Die van mijn tante is ook maar rond de 4kg maar die is ook de helft zo klein als Brammetje. Kan ook veel schelenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
Wat apart dan dat de mijne zo licht zijn - maar misschien zijn ze gewoon klein uitgevallen?
Er staan iig altijd brokken hier, ze bepalen zelf hoeveel ze eten en ze slapen de hele dag zo'n beetje, maar ze zijn mooi slank...
300 is echt te goedkoop!quote:Op zondag 4 november 2012 11:51 schreef Snowbells het volgende:
Kick!
Ik wil van het voorjaar ook een britje kopen, en zit al een beetje dingen op te zoeken. Wat is de prijs van een kitten? Want op de ene site zie ik 300, en bij de cattery in de buurt 600
De cattery is hier 3 km vandaan, errug dichtbij dus! De poezen die meestal voor de kittens zorgen zijn crèmekleur of lilac. Dus waarschijnlijk krijg ik dan één van die kleuren. Deze cattery heeft heel veel contact met Duitsland en Spanje, en is lid van Neocat.quote:Op zondag 4 november 2012 18:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
300 is echt te goedkoop!
Let er op dat de cattery aangesloten is bij een rasvereniging, of dit niet mamapoes haar zoveelste nest is en...wat ik destijds heel belangrijk vond; of ze in huiselijke kring opgroeien
Voor Baileys hebben we 7 jaar geleden 450 euro betaald en toen zaten alle kittens om die prijs.
Dus richting 600 lijkt me op zich best redelijk voor een kitten.
Heb je al enig idee wat voor een je wilt?
Succes met zoeken iig, het is een enig ras
Hij ziet er inderdaad heerlijk relaxt uit. Wat een mooierdquote:Op maandag 5 november 2012 10:32 schreef SEMTEX het volgende:
Meneer Loki heeft afgelopen week in een dierenpension gezeten. Dat ging op zich allemaal goed, al had-ie niet alle dagen genoeg gegeten, merkte het dierenpension op. Ik merk dat-ie weer erg blij is om thuis te zijn, op zijn krabpaaltjes en in zijn mandjes te liggen en af en toe zijn 'sonar' laat horen (Miauw.. waar zijn jullie?) . En ik zie het aan zijn relaxte snuitje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben zelfs een beetje verliefd, is dat raar?quote:
Dank je! Ze vind het heel erg leuk als ik met de camera aan kom lopen. Beetje aandachtsgek denk ikquote:
Oooh wat een lievequote:Op maandag 5 november 2012 13:15 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo dan. Wat een boel mooie, bolle Britten hier!![]()
Sinds drie weken hebben wij ook een Britje thuis rondhuppelen, en oh wat is het gezellig! Ze is een herplaatser van 2,5 jaar, een echte ienemini Brit (haalt dus ook maar net de 3 kilo). Volgens mij zijn de shadeds sowieso wat kleiner van stuk, maar kan het mis hebben. Van mij mag het wel wat boller, dus ik let goed op of ze genoeg eet.
Ze wordt nog wel gesteriliseerd binnen een paar maanden, dus waarschijnlijk zal ze daarna wel wat uitdijen.
In elk geval, zal jullie even voorstellen aan Saai (hoe ze die naam precies bemachtigd heeft is me een raadsel, want ze is allesbehalve Saai!):
[ afbeelding ]
Haar grootste hobby is op haar buik gekriebeld worden![]()
[ afbeelding ]
Even poseren
[ afbeelding ]
Ze is dus pas drie weken bij ons, maar zou nu al niet meer zonder kunnen
Mooie foto's van dr hee!quote:Op maandag 5 november 2012 13:15 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo dan. Wat een boel mooie, bolle Britten hier!![]()
Sinds drie weken hebben wij ook een Britje thuis rondhuppelen, en oh wat is het gezellig! Ze is een herplaatser van 2,5 jaar, een echte ienemini Brit (haalt dus ook maar net de 3 kilo). Volgens mij zijn de shadeds sowieso wat kleiner van stuk, maar kan het mis hebben. Van mij mag het wel wat boller, dus ik let goed op of ze genoeg eet.
Ze wordt nog wel gesteriliseerd binnen een paar maanden, dus waarschijnlijk zal ze daarna wel wat uitdijen.
In elk geval, zal jullie even voorstellen aan Saai (hoe ze die naam precies bemachtigd heeft is me een raadsel, want ze is allesbehalve Saai!):
[ afbeelding ]
Haar grootste hobby is op haar buik gekriebeld worden![]()
[ afbeelding ]
Even poseren
[ afbeelding ]
Ze is dus pas drie weken bij ons, maar zou nu al niet meer zonder kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |