wat een lui varken.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:41 schreef Gwywen het volgende:
Britten zijn nooit te groot!
O, wacht, je bedoelde de foto's
Wat een mooierds! Mooi zo die kleur met die ogen.
Die onderste foto![]()
Hier nog weer eens eentje van Pluis.
[ afbeelding ]
Ze is vrijdag "geholpen" maar lijkt er weinig last van te hebben.
Slaapt alleen wat meer (23 uur per dag ipv 22)
Oh, die van mij bijten danquote:Op maandag 11 juni 2012 13:18 schreef Kper_Norci het volgende:
Dat is idd een typische brittenhouding![]()
Die van mij gaan zich ook helemaal uitrekken als ik ze over hun buikje aai, je ziet ze zo genieten dan.
Nee, vals bijten. Eny tenminste, die haat knuffelen en aaien. Zoë is wel een slet, maar je mag niet aan d'r buik komen want dan rent ze wegquote:Op maandag 11 juni 2012 13:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Speels bijten? Doen die van mij ook wel eens, maar echt heel zachtjes. Onderstaande foto is een uitnodiging om te aaien, dan gaan ze zo liggen![]()
[ afbeelding ]
wat ik juist in de rasbeschrijvingen lees is dat Britten een van de minst aanhankelijke rassen zijn. Ze zijn wel graag bij je in de buurt, maar knuffelen motten ze nietquote:Op maandag 11 juni 2012 13:54 schreef Suusje79 het volgende:
Ja, Jerry vind het erg lekker om op zijn buik geaait te worden en gaat er helemaal voor liggen maar pakt op een gegeven ogenblik wel m'n hand met zijn pootjes en gaat deze dan aflikken en zacht in bijten en daarna weer likken... Ik noem het maar liefdesbeetjes....![]()
Tom gaat vooral in de keuken zo liggen als op de foto hierboven, gaat half op m'n voet liggen en draait zich dan op zijn rug zodat hij tegen m'n voet ligt... Erg handig...![]()
Wel apart een brit die niet van knuffelen en aaien houdt!! Staan ze toch wel om bekend en is ook de reden waarom ik perse britten wilde!
IMHO hangt dat een beetje van de kat in kwestie af.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:59 schreef Gwywen het volgende:
Voorzichtige conclusie: Britten zijn geen schootkatten?
Of is dat te kort door de bocht?
Gelukkig heb ik nog een HTK, die is niet van mijn schoot weg te slaan.
Wat een mooi diertjequote:Op maandag 11 juni 2012 12:41 schreef Gwywen het volgende:
Britten zijn nooit te groot!
O, wacht, je bedoelde de foto's
Wat een mooierds! Mooi zo die kleur met die ogen.
Die onderste foto![]()
Hier nog weer eens eentje van Pluis.
[ afbeelding ]
Ze is vrijdag "geholpen" maar lijkt er weinig last van te hebben.
Slaapt alleen wat meer (23 uur per dag ipv 22)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |