Als VVV zich ingraaft zal het lastig worden, aangezien het niet echt een grote en sterke speler is.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:33 schreef NumberSeven het volgende:
Achabar, eindelijk. Heb er veel vertrouwen in, dit is zijn kans om te schitteren.
Nee, maar de man heeft een briljante techniek dat compenseert een beetje.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als VVV zich ingraaft zal het lastig worden, aangezien het niet echt een grote en sterke speler is.
http://www.rijnmond.nl/live/radio/overlayquote:Op zondag 22 januari 2012 14:37 schreef DaMart het volgende:
Ik wilde de wedstrijd gaan luisteren via internet, maar doet Megastad geen liveverslag meer van de wedstrijden of zo? Ik hoor alleen maar muziek. En Radio Rijnmond doet het niet online.
Ah, ze hebben het weer bijgelegd dusquote:
Nu werkt het welquote:Op zondag 22 januari 2012 14:39 schreef jakees het volgende:
[..]
http://www.rijnmond.nl/live/radio/overlay
Ja, er was na anderhalf jaar een evaluatiemoment.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, ze hebben het weer bijgelegd dus.
VVV speelde dit seizoen al gelijk tegen Ajax en PSVquote:Op zondag 22 januari 2012 14:32 schreef Roffamannetje het volgende:
Wat is dat met al die ajacieden die voor Feyenoord zijn hier ineens
Bij Megastad is het geld op .quote:Op zondag 22 januari 2012 14:37 schreef DaMart het volgende:
Ik wilde de wedstrijd gaan luisteren via internet, maar doet Megastad geen liveverslag meer van de wedstrijden of zo? Ik hoor alleen maar muziek. En Radio Rijnmond doet het niet online.
doelpunt van de week. Prachtig gewoon.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:45 schreef NumberSeven het volgende:
haha ik moet het doelpunt nog zien, stream loopt achter. maar yesssssssssssssssssssssss
Jammer dat de fifa nominaties net voorbij zijn, had erbij gekund.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:46 schreef jakees het volgende:
[..]
doelpunt van de week. Prachtig gewoon.
Bij mij werd het beeld zwart.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:46 schreef jakees het volgende:
Ik vond het al raar dat ik als eerste juichte terwijl ik Digitenne heb. Dat loopt ook 10 12 seconden achter.
De rest hier streamtquote:Op zondag 22 januari 2012 14:46 schreef jakees het volgende:
Ik vond het al raar dat ik als eerste juichte terwijl ik Digitenne heb. Dat loopt ook 10 12 seconden achter.
twitter:superguidetti twitterde op zondag 22-01-2012 om 14:45:45Get in
bruno martins indi bruno martins indi nananana reageer retweet
Welk melodietje is dit denken jullietwitter:superguidetti twitterde op zondag 22-01-2012 om 14:45:45Get in
Gewoon van BMI's liedje.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:48 schreef Merkie het volgende:
Welk melodietje is dit denken jullietwitter:superguidetti twitterde op zondag 22-01-2012 om 14:45:45Get in
?
Het team is nu volwassen aan het worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:48 schreef jakees het volgende:
Als Feyenoord vroeg scoort gaat het vaak niet goed maar vandaag worden alle statistieken gelogenstraft.
al 4, 5 keer.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:48 schreef Tomasso het volgende:
Berghuis. Wat een irritant tyfusmannetje is dat zeg. Elke keer weer vallen.
Heeft al 3 overtredingen gemaakt. Dan krijg je geel als dat in 20 minuten gebeurt dus terecht ja.quote:
Dat kan je toch geen overtredingen noemen manquote:Op zondag 22 januari 2012 14:51 schreef jakees het volgende:
[..]
Heeft al 3 overtredingen gemaakt. Dan krijg je geel als dat in 20 minuten gebeurt dus terecht ja.
