenvalt, de bedrading vaak kapot gaat (veel draadbreuk)
Je kunt meer voor minder krijgen.
Omdat mensen daar ¤200,- voor neerleggen terwijl ze niet beter geluid geven dan een koptelefoon van ¤50,-. En uiteraard lopen ze de hele dag met dat ding om hun nek, want "hey, kijk mij zogenaamd rijk zijn met mijn baantje als vakkenvuller".quote:Op zondag 22 januari 2012 23:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb geen andere headphone, gebruik m ook alleen voor de pc. Gebruik zelf gewoon oordopjes.
Waarom lach je ze eigenlijk uit?
Nee hoor. Niet over alles.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
maar jij bent net zoals Stoma, je weet overal wel over te zeiken
Dan loop ik liever op straat met me Sennheiser headset, zelfs met microfoon eraanquote:Op zondag 22 januari 2012 23:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Omdat mensen daar ¤200,- voor neerleggen terwijl ze niet beter geluid geven dan een koptelefoon van ¤50,-. En uiteraard lopen ze de hele dag met dat ding om hun nek, want "hey, kijk mij zogenaamd rijk zijn met mijn baantje als vakkenvuller".
AKGquote:Op zondag 22 januari 2012 23:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet over alles.
Maar ik durf te wedden dat mijn AKG en sony net zo fijn en beter geluid geven. En die zijn lang niet zo duur. (sony komt in de buurt)
X41 hierquote:
quote:
hihiquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 00:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
KampKabouter
FransKabouter
KabouterBauer
KabouterWiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |