Betaal er dan ook gewoon voor manquote:Op zondag 22 januari 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ik haat die pauper streams jongealtijd wordt je gespoilerd
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, Jan blijft nooit op zijn positie staan, dat is wel een vereiste als keeper zijnde.
Dus iedereen die niet voor Ajax is, is Voldemort?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:02 schreef Helpmefok het volgende:
Feeeeeeeeeeyenooooooooord. Winnen winnen winnen
En dan neuzen en kaasboeren gelijk. Op 6 punten van plek 1, op 5 van plek 2 en 2 op plek 3
![]()
True, daarom bij PSV, Fok! uitquote:Op zondag 22 januari 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ik haat die pauper streams jongealtijd wordt je gespoilerd
Ik heb EL, beneden, maar familie is op bezoek en me oom heeft nog maar 3 maanden te leven.. en ik heb geen zin om daar te gaan zitten met die gesprekkenquote:
Internet abo, kun je op de PC kijken (mss zonder vertraging)quote:Op zondag 22 januari 2012 15:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb EL, beneden, maar familie is op bezoek en me oom heeft nog maar 3 maanden te leven.. en ik heb geen zin om daar te gaan zitten met die gesprekken
Ja de mensen van VBL1.0quote:Op zondag 22 januari 2012 15:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Daar zitten de ekte ekte bazen van VBL
Al die Fok!kers zitten op die links te klikken als neurotische autisten... Dat ding rookt dalijk.quote:
Niks, die familie niet uitnodigen onder het voetbal.. of lekker daar heen gaanquote:Op zondag 22 januari 2012 15:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Internet abo, kun je op de PC kijken (mss zonder vertraging)
Paulquote:Op zondag 22 januari 2012 15:02 schreef Linksebomenknuffelaar het volgende:
Users die hier posten
Beter ga je naar hier
Wat gebeurt er?>quote:Op zondag 22 januari 2012 15:05 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Beetje overdreven om dan gewisseld te moeten worden, maar goed
Tja, krijg je als je teveel claimt... Wordt je eruit gegooid.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:05 schreef Ferdii het volgende:
vermeer ziet er zo onverzekerd uit... ::(
Hij is wel verzekerdquote:Op zondag 22 januari 2012 15:05 schreef Ferdii het volgende:
Ik denk wel dat hij gewoon verzekerd is hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:05 schreef Ferdii het volgende:
VBL 1.0quote:Op zondag 22 januari 2012 15:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja de mensen van VBL1.0_! Donder toch een heel eind op
jouw telefoon maakt van onzelfverzekerd onverzekerd?quote:
onzeker was de bedoelingquote:Op zondag 22 januari 2012 15:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
jouw telefoon maakt van onzelfverzekerd onverzekerd?
Ja maar.. wat jullie doenquote:
Geen resultaat voor ' onzelfverzekerd 'quote:Op zondag 22 januari 2012 15:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
jouw telefoon maakt van onzelfverzekerd onverzekerd?
Ze spelen ook in Alkmaarquote:Op zondag 22 januari 2012 15:08 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|