Je moet het spelletje wel eerlijk blijven spelen, ongeacht voor wie je juicht.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat kan je toch geen overtredingen noemen man.
waren gewoon drie overtredingen drie keer te laat. Geen zware dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat kan je toch geen overtredingen noemen man.
Dat waren nauwelijks overtredingen manquote:Op zondag 22 januari 2012 14:51 schreef jakees het volgende:
[..]
Heeft al 3 overtredingen gemaakt. Dan krijg je geel als dat in 20 minuten gebeurt dus terecht ja.
Dan moet Berghuis geel krijgen voor 3 schwalbes.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je moet het spelletje wel eerlijk blijven spelen, ongeacht voor wie je juicht.
Het is een Duitser he.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:53 schreef Caland het volgende:
Wat een wijf zeg die Berghuis.
Wat jij Tomasso?
Dat jantje geen geel krijgt, betekent niet dat pietje dat niet verdiend.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan moet Berghuis geel krijgen voor 3 schwalbes.
quote:Op zondag 22 januari 2012 14:53 schreef Caland het volgende:
Wat een wijf zeg die Berghuis.
Wat jij Tomasso?
Nou ja gelukkig kunnen ze je niet betichten van objectiviteit. Zitten Caland en jij niet in Venlo dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan moet Berghuis geel krijgen voor 3 schwalbes.
Zeg dan gewoon niets.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat jantje geen geel krijgt, betekent niet dat pietje dat niet verdiend.
Dan post ik hier toch nietquote:Op zondag 22 januari 2012 14:54 schreef jakees het volgende:
[..]
[..]
Nou ja gelukkig kunnen ze je niet betichten van objectiviteit. Zit Caland en jij niet in Venlo dan?
Waarom niet? Volgens mij is alleen in de kuip het bereik slecht. Ik dacht dat jij altijd ging.quote:
Neuh. Ga geen 40+ betalen voor een combi naar fucking Venlo en een losse kaart zat er niet in.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:55 schreef jakees het volgende:
[..]
Waarom niet? Volgens mij is alleen in de kuip het bereik slecht. Ik dacht dat jij altijd ging.
Je vergeet Utrecht en Zeelandquote:Op zondag 22 januari 2012 14:56 schreef Tomasso het volgende:
Limburg. Toch wel samen met Brabant, Groningen, Heerenveen, Noord-Holland, Gelderland, Drenthe, Overijssel en Flevoland het afvalputje van Nederland.
Hij houdt de bal altijd net te lang aan z'n voetquote:Op zondag 22 januari 2012 14:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit me nu alweer helemaal op te vreten als Cabral aan de bal is
Ben nu al benieuwd naar het verslag op z'n websitequote:Op zondag 22 januari 2012 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA BRUNO MARTINS INDI IN ORANJE OLE OLE!!!!!!!
Ditquote:Op zondag 22 januari 2012 14:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ben nu al benieuwd naar het verslag op z'n website
Kijk je de wedstrijd wel, dwaas? We spelen zó ongelooflijk slecht.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:59 schreef Helpmefok het volgende:
Wat een kans![]()
.
ClasieGeweldig pik!
Mijn god als Feyenoord nu wint en de joden en kaasboeren gelijk spelen dan worden we gewoon fucking titelkandidaat!!!!!!!
Laten we nog gewoon eens wan wedstrijd tot wedstrijd zorgen dat we een goed reultaat neerzetten zeg.quote:[b]Op zondag 22 januari 2012 14:59 schreef
Mijn god als Feyenoord nu wint en de joden en kaasboeren gelijk spelen dan worden we gewoon fucking titelkandidaat!!!!!!!
Voor wat ik nu zie is het kneiterslechtquote:Op zondag 22 januari 2012 15:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kijk je de wedstrijd wel, dwaas? We spelen zó ongelooflijk slecht.
Best irritant zo'n syndroom van niet willen winnenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:00 schreef jakees het volgende:
We staan onder druk. Altijd met zon snelle voorsprong.
Jaja, maar ik ben uberoptimist en dromer tot en met hé.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Laten we nog gewoon eens wan wedstrijd tot wedstrijd zorgen dat we een goed reultaat neerzetten zeg.
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Best irritant zo'n syndroom van niet willen winnen
Statistieken in stand houden.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Best irritant zo'n syndroom van niet willen winnen
Blij dat we weer kunnen dromenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jaja, maar ik ben uberoptimist en dromer tot en met hé.
Nee. In Afrika.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:04 schreef jakees het volgende:
VVV heeft altijd een sterke neger voorin staan. Scouten ze in de sportschool of zo.
Ik wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:50 schreef jakees het volgende:
ik ben geen fan van BMI. Maar het is wel een beest zeg.
Dat stukje van de statistieken klopt dus wel. Het is daar nooit echt best.quote:
Wilde net zeggen. Tijd voor een alternatief anders loop je straks met tien man.quote:
Koeman stuurt hem er gewoon in om Berghuis eraf te trappen. Swerts kan je makkelijk opofferen voor een rode kaart.quote:
Klopt, maar wat ruimte tussen "ons" en Ajax is wel prettigquote:Op zondag 22 januari 2012 15:10 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als AZ blijft winnen worden we geen kampioen
Wel paar keer dom balverlies hoor.. Verder echt belachelijk hoe slecht het gaat. Vlaar wordt door die neger er finaal uitgelopen elke keerquote:Op zondag 22 januari 2012 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
Mokotjo speelt overigens prima vind ik. En idd, waarom moet die Swerts er nou weer in.
Ik hoop het. Serieus, neem Schaken maar eruit en steek een dildo in zijn reet en beloof de rest van de selectie dat ze hetzelfde krijgen als ze niet beter gaan voetballenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:15 schreef SjaakBauer het volgende:
D'r gaan d'r een paar keihard op hun flikker krijgen van KGB
Dat mogen we toch wel hopen.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:15 schreef SjaakBauer het volgende:
D'r gaan d'r een paar keihard op hun flikker krijgen van KGB
Dat is een understatement.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:18 schreef OProg het volgende:
Bewijst wel meteen hoe je Guidetti en El Ahmadi mist nu.
Nee.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:19 schreef jakees het volgende:
Ff tegendoelpunt van Ajax kijken. Daar kikker je nog een beetje van op.
Debiel.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:19 schreef jakees het volgende:
Doe normaal man. Je kan de scheids toch niet de schuld geven dat slaat helemaal nergens op. Waren stuk voor stuk overtredingen dat die een jankgezicht heeft wil niet zeggen dat het geen overtreding is.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:19 schreef Tomasso het volgende:
Debielheid ten top dit.
En Makkelie, vuile gore tyfushomo dat je er bent, dat je elke keer in die kutschwalbes trapt.
Wat een kneus ben jij zeg.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:19 schreef jakees het volgende:
Het is geen onderschatting, het is een downsyndroomquote:Op zondag 22 januari 2012 15:20 schreef Stevenzenl het volgende:
Typisch Feyenoord. Vol strijd en passie tegen betere ploegen, vol onderschatting tegen kleine kutclubs.
Waarom? Als Ajax verliest werkt dat bij mij altijd enigszins zalvend. Maar jij hoopt dat ze winnen?quote:
Hoezo? Een gelijkspel zou nog het beste zijn maar Ajax die verliest (waardoor je komende week nog steeds op eigen kracht boven de joden kan komen) is niet onprettig voor ons.quote:
Upside down syndroom jaquote:Op zondag 22 januari 2012 15:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..l
Het is geen onderschatting, het is een downsyndroom.
Tyft toch op joh, dwaas. Als je nu gaat ontkennen dat er structureel een stuk of 4 VVV-ers continue kaarten aan het uit lokken zijn, dan kijk je de wedstrijd gewoon niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:20 schreef jakees het volgende:
[..]
Doe normaal man. Je kan de scheids toch niet de schuld geven dat slaat helemaal nergens op. Waren stuk voor stuk overtredingen dat die een jankgezicht heeft wil niet zeggen dat het geen overtreding is.
Jij snapt er echt geen kut van....quote:Op zondag 22 januari 2012 15:20 schreef Stevenzenl het volgende:
Typisch Feyenoord. Vol strijd en passie tegen betere ploegen, vol onderschatting tegen kleine kutclubs.
Ik ben voor Feyenoord. Dwaas. Ga lekker Sesamstraat kijken :w.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:21 schreef jakees het volgende:
[..]
Waarom? Als Ajax verliest werkt dat bij mij altijd enigszins zalvend. Maar jij hoopt dat ze winnen?
Daar heb je toch geen ene taffes an als we zelf verliezen. Zijn jullie nou echt zo zwakzinnig?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo? Een gelijkspel zou nog het beste zijn maar Ajax die verliest (waardoor je komende week nog steeds op eigen kracht boven de joden kan komen) is niet onprettig voor ons.
Ik vind dat Feyenoord achter staat door gemakzucht en niet door de scheids. Maar dat mag jij debiel vinden ik vind van niet. Maar OT weer wie komt erin?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tyft toch op joh, dwaas. Als je nu gaat ontkennen dat er structureel een stuk of 4 VVV-ers continue kaarten aan het uit lokken zijn, dan kijk je de wedstrijd gewoon niet.
Ik ook, maar voor de klassieker komende week is een verlies voor Ajax nog best prettig, dan hebben ze er iig. minder vertrouwen in.quote:
Ik snap 'm nietquote:
Kan mij die neuzen nou verrotten als je zelf zo speelt.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo? Een gelijkspel zou nog het beste zijn maar Ajax die verliest (waardoor je komende week nog steeds op eigen kracht boven de joden kan komen) is niet onprettig voor ons.
Dat heb ik toch nergens gezegd joh. Lezen blijft lastig.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:23 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik vind dat Feyenoord achter staat door gemakzucht en niet door de scheids. Maar dat mag jij debiel vinden ik vind van niet. Maar OT weer wie komt erin?
Ja godverdomme, héhé, behalve dat je dichterbij de joden blijft he aap en daardoor zicht blijft houden op plek 5 (== europees). Snapt niemand dat danquote:Op zondag 22 januari 2012 15:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen ene taffes an als we zelf verliezen. Zijn jullie nou echt zo zwakzinnig?
Gaat ook om de stand op de ranglijst. Hoef je niet gelijk als een debiel te reageren.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen ene taffes an als we zelf verliezen. Zijn jullie nou echt zo zwakzinnig?
Goal Cabral / Guidetti?quote:
Ook al bij.Utrecht ja. Dat apathische spel als je voorkomt.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:23 schreef vandermar het volgende:
Vreselijk dat achteruit voetballen. Ze moeten doordrukken, niet achterin rondhangen, daar wordt ik zo vreselijk moe van.
Stand-op-ranglijst-directe-plaatsing-Europees-duh-nogal-logisch-als-het-Heerenveen-was-die-vijfde-stond-had-ik-ook-blij-geweest-met-het-doelpunt-dus-niet-specifiek-omdat-het-020-is.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan mij die neuzen nou verrotten als je zelf zo speelt.
Stoer langs de lijn heen en weer rennen, zoals altijd?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:24 schreef Muto het volgende:
Cabral/Schaken
Waar the fuck zijn zij mee bezig.
Achahbar dan maar.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Goal Cabral / Guidetti?. Die tweede staat er sowieso niet in.
Er zit gemakzucht in ja. Je ziet het aan spelers die heel vaak net iets te laat zijn. Tot de 1-0 gebeurde dat niet. En nu moet je er twee gaan maken, met een voorhoede die een dag vrij heeft genomen.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:23 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik vind dat Feyenoord achter staat door gemakzucht en niet door de scheids.
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook al bij.Utrecht ja. Dat apathische spel als je voorkomt.
Ik noem het de puinhopen van Been.
Het is wel erg schrijnend ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:21 schreef Gert het volgende:
Dit is dus Feyenoord zonder El Ahmadi en Guidetti.
Bullshit. spelers moeten het zelf doen, ze laten het gewoon niet zien.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Is al jaren zo vind ik. Echt ongelooflijk maar het is nog niet gelopen al zijn er niet veel alternatieven.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is Vlaar de enige speler die er in staat die onder Been ook vaak speelde.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Had je geen fuck aan gehad. In een pot als deze moet je een 'zeuler' hebben, een Kuijt, die het team naar voren 'trekt'.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:27 schreef WethouderHekking het volgende:
En dan te bedenken dat Feyenoord geen behoefte had aan een terugkeer van Ryo .
Ben je vergeten dat Ryo ook enorm is achtergegaan destijds?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:27 schreef WethouderHekking het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben nu ineens zo ver-schrik-ke-lijk pissig om die tering Africacup![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die teringcup gaat ons dus gewoon de klassieker kosten, KAKZOOI.
Een Guidetti.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Had je geen fuck aan gehad. In een pot als deze moet je een 'zeuler' hebben, een Kuijt, die het team naar voren 'trekt'.
Schaken speelt slecht hoor, maar ik vind die Cabral ook zo'n blind paar man. Hij kan telkens de bal tussen de 2 man die de bal willen afpakken spelen naar een medespeler. 4 keer gezien en 4 keer draait die debiel terug om weer zo'n voorspelbare loopactie naar binnen te maken.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:27 schreef WethouderHekking het volgende:
Tsja in VVV had Ahmadi niets kunnen betekenen dankzij een zeer slimme gele kaart maar dit is gewoon kak.quote:
Ryo voegt niets toe hoor, echt niets. Hardlopen, meer niet. Cabral en Ryo zijn 1 pot nat.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:27 schreef WethouderHekking het volgende:
Met het verschil dat Ryo overzicht heeft en daarmee 3 klasses beter is ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ryo voegt niets toe hoor, echt niets. Hardlopen, meer niet. Cabral en Ryo zijn 1 pot nat.
Maak me gek, Kuijtquote:Op zondag 22 januari 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Had je geen fuck aan gehad. In een pot als deze moet je een 'zeuler' hebben, een Kuijt, die het team naar voren 'trekt'.
Niet achterin, dat teringmiddenveld denkt dat ze een tweede verdedigende linie zijn ofzoquote:Op zondag 22 januari 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Venlo voor?![]()
Wat hebben ze achterin dit keer fout gedaan?
Guidetti was ook een goede 'zeuler' geweest, alleen is die lieve jongen voor de zoveelste keer grieperig. ONdertussen wel twitterenquote:
1-1 was dus mazzelgoal. En vorstermans werd lekker vrijgelaten en ze bleven toekijken,. Het zegt genoeg.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet achterin, dat teringmiddenveld denkt dat ze een tweede verdedigende linie zijn ofzo![]()
Als je griep hebt, kan je inderdaad alleen maar kotsen en slapen ja. Goed punt.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Guidetti was ook een goede 'zeuler' geweest, alleen is die lieve jongen voor de zoveelste keer grieperig. ONdertussen wel twitteren
Cissé op links en Schaken op rechts. Klaar met dat gedonder. Die van Huijgevoort er ook gelijk uit en 1 wissel voor een geblesseerde of tactische wissel overhouden.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:29 schreef Muto het volgende:
Ik hoop op Cisse. Die brengt wat strijd en steunt het middenveld wat meer. Leerdam heeft helemaal niks aan Cabral voor zich.
Ze plannen die cup indd wel lekker daar :Squote:Op zondag 22 januari 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben nu ineens zo ver-schrik-ke-lijk pissig om die tering Africacup![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die teringcup gaat ons dus gewoon de klassieker kosten, KAKZOOI.
Misschien moet de jongen eens om 10 uur naar bed in plaats van kwart voor 12 over de korte lijnbaan huppelen.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als je griep hebt, kan je inderdaad alleen maar kotsen en slapen ja. Goed punt.
Ze haddeen het best een kans kunnen geven, zeker omdat Cabral de laatste tijd ook een aanfluiting is.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ben je vergeten dat Ryo ook enorm is achtergegaan destijds?
Dat heb ik gezien ja na die 3 wedstrijden. Cabral heeft ook momentjes dat hij briljant is en Ryo ook. Beide zijn het drafpaardjes.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met het verschil dat Ryo overzicht heeft en daarmee 3 klasses beter is ja.
En terecht. Het gaat niet slechter maar het is gewoon weer ouderwets om te janken.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:31 schreef Niles-Crane het volgende:
PfffAls het één helftje slechter gaat wordt meteen het hele team finaal de grond in gestampt
Nee hoor, ik stamp niemand in de grond. Ik heb er nog steeds vertrouwen in, maar het zooitje moet godverredossie wakker worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:31 schreef Niles-Crane het volgende:
PfffAls het één helftje slechter gaat wordt meteen het hele team finaal de grond in gestampt
En terecht.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:31 schreef Niles-Crane het volgende:
Echt om te janken gewoon. Het niveau verschil tussen de verschillende wedstrijden dit seizoen.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:32 schreef Stevenzenl het volgende:
Jezus, die 2-1, ze staan er gewoon ALLEMAAL naar te kijken hoe die hem aanneemt op de borst
En fatsoenlijk eten. Maar ik wordt dan altijd uitgelachen als ik dat zeg. Ik vind het niet normaal dat je als profspeler niet op je voeding let.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Misschien moet de jongen eens om 10 uur naar bed in plaats van kwart voor 12 over de korte lijnbaan huppelen.
Je doet nu wel héél erg gefrustreerd.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Misschien moet de jongen eens om 10 uur naar bed in plaats van kwart voor 12 over de korte lijnbaan huppelen.
Maar zonder Ahmadi. Overigens heb ik nog steeds wel geloof in de klassiekertquote:Op zondag 22 januari 2012 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
@Helpmefok.
De klassieker is gewoon 11-11 met Guidetti er weer bij en Ajax faalt vandaag ook weer. Met een beetje geluk staan Blind en Ebecilio in het veld en we kunnen weer huilen
Weet jij wat hij elke dag eet danquote:Op zondag 22 januari 2012 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En fatsoenlijk eten. Maar ik wordt dan altijd uitgelachen als ik dat zeg. Ik vind het niet normaal dat je als profspeler niet op je voeding let.
Dieptepunt van dit topic deze reactiequote:Op zondag 22 januari 2012 15:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
Koeman inruilen voor Co Adriaanse
Cabral verkopen
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
Cabral verkopen
Vind ik niet. Altijd schelden op 020 dat ze de hele tijd hun spelers afzeiken. Is ook zo, maar gebeurt er nu niet precies hetzelfde? Ja, het gaat kut, maar we moeten er als vanouds gewoon vertrouwen in blijven houdenquote:
Ja, da's ook weer een beetje overdreven inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2012 15:31 schreef Niles-Crane het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
Cabral verkopen
Bron?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Volgende week gewoon lekker knokken op het veld tegen elkaar.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar zonder Ahmadi. Overigens heb ik nog steeds wel geloof in de klassiekert
What the fuckquote:Op zondag 22 januari 2012 15:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, da's ook weer een beetje overdreven inderdaadDenk dat ze al bezig zijn met volgende week en een beetje op halve kracht spelen vandaag, zeker nadat we op 0-1 kwamen. Dus Koeman schudt ze wel weer even wakker, 2-3 winst en volgende week knallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |