Die is ook van2 jaar terug ofzo lolquote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad niet echt op zijn vleesboek-foto
Die inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2012 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die is ook van2 jaar terug ofzo lolmet die starbucks minicup?
Michas heeft zijn period.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
Laat ik maar verstandig wezen en gewoon uit dit topic weg blijven aangezien Mich op alles wat ik zeg toch alleen maar loopt te kankeren en de sfeer er niet beter op word.
Ik dacht al, mijn Freekiepeekie gewoon plotsklaps de snor gedrukt!?!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik ga niet weg hoor als je dat dacht
Hier schreef 92Merel het volgende: Michhas, ik ben verliefd op jequote:
Dat is zijn signature.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier schreef 92Merel het volgende: Michhas, ik ben verliefd op je
Beetje de hipster aan het uithangen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die is ook van2 jaar terug ofzo lolmet die starbucks minicup?
Oh, dan zat ik verkeerd te kijken dusquote:Op zondag 22 januari 2012 21:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat is zijn signature.
Trouwens nog nooit van 'de snor drukken' gehoord
In Newcastle, like a bossquote:Op zondag 22 januari 2012 21:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Beetje de hipster aan het uithangen.
quote:
huh? dat kun je toch niet zien?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nick gemilimeterd had.
Hedendaagse Nostradamus enzo.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Die is vaak toepasbaar op dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |