abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 10:53:31 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_117620409
Wat apart dan dat de mijne zo licht zijn - maar misschien zijn ze gewoon klein uitgevallen?
Er staan iig altijd brokken hier, ze bepalen zelf hoeveel ze eten en ze slapen de hele dag zo'n beetje, maar ze zijn mooi slank...
disclaimer
pi_117621082
Ik denk dat ik Sjors wel meeneem, we zullen wel zien hoe het gaat, overigens is ie wel wat relaxder met zulk soort dingen dan Sjimmie, die sprint gelijk ergens onder en komt er niet meer onder vandaan, heeft de dierenarts ook al een paar keer gemerkt :')

Overigens krijg ik ook vaak te horen van wat is Sjors dik, maar ik stak het altijd op een hele dikke vacht. Nu zei mijn vriendin gisteren ook al van dat ie toch wat te dik is, ze kon zijn ribben amper voelen, en hij heeft toch wel een buikje. Binnenkort bij de dierenarts (controle) ff checken op de weegschaal, vorig jaar woog Sjors 5, en Sjimmie 4,5, de laatste is nog net zo slank als vorig jaar.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:25:29 #228
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_117623071
Gefeliciteerd met Sjors *O*

En verse foto's O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_117624257
En ik heb ze gewogen... Amy is nu 5,2 kg en Garfunkel 5 - eindelijk een beetje stevige Brit! Veel meer gaat het ook niet worden :).
Home is where the O+ is...
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 13:10:02 #230
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_117624402
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
Wat apart dan dat de mijne zo licht zijn - maar misschien zijn ze gewoon klein uitgevallen?
Er staan iig altijd brokken hier, ze bepalen zelf hoeveel ze eten en ze slapen de hele dag zo'n beetje, maar ze zijn mooi slank...
Die van mijn tante is ook maar rond de 4kg maar die is ook de helft zo klein als Brammetje. Kan ook veel schelen :Y
吴 曼 迪
pi_118801110
Kick! :@

Ik wil van het voorjaar ook een britje kopen, en zit al een beetje dingen op te zoeken. Wat is de prijs van een kitten? Want op de ene site zie ik 300, en bij de cattery in de buurt 600 :{
  zondag 4 november 2012 @ 12:18:36 #232
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_118801774
Mijn dierenarts zei ook dat Loki bij 5,8kilo op dieet moest. Als ik echter de mening vraag van andere Britjesbezitters op een FB-groepje waar ik lid van ben, zijn die allemaal net zo zwaar en is dat een normaal gewicht voor Britjes. Verschilt dus heel erg per dierenarts, heb ook het idee dat veel dierenartsen ze vergelijken met andere rassen en een Britje heeft nou eenmaal een heel andere bouw ("I'm not fat, i'm big boned!" :') ). Loki is trouwens tijdens een weekje dierenpension afgelopen week ook weer wat kilo's kwijtgeraakt, dus zit nu waarsch. alweer goed.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_118814722
Mijn dierenarts zei dat 6 kg goed is maar lijkt idd overal anders... Tom bij mij is 8 kg en Jerry 7 kg...
  zondag 4 november 2012 @ 18:22:14 #234
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_118815385
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 11:51 schreef Snowbells het volgende:
Kick! :@

Ik wil van het voorjaar ook een britje kopen, en zit al een beetje dingen op te zoeken. Wat is de prijs van een kitten? Want op de ene site zie ik 300, en bij de cattery in de buurt 600 :{
300 is echt te goedkoop!
Let er op dat de cattery aangesloten is bij een rasvereniging, of dit niet mamapoes haar zoveelste nest is en...wat ik destijds heel belangrijk vond; of ze in huiselijke kring opgroeien :)
Voor Baileys hebben we 7 jaar geleden 450 euro betaald en toen zaten alle kittens om die prijs.
Dus richting 600 lijkt me op zich best redelijk voor een kitten.

Heb je al enig idee wat voor een je wilt?
Succes met zoeken iig, het is een enig ras O+
pi_118815508
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 18:22 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

300 is echt te goedkoop!
Let er op dat de cattery aangesloten is bij een rasvereniging, of dit niet mamapoes haar zoveelste nest is en...wat ik destijds heel belangrijk vond; of ze in huiselijke kring opgroeien :)
Voor Baileys hebben we 7 jaar geleden 450 euro betaald en toen zaten alle kittens om die prijs.
Dus richting 600 lijkt me op zich best redelijk voor een kitten.

Heb je al enig idee wat voor een je wilt?
Succes met zoeken iig, het is een enig ras O+
De cattery is hier 3 km vandaan, errug dichtbij dus! De poezen die meestal voor de kittens zorgen zijn crèmekleur of lilac. Dus waarschijnlijk krijg ik dan één van die kleuren. Deze cattery heeft heel veel contact met Duitsland en Spanje, en is lid van Neocat.

Foto van één van de moederkatten:

Er is nog één cattery, en die fokt uitsluitend blauwe Britjes.
Maar ik vind stiekem crème wat mooier :@
  zondag 4 november 2012 @ 19:37:05 #236
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_118818279
Wat een mooierd O+
pi_118820543
Ik kan echt niet wachten tot dat nestje komt :')
  maandag 5 november 2012 @ 10:32:33 #238
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_118839659
Meneer Loki heeft afgelopen week in een dierenpension gezeten. Dat ging op zich allemaal goed, al had-ie niet alle dagen genoeg gegeten, merkte het dierenpension op. Ik merk dat-ie weer erg blij is om thuis te zijn, op zijn krabpaaltjes en in zijn mandjes te liggen en af en toe zijn 'sonar' laat horen (Miauw.. waar zijn jullie? O+ ) . En ik zie het aan zijn relaxte snuitje O+

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_118844635
Ach, wat zal die blij zijn om weer thuis te zijn O+

Ik zat nog terug te lezen over dikke Britten, hier een foto van onze vorige Brit, toen ze op haar dikst was (hierna zijn we beter op gaan letten wat ze at :@ )
pi_118844702
Oei, die is zo te zien wel te dik :o
pi_118845124
Zo dan. Wat een boel mooie, bolle Britten hier! O+

Sinds drie weken hebben wij ook een Britje thuis rondhuppelen, en oh wat is het gezellig! Ze is een herplaatser van 2,5 jaar, een echte ienemini Brit (haalt dus ook maar net de 3 kilo). Volgens mij zijn de shadeds sowieso wat kleiner van stuk, maar kan het mis hebben. Van mij mag het wel wat boller, dus ik let goed op of ze genoeg eet.
Ze wordt nog wel gesteriliseerd binnen een paar maanden, dus waarschijnlijk zal ze daarna wel wat uitdijen ;).

In elk geval, zal jullie even voorstellen aan Saai (hoe ze die naam precies bemachtigd heeft is me een raadsel, want ze is allesbehalve Saai!):

Haar grootste hobby is op haar buik gekriebeld worden :')

Even poseren

Ze is dus pas drie weken bij ons, maar zou nu al niet meer zonder kunnen *O*
  maandag 5 november 2012 @ 13:16:39 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_118845152
wat een cutiepie O+
disclaimer
pi_118845242
Hele mooie foto, die laatste!
pi_118845246
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:32 schreef SEMTEX het volgende:
Meneer Loki heeft afgelopen week in een dierenpension gezeten. Dat ging op zich allemaal goed, al had-ie niet alle dagen genoeg gegeten, merkte het dierenpension op. Ik merk dat-ie weer erg blij is om thuis te zijn, op zijn krabpaaltjes en in zijn mandjes te liggen en af en toe zijn 'sonar' laat horen (Miauw.. waar zijn jullie? O+ ) . En ik zie het aan zijn relaxte snuitje O+

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij ziet er inderdaad heerlijk relaxt uit. Wat een mooierd O+
pi_118845405
quote:
99s.gif Op maandag 5 november 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
wat een cutiepie O+
Ik ben zelfs een beetje verliefd, is dat raar? :@

quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 13:19 schreef Snowbells het volgende:
Hele mooie foto, die laatste!
Dank je! Ze vind het heel erg leuk als ik met de camera aan kom lopen. Beetje aandachtsgek denk ik :')
  maandag 5 november 2012 @ 13:23:16 #246
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_118845406
Wat een prachtige Saaie kat :+ O+

Met Baileys z'n afvalrace gaat het prima; maar hij is er wel een stuk brutaler, speelser en soms ook vervelender van geworden.
Als hij zit te jammeren om brokjes en ik geef niet snel genoeg steekt ie zo z'n poot uit in een poging me te laten stoppen met doorlopen.
En laatst hapte hij naar m'n broekspijp :')
Om vervolgens te bedenken dat dat niet lief was en toen m'n schoenen maar ging likken _O-
Heerlijk beest O+
  maandag 5 november 2012 @ 13:24:03 #247
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_118845431
Loki, wat ben je toch mooi :D O+
  maandag 5 november 2012 @ 13:31:06 #248
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_118845722
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:15 schreef snkr-xxx het volgende:

Sinds drie weken hebben wij ook een Britje thuis rondhuppelen, en oh wat is het gezellig! Ze is een herplaatser van 2,5 jaar, een echte ienemini Brit (haalt dus ook maar net de 3 kilo). Volgens mij zijn de shadeds sowieso wat kleiner van stuk, maar kan het mis hebben. Van mij mag het wel wat boller, dus ik let goed op of ze genoeg eet.
Ze wordt nog wel gesteriliseerd binnen een paar maanden, dus waarschijnlijk zal ze daarna wel wat uitdijen ;).

In elk geval, zal jullie even voorstellen aan Saai (hoe ze die naam precies bemachtigd heeft is me een raadsel, want ze is allesbehalve Saai!):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Even poseren
[ afbeelding ]

Oooh wat een lieve O+
吴 曼 迪
pi_118845928
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:15 schreef snkr-xxx het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Even poseren
[ afbeelding ]

Mooie foto's van dr hee!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 13:41:54 #250
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_118846133
Blauwe Binkie:

121105_61302_blauwebinkie.jpg

Mix van een blauwe Brit en een Europese korthaar. Geloof ik.

Wel de vacht, maar niet het bolle koppie. Met koperen vlekken in zijn ogen en een bijzonder lui karakter.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')