Zo mooiquote:
yepquote:Op zondag 22 januari 2012 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eej man![]()
Winterstop ook overleefd?
Goh. Weet iedereen al.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:51 schreef leonpsv het volgende:
Nicky Hofs volgende week geschorst tegen PSV
Depay>Maher>Sony Equote:Op zondag 22 januari 2012 14:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een faaljong die Eriksen. Kan de bal niet eens stil leggen/
En in Hollywoodquote:Op zondag 22 januari 2012 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk dat je de kutjoden haat. Maar die wonen toch echt in Israël
Dat is wel weer waar.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt.
Maar qua trasnferbedrag
Eriksen ................... > Maher > Depay.
Wijnaldum is geen talent meer, maar een meesterlijke speler.quote:
Elke keer als ik Hollywood lees dat doe ik het in Peter Griffin voice.quote:
nee kwam uit zijn doel en miste de bal + speler waardoor bijna tegengoal wasquote:Op zondag 22 januari 2012 14:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gaf hij weer een assist aan de tegenstander?
Kwam weer eens te laat uitquote:Op zondag 22 januari 2012 14:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gaf hij weer een assist aan de tegenstander?
Mijn pauper stream ligt ver achter dus.. ik zag hem net voorbij komen.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:55 schreef Ferdii het volgende:
[..]
nee kwam uit zijn doel en miste de bal + speler waardoor bijna tegengoal was
Mwa dr wordt wel met alles en nog wat gegooid op de MEquote:Op zondag 22 januari 2012 14:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
valt mee
http://geldersverkeer.webcam.nl/a325.html
hahaquote:Op zondag 22 januari 2012 14:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
valt mee
http://geldersverkeer.webcam.nl/a325.html
De geit is gemolken, ik herhaal.. * Du sprecht mit ...*quote:Op zondag 22 januari 2012 14:56 schreef Stevenzenl het volgende:
Wats met 13th Stream?! Duits commentaar?
Misschien omdat iedereen Anita altijd helemaal afkankert en de grond in trapt..quote:Op zondag 22 januari 2012 14:57 schreef starla het volgende:
Mijn God wat is die Blind makkelijk te passeren. Waarom zet de Boer daar gewoon niet zo'n vrijetrapdummy neer op linksachter? Scheelt geld en die gaat ook niet zo snel liggen bij een bal in het kruis.
Het is idd beter dan Anita.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien omdat iedereen Anita altijd helemaal afkankert en de grond in trapt..denkt hij misschien hebben ze gelijk..
Hoorde jij net niet de luxaflex klapperen? Dat was niet door de wind!quote:Op zondag 22 januari 2012 14:59 schreef Stevenzenl het volgende:
Dat publiek van AZ staat er wel helemaal achter hé!
Betaal er dan ook gewoon voor manquote:Op zondag 22 januari 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ik haat die pauper streams jongealtijd wordt je gespoilerd
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, Jan blijft nooit op zijn positie staan, dat is wel een vereiste als keeper zijnde.
Dus iedereen die niet voor Ajax is, is Voldemort?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:02 schreef Helpmefok het volgende:
Feeeeeeeeeeyenooooooooord. Winnen winnen winnen
En dan neuzen en kaasboeren gelijk. Op 6 punten van plek 1, op 5 van plek 2 en 2 op plek 3
![]()
True, daarom bij PSV, Fok! uitquote:Op zondag 22 januari 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ik haat die pauper streams jongealtijd wordt je gespoilerd
Ik heb EL, beneden, maar familie is op bezoek en me oom heeft nog maar 3 maanden te leven.. en ik heb geen zin om daar te gaan zitten met die gesprekkenquote:
Internet abo, kun je op de PC kijken (mss zonder vertraging)quote:Op zondag 22 januari 2012 15:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb EL, beneden, maar familie is op bezoek en me oom heeft nog maar 3 maanden te leven.. en ik heb geen zin om daar te gaan zitten met die gesprekken
Ja de mensen van VBL1.0quote:Op zondag 22 januari 2012 15:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Daar zitten de ekte ekte bazen van VBL
Al die Fok!kers zitten op die links te klikken als neurotische autisten... Dat ding rookt dalijk.quote:
Niks, die familie niet uitnodigen onder het voetbal.. of lekker daar heen gaanquote:Op zondag 22 januari 2012 15:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Internet abo, kun je op de PC kijken (mss zonder vertraging)
Paulquote:Op zondag 22 januari 2012 15:02 schreef Linksebomenknuffelaar het volgende:
Users die hier posten
Beter ga je naar hier
Wat gebeurt er?>quote:Op zondag 22 januari 2012 15:05 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Beetje overdreven om dan gewisseld te moeten worden, maar goed
Tja, krijg je als je teveel claimt... Wordt je eruit gegooid.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:05 schreef Ferdii het volgende:
vermeer ziet er zo onverzekerd uit... ::(
Hij is wel verzekerdquote:Op zondag 22 januari 2012 15:05 schreef Ferdii het volgende:
Ik denk wel dat hij gewoon verzekerd is hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:05 schreef Ferdii het volgende:
VBL 1.0quote:Op zondag 22 januari 2012 15:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja de mensen van VBL1.0_! Donder toch een heel eind op
jouw telefoon maakt van onzelfverzekerd onverzekerd?quote:
onzeker was de bedoelingquote:Op zondag 22 januari 2012 15:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
jouw telefoon maakt van onzelfverzekerd onverzekerd?
Ja maar.. wat jullie doenquote:
Geen resultaat voor ' onzelfverzekerd 'quote:Op zondag 22 januari 2012 15:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
jouw telefoon maakt van onzelfverzekerd onverzekerd?
Ze spelen ook in Alkmaarquote:Op zondag 22 januari 2012 15:08 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM
![]()
![]()
![]()
![]()
Die wachten op het eerste goal, dan weten ze voor wie ze moeten zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Oh opeens hoor je die AZ-ers ook weer
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:09 schreef detulp050 het volgende:
Paul van Boeken, je moeder is een ongelooflijke suffe boerentrien die een slechtziende zoon ter wereld heeft gezet.
Kijk eens naar die papiertjes op t veld, de wind staat atm naar de az-goalquote:
Feyenoord gaat winnen, 3-0, heb ze met handicap joquote:Op zondag 22 januari 2012 15:09 schreef RvLaak het volgende:
Holla net op de lat... Feyenoord staat nog altijd voor
Viel wel mee, van 10 tot 25 domineerden ze welquote:Op zondag 22 januari 2012 15:10 schreef starla het volgende:
Ajax is 30 minuten geleden al gestopt met voetballen.
Wordt wel eens tijd idd.. Eerst die kopkans..quote:
Wie is Paul van Boekenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:09 schreef detulp050 het volgende:
Paul van Boeken, je moeder is een ongelooflijke suffe boerentrien die een slechtziende zoon ter wereld heeft gezet.
Kameni en dida wel hooorquote:Op zondag 22 januari 2012 15:10 schreef RijstNatie het volgende:
lekker gekeept negert!
negers kunnen gewoon niet keepen en ook geen penalties nemen..
ze kunnen wel hard rennenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:10 schreef RijstNatie het volgende:
lekker gekeept negert!
negers kunnen gewoon niet keepen en ook geen penalties nemen..
Nou, zoals ze nu spelen, ben ik er bang voorquote:Op zondag 22 januari 2012 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Feyenoord gaat winnen, 3-0, heb ze met handicap jo
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had nog eerder Verhoeven op linksback gezet dan Blinddie pens van hem dekt genoeg af.
Beter laatste minuut 1-1quote:
Verhoeven kan beter gaan keepen en dan Vermeer laten rennen op linksback, het is immers een negert.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had nog eerder Verhoeven op linksback gezet dan Blinddie pens van hem dekt genoeg af.
prima optiequote:Op zondag 22 januari 2012 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
Goed argument.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Verhoeven kan beter gaan keepen en dan Vermeer laten rennen op linksback, het is immers een negert.
Alsof dat bij jullie anders isquote:Op zondag 22 januari 2012 15:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die wachten op het eerste goal, dan weten ze voor wie ze moeten zijn.
Ja maar wat wil je dan met deze kabouterselectie?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
Maar jongens, jullie willen de Boer nooit afvallen.. maar dit zijn toch gewoon blunders? Blind opstellen, Ebicilio tja, is niet mijn keus maar daar kan je nog enigzins mee weg komen..
is ook gewoon een blunder van de boer, maar hij blijft maar vast houden aan 4-3-3 en dan heb je helaas niet veel andere keuzesquote:Op zondag 22 januari 2012 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
Maar jongens, jullie willen de Boer nooit afvallen.. maar dit zijn toch gewoon blunders? Blind opstellen, Ebicilio tja, is niet mijn keus maar daar kan je nog enigzins mee weg komen..
Wie wil je dan opstellen ipv blind? Ze moeten gewoon spelers halen maar dat doen ze niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
Sinds wanneer is Dida een negert? En Kameni is er ook gewoon uitgekickt bij Espenyol; maar verder wel prima keeperquote:
Ja dan moet je geld uitgeven als het kut isquote:Op zondag 22 januari 2012 15:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja maar wat wil je dan met deze kabouterselectie?
Gewoon wachten op de rode kaart, dan komt het wel goed..quote:Op zondag 22 januari 2012 15:14 schreef RvS-Coldplay het volgende:
De Boer: "Tja na de 1-0 zag ik niet het Ajax dat ik wil zien"
Volgens mij "neuzen"quote:Op zondag 22 januari 2012 15:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat is vandaag vaker gepost?
"Zeefuik"
of:
"Blind"
Blindquote:Op zondag 22 januari 2012 15:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat is vandaag vaker gepost?
"Zeefuik"
of:
"Blind"
spelers halen is niet eens nodig, als ze maar van die buitenspelers afgaan kom je ook een heel eind zonder die 2. Alleen een links back is dan nodig, hoewel boilesen er ook weer aan komtquote:Op zondag 22 januari 2012 15:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wie wil je dan opstellen ipv blind? Ze moeten gewoon spelers halen maar dat doen ze niet.
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:15 schreef mrstylo het volgende:
Poll: Slechtste speler 18e speelronde Eredivisie
• Blind
• Zeefuik
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb Zeefuik gestemd.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:15 schreef mrstylo het volgende:
Poll: Slechtste speler 18e speelronde Eredivisie
• Blind
• Zeefuik
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jij kan niet lezen he?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb Zeefuik gestemd.
Blind deed het tenminste nog redelijk/goed bij Groningenalleen daarom al wint hij het.
Kom op half 5 terug met die teksten, nu zijn er andere wedstrijden bezig.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:16 schreef leonpsv het volgende:
om 16:30 speelt de aankomende landskampioen PSV !!!!
je hebt niet gekeken dus?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
In 45 minuten 1 aanval gezien van Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |